Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 128 - 129 - 130 ... 162 - 163 - 164 | |
Warmonger |
Ooo Neph ogarnia! |
Kastore |
Neph: Zbyt cukierkowy. Spróbuj go przemalować na srebrny.
Będzie trzeba trochę popracować nad kolorem i kontrastem, ale generalnie ja bym w tym kierunku to widział |
Nephretes |
Kuririn chciał demosmoka, czy jak on się zowie, więc srebrny nie będzie. Jeszcze trzeba domalować czerwone paski i powinno to już wyglądać. |
Kurek |
Jaki będzie jego płomień zionięcia? Fajny byłby taki nienaturalny, bardziej mroczny, szkarlatno-czarno-biały. Kolor zionięcia podkreślałby wyjątkowość tego straszliwego gada: |
Kastore |
Neph: Nie ma czegoś takiego jak Demosmok! Zresztą, jakie to ma znaczenie jaki był w MM7/8? Ważne, żeby dobrze wyglądał, a ten jest zwyczajnie zbyt cukierkowy i wygląda jak jakaś wariacja na temat połączenia czarnego i czerwonego smoka.Kuririn chciał demosmoka, czy jak on się zowie, więc srebrny nie będzie Kammer, na obrazku jest czarno-czerwony. Edit2 - Bo wchodzi w purpurę, ale co z tego? I tak jest zbyt podobny do czarnego smoka. :/ |
Mistrz |
Będzie mi się śnił po nocach, taki piękny smok! Zły fairy dragon na sterydach! Powinien być upgradem czarnego, jako hołd dla homm1. |
Kammer |
Święta racja, badass fairy dragon jest świetny! |
Nephretes |
A mnie to yolo. To jest model i animacje Kuririna, więc niech się bawi. Szczerze wątpię, że nastąpi tu zmiana, skoro nasz szanowny kolega lubi odtwarzać jednostki |
Andruids |
Kastore: Zbyt cukierkowy. Spróbuj go przemalować na srebrny. Idiotyzm. A sugestia, że niby zmiana koloru miałaby naprawić cukierkowy wygląd... podwójny idiotyzm! |
Fandor |
Mi się smok podoba, ale może dlatego że patrzę pod kątem odtworzenia jednostki, którą zawsze chciałem ujrzeć w grze. Co do płomienia, dalej proponuję czarny kolor z elementami czerwonego. Nazwa megasmok jest w sumie słaba, demosmok brzmi już lepiej. |
Kastore |
Andruids: Mówisz do mnie czy koło mnie? I nie wiem skąd ten wniosek, jeżeli cukierkowość wynika głównie z doboru kolorów.Idiotyzm. A sugestia, że niby zmiana koloru miałaby naprawić cukierkowy wygląd... podwójny idiotyzm! Fandor: Jest coś takiego jak czarny ogień? Czy w ogóle cokolwiek może się świecić na czarno?Co do płomienia, dalej proponuję czarny kolor z elementami czerwonego. Fandor: Twoja znajomość uniwersum jest słaba. I nie ma czegoś takiego jak demosmok.
Nazwa megasmok jest w sumie słaba, demosmok brzmi już lepiej. |
Szaman |
Fendor: Nazwa megasmok jest w sumie słaba, demosmok brzmi już lepiej. Demosmok? To już może Trial-smok lub Kega-smok? xD Nie kombinujmy, Mega-Smok występuje w MMVII. Kolorystycznie nawet go przypomina. Więc niech zostanie ten Mega-Smok, no i kolorystyka jest też dobra, nic do zmieniania nie jest. Kiedy możemy, doczekam się premiery owego stwora? |
Andruids |
Kastore: I nie wiem skąd ten wniosek, jeżeli cukierkowość wynika głównie z doboru kolorów. Powiedziałbym raczej, że z proporcji i wyłupiastych oczu. Chociaż... może wygląda przez to raczej kreskówkowo. Zestawienie go z czarnym doskonale to pokazuje. A tak poza tym, srebrny smok powinien mieć jakiś związek ze złotym, a ten model w ogóle go nie przypomina. |
Felag |
Moim zdaniem po poprawkach Nephretesa wygląda ogólnie bardzo dobrze i nie będzie wymagać większych poprawek. A co do nazwy: "Megasmok" wpisywałaby się w uniwersum i w sumie ładnie brzmi. |
Kuririn |
Podsumujmy! Model przedstawiony wyżej to Megasmok z Antagarichu - tak mi się wydaje. :P Zaś, Megasmok z Axeoth (Demosmok) ten z H4, którego również (od dawien dawna) chciałem wprowadzić do gry, i którego wymodeluje raz jeszcze! Suma Summarum, obydwa smoki widniały w świecie magii i miecza. Nazwy są oryginalne, i na tym mi zależy. Co do tekstur, Neph pokazał raz jeszcze jak potrafi czarować, ^^ za co dziękuje. Pozostały tylko te pomarańczowe paski. Co do zionięcia, to nie wiem... zobaczymy w praniu - każda propozycję przeczytam! A statystyk i umiejętności, chciałbym aby ta jednostka była najpotężniejsza w całej grze<kropka> Jest tylko problem, z umiejętnością zionięcia demosmoka z h4, chciałbym, aby ktoś się zlitował, :P i napisał ową umiejke dla tego jaszczura! Atak cerbera 3 hexy z dodatkiem zionięcia dodatkowe 2 hexy. Ale to marzenie nie do spełnienia! Szaman: Mam nadzieje, że niedługo...
Kiedy możemy, doczekam się premiery owego stwora? |
Andruids |
Kuiririn: To da się załatwić w VCMI.
Atak cerbera 3 hexy z dodatkiem zionięcia dodatkowe 2 hexy. |
Kuririn |
Nie |
Andruids |
Jeszcze raz, jaki byś chciał mu dać zasięg? 6 heksów? Czy 4? Jeżeli to drugie to da się to zrobić, wystarczy ustawić jednostce naraz umiejętność cerbera i smoczy oddech. |
Kuririn |
6 hex |
Nephretes |
Kuririn: Megasmok z Axeoth (Demosmok) ten z H4, (...) i którego wymodeluje raz jeszcze! Nah. Moim zdaniem smok z naszej współpracy" był już dostatecznie dobry. Zrobiłem mu kilka animacji, ale nie chciało mi się go skończyć. Skoro zaczynasz ogarniać animowanie, może warto go doprowadzić do końca zamiast marnować czas na modelowanie od początku. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 128 - 129 - 130 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel