Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 127 - 128 - 129 ... 162 - 163 - 164

Kuririn PW
8 sierpnia 2016, 20:58
Moving! Dryp, dryp, dryp!

Edit:
Morglin:
I tak nie zrobisz defa.
Patrz uważnie.

MinosKing PW
8 sierpnia 2016, 21:01
Kuririnie ależ to wielka Bestia! :O Zaskakująco ładny model gratuluję. ;)

Drwal PW
8 sierpnia 2016, 22:21
Macha łebkiem jak piesek na sprężynkę w aucie. :)

Setillos PW
8 sierpnia 2016, 22:26
Hmm... widzę silną inspirację gołębiami, oczywiście jeżeli chodzi o ruch głowy. ;)
Ale muszę przyznać, zacna bestia.

Fandor PW
8 sierpnia 2016, 22:38
Kuririnie, jednostka prezentuję się wystarczająco dostojnie, aby być najpotężniejszą, statystyki powinien ułożyć ktoś bardziej obeznany z balansem, ja dopiero raczkuję w tym zakresie, co do ziania, może aż na 3 pola? Mógłby ziać ogniem czarno-pomarańczowym jak jego kolory, mało to oryginalne, ale myślę, że te kolory mogłyby właśnie dać bardzo fajny efekt jako jeden płomień.

Kuririn PW
8 sierpnia 2016, 22:45
Mógłbym prosić o propozycje statystyk i umiejętności tego Acidka małego? :P

Fandor PW
8 sierpnia 2016, 23:22
Wstępnie, ale mogą być mocno przesadzone:
Atak: 75 Obrona: 75 Obrażenia 75-90 HP: 1500 Szybkość 15 (niech ma jakąś wadę)
Przyrost: 1 Cena: 50 000 złota, 20(25) siarki.
100% odporności na magię, zianie na 3 pola (w jednym kierunku) jeżeli się da, latanie, neutralizuje odporności innych jednostek. Jeżeli da się zrobić to ostatnie to trzeba wybrać które odporności może zneutralizować.
Jak mówiłem ma być najmocniejsza jednostka Antagarichu.

Kuririn PW
8 sierpnia 2016, 23:54
Mouse over:

Kammer PW
8 sierpnia 2016, 23:56
Mam wrażenie, że ten ogon zbyt sztywno chodzi - spodziewałem się większej elastyczności, teraz chodzi trochę jak kijek do miotły. :P

Kuririn PW
8 sierpnia 2016, 23:57
Dzięki, każda uwaga jest ważna!
Standing:


MinosKing PW
9 sierpnia 2016, 13:33
Hm skoro Fandor podał jakąś propozycję od siebie, to i ja spróbuję podać coś ciekawego:

Smok Kuririna: <nazwę pozostawię autorowi>

Atak: 70,
Obrona: 70,
Siła obrażeń: 85-100
Wytrzymałość: 1500,
Szybkość: 17, <lub jak podał Fandor 15 niech ma małą wadę>
Koszt: 45000 i 30 siarki, <mam nadzieję że nie przesadziłem z siarką?>
Przyrost tygodniowy: +1,
Przyrost na mapie: od 2 do 3, <z tym nie za bardzo się orientuję więc to tylko przykład>
Umiejętności: Atak Zionięciem na dwa pola, wzbudza strach, kwasowy oddech, niewrażliwy na strach, odporność na magię poziomów 1-3 <druga wada, ale do rozpatrzenia przez autora>, nienawiść do wszystkich jednostek poza Kwasowymi Smokami (zadaje o +35% więcej obrażeń wszystkim jednostkom które nie są Kwasowymi Smokami) <również do rozpatrzenia przez autora>.

Patrząc na te statystyki, zastanawiam się czy nie będzie zbyt potężny? No ale skoro ma być najsilniejszym ze wszystkich Smoków, to niech i tak będzie. ;D

Edit: Do umiejętności zapomniałem dopisać Smoczej Natury, tak jak to jest u wszystkich Smoków. <mój błąd>

Kuririn PW
9 sierpnia 2016, 13:35
Getting Hit:

Defend:

MinosKing PW
9 sierpnia 2016, 13:45
Przy Standing zauważyłem jak źrenica oka za bardzo się poszerza, w porównaniu do poprzedniej wersji. Zaś przy Getting Hit wygląda tak jak by tańczył, a nie otrzymywał cięgi. A no i Defend, ogon porusza się chyba ciut za szybko, zaś skrzydła hm za bardzo się unoszą? A no i przednie łapy wyglądają tak jak by chciał coś chwycić. :P

Mistrz PW
9 sierpnia 2016, 15:04
Wygląda potężnie! Miałem nadzieję, że to upgrade Czarnego Smoka, a fioletowy kolor to nawiązanie do HoMM1. Druga twoja najładniejsza jednostka po Super Archaniele :P

AmiDaDeer PW
9 sierpnia 2016, 17:36
Proponuję zmienić kolory na bardziej wyróżniające się względem reszty smoków. Może srebro, albo bardziej intensywny fiolet?

Kuririn PW
9 sierpnia 2016, 18:42
Próby:

Nad teksturami trzeba troszkę popracować!

Kammer PW
9 sierpnia 2016, 18:48
Ten smok mi w ogóle jakoś tak strasznie... blado wygląda.
Ten jego fiolet(?) jest taki ulotny, mirażowy. Osobiście uważam, że uderzenie w mocniejsze tony byłoby dobrym pomysłem.

MinosKing PW
9 sierpnia 2016, 18:58
Odnoszę wrażenie że twój Smok w porównaniu do Czarnego Smoka, wydaje się jakiś mniejszy? Do tego jego kolor faktycznie wygląda jakoś tak niewyraźnie, jak byś go wymodelował z plasteliny czy coś. :x

Przyznam że wyglądał nieco lepiej na screenach, niż wygląda on teraz na polu walki.

Kuririn PW
9 sierpnia 2016, 19:01
Tu zaś na oryginalnym silniku.

Praca, praca, praca... - zabawa z teksturami ciąg dalszy!

Nephretes PW
9 sierpnia 2016, 21:15
Będzie trzeba trochę popracować nad kolorem i kontrastem, ale generalnie ja bym w tym kierunku to widział:

strona: 1 - 2 - 3 ... 127 - 128 - 129 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel