Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Modowanie Heroes VII
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 8 - 9 - 10

flapdzak PW
6 sierpnia 2016, 13:07
Nie wiem, czy to było, czy nie, ale znalazłem takie coś:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=42431
"Heroes 7 Hardpatch Modding Tutorial"
Po angielsku, ale na razie musi wystarczyć :P.

A do Ubisoftu nie ma szans, poprosić o animacje? :(

Acid Dragon PW
6 sierpnia 2016, 14:32
Tak, do pewnych plików dostęp mają, ale - tu parafraza - "nie wiem co zrobiliśmy z plikami animacji" :P.

Toteż inna parafraza: "są gdzieś, lecz nie wiadomo gdzieeeeeee"

dvoytek PW
6 sierpnia 2016, 15:23
@Acid Dragon
Z plikami animacji w takim razie jest problem, ale nawet bez nich te zasoby mogą być przydatne. Jeśli mają te modele z HVI, które przerabiali z działającym szkieletem i w domyślnej pozycji, to podczepienie do nich animacji z HVII nie powinno być problemem w przypadku np. miażdżyciela. Z aniołem byłyby problemy, bo ma zupełnie inne skrzydła.

Jest jakaś szansa, że mogą te modele i ewentualnie animacje, jeśli tylko je znajdą, udostępnić? Wątpię, żeby Ubisoft był zdolny do takiego dzielenia się i wyraził na to Limbicowi zgodę.

Nicolai PW
6 sierpnia 2016, 15:30
Wątpię, by na to przystali. Te pliki nie są ich własnością, zostały im powierzone przez Ubisoft, a udostepnianie ich mogłoby się skończyć wielką chryją. A co do modeli bez animacji z H6 to już nimi dysponujemy. Wprawdzie kości zostawiają trochę do życzenia, ale obawiam się, że to najlepsza rzecz na jaką możemy liczyć.

dvoytek PW
6 sierpnia 2016, 16:08
@Nicolai
Modele z H6 mamy, ale nie są niestety w domyślnych pozach, no i te kości są dziwne.

LizardWarrior z Heroes Community podobno umie odzyskać animacje z HVI. Z tego co pamiętam, to pisał, że to czasochłonne, ale chyba niestety nie podzielił się wiedzą, jak to zrobić.



Nicolai PW
6 sierpnia 2016, 16:45
LizardWarrior nie umie wyciągnąć animacje, tylko napisał, że próbował je odtworzyć, ale to czasochłonne i problematyczne, bo kości nie mają wag czy czegoś tam, przez co mesh się krzaczy.

Dru PW
7 sierpnia 2016, 10:50
No to bardzo szkoda, że nie dostaniemy oryginalnych modeli od twórców. W sumie czego się spodziewać od Ubi. Zatem mam nadzieje, że kiedyś ktoś stworzy jakieś narzędzie do eksportu tych animacji, modeli i tekstur, lub będzie się wzorował na oryginalnych jednostkach, bo jak rozumiem, można dodać swój własny model zrobiony w jakimś Blenderze czy 3DMaxie?

Zapewne najprędzej jak ktoś się już za to weźmie to dostaniemy w pierwszej kolejności Inferno bo mamy już w grze trzy modele z nimi związane - Niszczyciel, Sukkub i Ifryt,brakuje jeszcze pięciu jednostek :P

Nicolai PW
8 sierpnia 2016, 18:32
Zebrę od foxxxera pewnie już każdy zainteresowany widział, ale jakby jakimś cudem ktoś się uchował to tutaj macie i podziwiajcie ją w pełnej krasie:



Tylko jest jeden problem... autor poddał się po nierównej walce z edytorem, ale udostępnił pliki, by inni, bardziej doświadczeni i cierpliwi spróbowali swoich. Sił, to jak? Znajdzie się ktoś kto chciałby zrobić z tego modelu mod :P

dvoytek PW
8 sierpnia 2016, 18:35
@Nicolai
Czego jednostce brakuje? Niestety mam ograniczony dostęp do komputera, który uciąga HVII, ale czasami jestem u siebie.

Nicolai PW
8 sierpnia 2016, 18:37
To nie jednostka, to wierzchowiec :P Czego brakuje? Biorąc pod uwagę, że to podjezdek zgodny z animacjami jednorożca? To nic... Tylko trzeba dodać do gry, bo na tym poległ foxxxer. Wiesz jak to jest, odpala się kosmicznie długo, a potem crashuje w losowych momentach i się chłopak, wziął i poddaj :/

Kurek PW
8 sierpnia 2016, 21:58
Ja się nie poddałem i zrobiłem 3 Feniksy dziś ;)

Pointer PW
28 sierpnia 2016, 16:29
Nie wiem czy w dobrym temacie, jak coś to proszę o przeniesienie.

Gdyby ktoś był zainteresowany, to wiem już gdzie są zapisane dźwięki i muzyka w H7. Informacja może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą sobie skompletować własny soundtrack do gry tak jak ja, bo mi na przykład niektórych utworków brakowało :)

Wszystkie utworki są zapisane w plikach .wem oraz .bnk w folderze ...CookedPC\WwiseAudio_H7Data oraz podfolderach. Pliki .wem wystarczy skonwertować na .wav za pomocą programu ima_rejigger5 do pobrania stąd.

Rozpakowujemy plik .zip, do folderu z programem kopiujemy pliki .wem, które chcemy skonwertować. Następnie tworzymy w tym samym folderze plik tekstowy o treści:

for %%f in (*.wem) do ima_rejigger5.exe %%f %%f.wav
pause

Zapisujemy i zmieniamy rozszerzenie na .bat i odpalamy plik. Automatycznie wszystkie .wem otrzymamy w wersji .wav w niniejszym folderze.

Z plikami .bnk jest trochę inna sprawa. Do nich przyda nam się program Ravioli Game Tools do pobrania stąd.

Program składa się z 3 komponentów, ale do samego wyizolowania muzyki będzie nam potrzebny jedynie Ravioli Extractor. W okienku Input file wklejamy ścieżkę do wybranego przez nas pliku .bnk, Output Folder oczywiście ustawiamy wg naszego uznania i w opcjach wybieramy typy plików do jakich mają być przekonwertowane zawarte w .bnk dźwięki, ale też grafiki i niektóre inne zasoby. Do dźwięków polecam format .wav, gdyż przy wyborze np. .mp3 mogą wystąpić jakieś problemy z konwersją. Klikamy "Start" i... gotowe. Mamy wyizolowane z .bnk wszystko co jest grafiką lub dźwiękiem. Program tworzy podfolder o nazwie identycznej jak nazwa pilku .bnk i tam wrzuca nasze zasoby. Jeśli nic się nie wyizolowało, a folder nie został stworzony, to znaczy, że w danym pliku .bnk nie ma nic, co rozpoznaje program Ravioli.

Jeden minus to fakt, że wszystkie pliki muzyczne mają nazwy będące szeregiem cyfr, a nie jak w poprzednich częściach nazwy, które od razu mówiły nam skąd jest dany utworek, więc w celu znalezienia konkretnej muzyki czy dialogu, musimy niestety przesłuchać wszystkie pliki po kolei, a przynajmniej ich początki...

Mam nadzieję, że porada przydatna. Wydaje mi się, że może to być też potencjalnie pierwszy krok do ewentualnego podmieniania dźwięków, dialogów czy muzyki w h7. Ja właśnie piszę ten post słuchając sobie nowej muzyki z Main Menu z Próby Ognia i nowej muzyki z bitwy (też z dodatku). :)

EDIT: A może to by się w ogóle jakoś jako nius nadawało? :P

Nicolai PW
28 sierpnia 2016, 18:53
Jakiś czas temu było o tym modzie do H7, teraz mamy o nim dużo, dużo więcej informacji. Nazywa się Wryn Pendragon: Umbramancer i można zobaczyć pomysły na jednostki, postacie i mapę (bo niby fabularnie ma to być na nowym świecie/kontynencie):


anonim1233 PW
4 września 2016, 22:31
Chciałbym się dowiedzieć, jak zrobić własnych bohaterów w edytorze i co zrobić, żeby móc z nich na zwykłych scenariuszach korzystać?

Nicolai PW
6 września 2016, 17:43
---wymrożone---
Niemniej skoro już gadamy o modach to fajnym źródłem jednostek może być Skyrim. Spójrzcie na Spriggana, jak biednie czeka na dodanie do Lasu. :P



KammerKammerPierwotnie dublepost pod tym.

Ursus PW
6 września 2016, 18:25
Czemu boicie się słowa Sylvan, tylko szukacie jakichś zamienników typu Las?

Alamar PW
6 września 2016, 18:45
Jakbyś zajrzał do słownika, to może byś znalazł tłumaczenia angielskiego słowa "sylvan" = leśny.

Drwal PW
20 października 2016, 20:21
Nie znam się na Heroes VII, ale może kogoś to zainteresuję.

http://heroes3wog.net/rozparovac-nova-jednotka-projekt-umbramancer/

Andruids PW
20 października 2016, 21:16
Robi wrażenie, zwłaszcza że wygląda na stabilny, czego niestety nie da się powiedzieć o "Ashan to the trashcan" LizardWarriora, który sam wspominał o toporności edytora. Szkoda tylko, że robią jakieś rozkładające się robako-umbro-nie-wiadomo-co, zamiast jednostek pasujących do lore heroes.

Kurek PW
28 października 2016, 00:11
Potrzebuję kogoś kto by porobił do Confluxu mi particle systems bo mi PSviewer wewnątrz edytora crashuje wszystko. Gdyby nie ciągłe crashe i problemy z edytorem to byście już dawno śmigali elementalistą po mapie >:(
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 8 - 9 - 10
temat: Modowanie Heroes VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel