Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 126 - 127 - 128 ... 162 - 163 - 164 | |
Fandor |
Drwalu, daj mistrzowi pracować w spokoju, a nie przyśpieszasz i półprodukty wrzucasz, nie baw się w Ubisoft i tak ich się nie da w tym doścignąć. :/ |
Drwal |
To był żart. Strzelec jest dopracowany, ale nie oznacza to, że nic nie będzie w nim zmieniane. :P |
Fandor |
Kontynuowałem żart, chociaż z drugiej strony głowa, twarz i kaptur mi się trochę nie podobają, ale przy zmniejszeniu do H3 pewnie nie będzie tego widać. |
Kuririn |
fandor: Zerknij na oryginalny render. ^^kaptur mi się trochę nie podoba ----- Odkopałem stary model, dostał parę poprawek i został zrigowany. :D Taka sytuacja: P.S. Sugerowałem się MegaDragonem, który nie trafił do MM7. |
Mistrz |
Widzę podobieństwo z Czarnym Smokiem. |
Kuririn |
Taka sytuacja: (Mały Acidek). ^L^ |
Tarnoob |
Ej, śliczne. Widać nawiązania do chyba najpiękniejszych smoków z serii: tych od Tracy Iwaty z H3 i MM6–8. Dwunożność, elegancka postura, sporo rogów i duże kły… Te z HoMM4 przypominały trochę płazy (i siedziały trochę jak psy). Te z H5 były dobre (oprócz tych krasnoudzkich), ale mniej dumne przez czworonożność. Te z H6–7 i MMX są ładne, choć miejscami nieco udziwnione i paradoksalnie bardziej bajkowe niż te z H5. |
Drwal |
Zgadzam się z Tarnoobem. Ogólnie bardzo jestem ciekawy jak Ci pójdzie z teksturami i ułożeniem skrzydeł. Ciężko będzie pewnie osiągnąć zadowalający efekt. ;) |
Kuririn |
Teksturowanie ciąg dalszy. Efekt na chwile obecną. |
Andruids |
O kurde, to będzie jakaś Mutare? Mega smok? : o |
Drwal |
Robi wrażenie, ale nad teksturami trzeba odrobinę popracować - chodzi o to by bardziej upodobnić go stylistycznie do smoków z H3. Zresztą i tak jest bardzo podobnie. Kolejny świetny projekt! |
Warmonger |
Bardzo ładny smoczek. Niezbyt podobny do oryginalnych, ale mi podoba się bardziej :) |
Tarnoob |
Ależ jest bardzo podobny do tych oryginalnych, a konkretniej do Mutare z filmików kampanijnych i do smoka z ekranu po wygranej mapie. |
Hellburn |
Super wykonana jednostka. Bardzo w stylu smoka z MM8. |
Kuririn |
Tekstury, ciąg dalszy. W HD już nie wygląda tak cudownie jak w SD. Tracy Ivata to mistrzyni. ^^ |
Fandor |
Nie mogę się doczekać, to właśnie powinna być najpotężniejsza jednostka w H3. :) |
Eggyslav |
Ogólnie smoczek bardzo zacny, tylko może ma odrobinę zbyt wyłupiaste ślepia. warto by je trochę zmniejszyć... |
Kurek |
A może by tak smoka zrobić w 3D jako model zrenderowany, ale oczy poprawić w fotoszopie na gotowych stopklatkach? Wtedy oczy ładniej wyjdą. |
Kuririn |
Fandor: Staty jakieś? Może inny atak zionięcia? Propozycja jakaś/życzenie? ^^to właśnie powinna być najpotężniejsza jednostka w H3. :) Kurek: A to to co? Wyżej zamieściłem render z modelu 3D.
A może by tak smoka zrobić w 3D jako model z renderowany |
Kurek |
@UP No tak, ale oczy zrobić oddzielnie, jak już def będzie gotowy to wtedy poprawić oczy w photoshopie. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 126 - 127 - 128 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel