Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 132 - 133 - 134 ... 162 - 163 - 164 | |
Szaman |
To się robi już nudne: Teraz do żadnego nie pasuje. xD |
Hayven |
Moim skromnym zdaniem ten kolor jest paskudny. :P |
Drwal |
Masz na myśli tęczę czy Hobbitowego? |
Kammer |
A może podejść zupełnie inaczej do tego tematu? Najpierw ustalić zdolności, a potem, nawiązując do nich, wygląd i kolorystykę? |
Hayven |
Cytat: Masz na myśli tęczę czy Hobbitowego? Hobbitowego. Ten róż jest straszny :D ...chociaż po namyśle, chyba jednak dałbym radę się do niego przyzwyczaić. PS. Tęcza to nie kolor przeca ^_^ |
Szaman |
Hobbit i Kastore zapomnieli pierwotnej koncepcji tego smoka. Ten smok ma być odzwierciedleniem mega-smoka z MMVII. A on był, jak dobrze pamiętam bordowy lub wiśniowy. I tego powinnyśmy się trzymać. |
Nephretes |
Ziew. Nie chcę nic mówić, ale prace nad tym smokiem, będą wznowione na początku przyszłego roku, więc nie wiem, po co to zamieszanie. :P |
Kammer |
Odzwierciedleniem jedynie z wyglądu czy również ze zdolności? A czemu o tym piszemy... duchem Groty są dyskusje przecież. :P |
Kastore |
Szaman: Ale fajnie by było, jakby jeszcze pasował do gry, prawda? ^^Hobbit i Kastore zapomnieli pierwotnej koncepcji tego smoka. Ten smok ma być odzwierciedleniem mega-smoka z MMVII. Poza tym zauważyłem w tej dyskusji jakieś poruszenie, gdy Hobbit wspomniał o bardzo podobnym rozmieszczeniu rogów jak u czarnego smoka... a to znaczy... że wcześniej tego nie widzieliście... omujborze... I dalej nikt mi nie wyjaśnił kim są osoby zamknięte. :( |
Kuririn |
To może nie bede renderowal tekstur? I kazdy bedzie zadowolony... A na powaznie smok wymaga duzo pracy,zaś moje projekty są zamrożone, do pudelka z Vori spakowałem. Kastore, zamkniete to te, z ktorymi współpracuje od lat. ------------- Wracam troche do modelowania, i mam takie pytanie, czy proporcje smoka sa dobre? Atak straight: |
Kammer |
Mam wrażenie, że coś nie gra z jego ogonem - na pierwszej klatce jest on na dalszym planie, potem okręca się dookoła całego smoka, a na ostatniej jest na bliskim planie. Nie powinien być w obu przypadkach na tym samym (bliskim/dalekim)? |
Kuririn |
Tak czy inaczej, poprawki mnie czekają, to robiłem ponad dwa miesiące temu. A pytanie było inne... :P |
Kammer |
No to mówię, że ogon jest za długi w szczytowej fazie ataku, chyba nawet będzie haczyć na dwa heksy za nim. :P |
Kuririn |
A zerknij na błękitnego smoka, nr klatki 38. Ale tutaj korekta jest wskazana, bo dziwnie się wygina. :] ----- Takie tam: - na silniku Hota z HD modem! |
avatar |
Jak zgrabnie tyłek pręży się prezentując! Tak dostojnie! Podoba mi się bardzo! |
Drwal |
Ogromny kawał świetnej roboty! Gratulacje. |
Felag |
Jak zwykle genialna robota. Smok wspaniale się prezentuje, tylko czekać aż będzie ogólnie dostępny. Tak trzymaj! |
Nephretes |
Smok zdaje się być trochę prześwietlony. ============== A ja znalazłem ciekawostkę na dysku. Jeszcze z czasów jak udawaliśmy, że Vori ma szansę powstać. Tylko dwie animacje skrzata, jednostki pierwszo-poziomowej. Nie pytać mnie dlaczego fioletowy, bo to na podstawie szkicu. |
Andruids |
Nephretes: Prawdopodobnie pasowałby też kremowy, jak kolor skóry leśnych elfów i rusałek, ale na pewno lepszy taki, niż bijąca w oczy jaskrawa fuksja. Zdecydowanie nadaje fantastyczności i lekko mrocznego charakteru, co odróżnia od wróżkowatych i dobrotliwych rusałek.Nie pytać mnie dlaczego fioletowy Nephretes: O czym ty mówisz? Vori jeszcze nigdy nie miało się tak dobrze jak teraz : D
Jeszcze z czasów jak udawaliśmy, że Vori ma szansę powstać. |
zeryss |
when the release unit |
strona: 1 - 2 - 3 ... 132 - 133 - 134 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel