Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 127 - 128 - 129 ... 162 - 163 - 164 | |
Kuririn |
Moving! Dryp, dryp, dryp! Edit: Morglin: Patrz uważnie.
I tak nie zrobisz defa. |
MinosKing |
Kuririnie ależ to wielka Bestia! :O Zaskakująco ładny model gratuluję. ;) |
Drwal |
Macha łebkiem jak piesek na sprężynkę w aucie. :) |
Setillos |
Hmm... widzę silną inspirację gołębiami, oczywiście jeżeli chodzi o ruch głowy. ;) Ale muszę przyznać, zacna bestia. |
Fandor |
Kuririnie, jednostka prezentuję się wystarczająco dostojnie, aby być najpotężniejszą, statystyki powinien ułożyć ktoś bardziej obeznany z balansem, ja dopiero raczkuję w tym zakresie, co do ziania, może aż na 3 pola? Mógłby ziać ogniem czarno-pomarańczowym jak jego kolory, mało to oryginalne, ale myślę, że te kolory mogłyby właśnie dać bardzo fajny efekt jako jeden płomień. |
Kuririn |
Mógłbym prosić o propozycje statystyk i umiejętności tego Acidka małego? :P |
Fandor |
Wstępnie, ale mogą być mocno przesadzone: Atak: 75 Obrona: 75 Obrażenia 75-90 HP: 1500 Szybkość 15 (niech ma jakąś wadę) Przyrost: 1 Cena: 50 000 złota, 20(25) siarki. 100% odporności na magię, zianie na 3 pola (w jednym kierunku) jeżeli się da, latanie, neutralizuje odporności innych jednostek. Jeżeli da się zrobić to ostatnie to trzeba wybrać które odporności może zneutralizować. Jak mówiłem ma być najmocniejsza jednostka Antagarichu. |
Kuririn |
Mouse over: |
Kammer |
Mam wrażenie, że ten ogon zbyt sztywno chodzi - spodziewałem się większej elastyczności, teraz chodzi trochę jak kijek do miotły. :P |
Kuririn |
Dzięki, każda uwaga jest ważna! Standing: |
MinosKing |
Hm skoro Fandor podał jakąś propozycję od siebie, to i ja spróbuję podać coś ciekawego: Smok Kuririna: <nazwę pozostawię autorowi> Atak: 70, Obrona: 70, Siła obrażeń: 85-100 Wytrzymałość: 1500, Szybkość: 17, <lub jak podał Fandor 15 niech ma małą wadę> Koszt: 45000 i 30 siarki, <mam nadzieję że nie przesadziłem z siarką?> Przyrost tygodniowy: +1, Przyrost na mapie: od 2 do 3, <z tym nie za bardzo się orientuję więc to tylko przykład> Umiejętności: Atak Zionięciem na dwa pola, wzbudza strach, kwasowy oddech, niewrażliwy na strach, odporność na magię poziomów 1-3 <druga wada, ale do rozpatrzenia przez autora>, nienawiść do wszystkich jednostek poza Kwasowymi Smokami (zadaje o +35% więcej obrażeń wszystkim jednostkom które nie są Kwasowymi Smokami) <również do rozpatrzenia przez autora>. Patrząc na te statystyki, zastanawiam się czy nie będzie zbyt potężny? No ale skoro ma być najsilniejszym ze wszystkich Smoków, to niech i tak będzie. ;D Edit: Do umiejętności zapomniałem dopisać Smoczej Natury, tak jak to jest u wszystkich Smoków. <mój błąd> |
Kuririn |
Getting Hit: Defend: |
MinosKing |
Przy Standing zauważyłem jak źrenica oka za bardzo się poszerza, w porównaniu do poprzedniej wersji. Zaś przy Getting Hit wygląda tak jak by tańczył, a nie otrzymywał cięgi. A no i Defend, ogon porusza się chyba ciut za szybko, zaś skrzydła hm za bardzo się unoszą? A no i przednie łapy wyglądają tak jak by chciał coś chwycić. :P |
Mistrz |
Wygląda potężnie! Miałem nadzieję, że to upgrade Czarnego Smoka, a fioletowy kolor to nawiązanie do HoMM1. Druga twoja najładniejsza jednostka po Super Archaniele :P |
AmiDaDeer |
Proponuję zmienić kolory na bardziej wyróżniające się względem reszty smoków. Może srebro, albo bardziej intensywny fiolet? |
Kuririn |
Próby: Nad teksturami trzeba troszkę popracować! |
Kammer |
Ten smok mi w ogóle jakoś tak strasznie... blado wygląda. Ten jego fiolet(?) jest taki ulotny, mirażowy. Osobiście uważam, że uderzenie w mocniejsze tony byłoby dobrym pomysłem. |
MinosKing |
Odnoszę wrażenie że twój Smok w porównaniu do Czarnego Smoka, wydaje się jakiś mniejszy? Do tego jego kolor faktycznie wygląda jakoś tak niewyraźnie, jak byś go wymodelował z plasteliny czy coś. :x Przyznam że wyglądał nieco lepiej na screenach, niż wygląda on teraz na polu walki. |
Kuririn |
Tu zaś na oryginalnym silniku. Praca, praca, praca... - zabawa z teksturami ciąg dalszy! |
Nephretes |
Będzie trzeba trochę popracować nad kolorem i kontrastem, ale generalnie ja bym w tym kierunku to widział: |
strona: 1 - 2 - 3 ... 127 - 128 - 129 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel