Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 126 - 127 - 128 ... 162 - 163 - 164

Fandor PW
2 sierpnia 2016, 00:11
Drwalu, daj mistrzowi pracować w spokoju, a nie przyśpieszasz i półprodukty wrzucasz, nie baw się w Ubisoft i tak ich się nie da w tym doścignąć. :/

Drwal PW
2 sierpnia 2016, 00:12
To był żart. Strzelec jest dopracowany, ale nie oznacza to, że nic nie będzie w nim zmieniane. :P

Fandor PW
2 sierpnia 2016, 00:20
Kontynuowałem żart, chociaż z drugiej strony głowa, twarz i kaptur mi się trochę nie podobają, ale przy zmniejszeniu do H3 pewnie nie będzie tego widać.

Kuririn PW
3 sierpnia 2016, 23:08
fandor:
kaptur mi się trochę nie podoba
Zerknij na oryginalny render. ^^

-----

Odkopałem stary model, dostał parę poprawek i został zrigowany. :D
Taka sytuacja:

P.S. Sugerowałem się MegaDragonem, który nie trafił do MM7.

Mistrz PW
3 sierpnia 2016, 23:17
Widzę podobieństwo z Czarnym Smokiem.

Kuririn PW
4 sierpnia 2016, 20:20
Taka sytuacja:
(Mały Acidek). ^L^

Tarnoob PW
4 sierpnia 2016, 20:32
Ej, śliczne. Widać nawiązania do chyba najpiękniejszych smoków z serii: tych od Tracy Iwaty z H3 i MM6–8. Dwunożność, elegancka postura, sporo rogów i duże kły…

Te z HoMM4 przypominały trochę płazy (i siedziały trochę jak psy).
Te z H5 były dobre (oprócz tych krasnoudzkich), ale mniej dumne przez czworonożność.
Te z H6–7 i MMX są ładne, choć miejscami nieco udziwnione i paradoksalnie bardziej bajkowe niż te z H5.

Drwal PW
4 sierpnia 2016, 21:01
Zgadzam się z Tarnoobem. Ogólnie bardzo jestem ciekawy jak Ci pójdzie z teksturami i ułożeniem skrzydeł. Ciężko będzie pewnie osiągnąć zadowalający efekt. ;)

Kuririn PW
6 sierpnia 2016, 12:02
Teksturowanie ciąg dalszy. Efekt na chwile obecną.

Andruids PW
6 sierpnia 2016, 12:49
O kurde, to będzie jakaś Mutare? Mega smok? : o

Drwal PW
6 sierpnia 2016, 13:00
Robi wrażenie, ale nad teksturami trzeba odrobinę popracować - chodzi o to by bardziej upodobnić go stylistycznie do smoków z H3. Zresztą i tak jest bardzo podobnie. Kolejny świetny projekt!

Warmonger PW
6 sierpnia 2016, 13:10
Bardzo ładny smoczek. Niezbyt podobny do oryginalnych, ale mi podoba się bardziej :)

Tarnoob PW
6 sierpnia 2016, 14:07
Ależ jest bardzo podobny do tych oryginalnych, a konkretniej do Mutare z filmików kampanijnych i do smoka z ek­ranu po wygranej mapie.

Hellburn PW
6 sierpnia 2016, 14:15
Super wykonana jednostka. Bardzo w stylu smoka z MM8.

Kuririn PW
7 sierpnia 2016, 12:10
Tekstury, ciąg dalszy.

W HD już nie wygląda tak cudownie jak w SD. Tracy Ivata to mistrzyni. ^^

Fandor PW
8 sierpnia 2016, 00:21
Nie mogę się doczekać, to właśnie powinna być najpotężniejsza jednostka w H3. :)

Eggyslav PW
8 sierpnia 2016, 00:27
Ogólnie smoczek bardzo zacny, tylko może ma odrobinę zbyt wyłupiaste ślepia. warto by je trochę zmniejszyć...

Kurek PW
8 sierpnia 2016, 09:18
A może by tak smoka zrobić w 3D jako model zrenderowany, ale oczy poprawić w fotoszopie na gotowych stopklatkach? Wtedy oczy ładniej wyjdą.

Kuririn PW
8 sierpnia 2016, 10:04
Fandor:
to właśnie powinna być najpotężniejsza jednostka w H3. :)
Staty jakieś? Może inny atak zionięcia? Propozycja jakaś/życzenie? ^^
Kurek:
A może by tak smoka zrobić w 3D jako model z renderowany
A to to co? Wyżej zamieściłem render z modelu 3D.

Kurek PW
8 sierpnia 2016, 11:49
@UP
No tak, ale oczy zrobić oddzielnie, jak już def będzie gotowy to wtedy poprawić oczy w photoshopie.
strona: 1 - 2 - 3 ... 126 - 127 - 128 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel