Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Modowanie Heroes VII
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 8 - 9 - 10

Szaman PW
3 sierpnia 2016, 00:44
@fendor510

Mea Culpa, nie doczytałem że to fanowski. Zwracam honor wtedy:)
A co do tworzenia oryginalnych postaci to uprę się na swoim. Choć przynajmniej mój awatar jest tego przykładem. Feniks z ciałem papugi Kakadu/Nimfy (ta charakterystyczna grzywka). Połączenie dość ciekawe i nie kojarzące mi się z innym tworem z innej gry.
Tak samo z Krakenem mogło być. Ktoś rzuci hasło "Kraken!" co ci przyjdzie pierwsze do głowy? Na pewno przerośnięta ośmiornica. I co można jej dodać że była unikatowa? coś związane z morzami/oceanami i tu pojawiają się już multum kombinacji które na pewno nie zostały wszystkie wykorzystane. To jest taka gra skojarzeń. Jak zobaczę X postać w grze. I nie skojarzę jej z inną grą ale z folklorem z istniejącej kultury to wtedy mogę powiedzieć że to jest "coś nowego".

Fandor PW
3 sierpnia 2016, 00:47
Z tego co wiem, potwory morskie też mają jakiś kanon, i wszelkie tego typu mutacje mogą zmienić potwora w coś innego, generalnie jak wrzucasz feniksa to zawsze będzie płonący ptak i nic nie ma oryginalnego w tym, że będzie to przerośnięta papuga zamiast przerośniętego orła.

Asderuki PW
3 sierpnia 2016, 09:26
Zgodzę się z fandorem. Mało kto wymyśla własne stwory. Mieli się mityczne istoty teraz na potęgę prześcigając się kto zrobi to bardziej... nietypowo, bo nie nazwę tego oryginalnie.

Kurek PW
3 sierpnia 2016, 19:07
@UP

Ja na przykład uważam, że gdy już się robi mody, to warto robić to bezkolizyjnie z fabułą Ashanu. Moje Wrota Żywiołów będą bardzo logicznie fabularnie wyjaśnione.

Taki DoC dało nam trylion pomysłów na nowe jednostki, warto więc zrobić kilka z nich w oparciu o to, co mamy w H7.

Przykłady:
Z Wilkora można zrobić Wilki i Czarne Wilki. Ja na przykład już zrobiłem. :P
Z Tytana Shantiri można zrobić Tytana Burz.
Z Pająka Hebanowego można zrobić tego.

flapdzak PW
3 sierpnia 2016, 19:44
W jakim formacie zapisane są modele jednostek?

Kurek PW
3 sierpnia 2016, 19:47
PSK chyba

flapdzak PW
3 sierpnia 2016, 19:48
Dziękuję :).

flapdzak PW
4 sierpnia 2016, 19:21
Przepraszam za dublowanie, ale (chciałbym odpowiedź :P) trochę czasu już od premiery minęło, a ludzie zaczynają tworzyć mody. Szykujecie może coś na wzór tego?
http://www.h5.acidcave.net/modding.html

Czy na naukę nie mam co liczyć? :P


Ursus PW
4 sierpnia 2016, 19:24
@flapdzak Tu jest jakiś artykuł o modowaniu http://www.heroes7.acidcave.net/modowanie.html

flapdzak PW
4 sierpnia 2016, 19:40
Wiem, że jest coś takiego, ale chodzi mi bardziej o globalną podmianę.
W tym tekście jest jakaś instrukcja? XD

Globalna taka jak tutaj np.
http://www.acidcave.net/newsitem1619.html
Czyli podmiana plików gry na stałe.

Kammer PW
4 sierpnia 2016, 19:41
Po naukę takiej magii musisz się udać do Wielkiego Mistrza Acida Dragona.

flapdzak PW
4 sierpnia 2016, 19:42
Mam nadzieję, że zajrzy do tego tamatu w najbliższym czasie :P.

CubxMajster PW
4 sierpnia 2016, 20:57
Mam pytanie. Czy jest możliwość dodania do HVII inferno i sanktuarium z HVI? Z tego co wiem powstaje na stronie mod wrota żywiołów i czy w związku z tym można by pod modyfikację podpiąć nowe miasta? Na alternatywę 7 jednostki można wykorzystać Diabły z HV, a w sanktuarium można by wrzucić krakena z najnowszego dodatku.

StrzELEc PW
4 sierpnia 2016, 20:59
Jest jakiś sposób na podmiankę jednostek? Np. bezimiennych podmienić za bezdusznych, lisze z HVI na te z HVII itp. Jeśli tak to jest gdzieś informacja jak to wykonać?

Acid Dragon PW
4 sierpnia 2016, 21:04
@flapdzak Na razie nie zamierzam pisać tutoriali. Jednakże krótka wersja odpowiedzi to: za pomocą edytora Heroes 7 w swoim zaawansowanym trybie można stworzyć paczki upk o takich samych nazwach jak oryginalne, a następnie je podmienić z oryginałami.

@CubxMajster - I tak, i nie. Na razie nie wiemy (a przynajmniej ja nie wiem) jak przenieść pliki animacji z H6 do H7. Jest to kluczowe w przenoszeniu jakichkolwiek jednostek między tymi grami. Można by zaś - przynajmniej teoretycznie - przenieść miasto, modele i tekstury.

Dru PW
4 sierpnia 2016, 21:50
@Acid Dragon - Skoro jest taki problem z przeniesieniem modeli i animacji z H6 do H7 to nie mógłbyś spytać o to ekipę Limbic? O ile pamiętam pomogli oni już Ci z dodaniem kolejnych alternatyw do zamków. Warto było by ich spytać póki są jeszcze przy Heroes 7, bo patrząc na ostatnie wydarzenia związane z M&M, za pół roku nie będzie już kogo o to pytać.

Przecież Limbic też przenosi te same stare modele z szóstki do siódemki, więc musi istnieć jakiś w miarę łatwy sposób.

Byłby to miły ukłon w stronę ostatniej części Herosów, by umieścić w grze wszystkie zamki z Ashanu, plus wrota żywiołów Kurka.

Acid Dragon PW
4 sierpnia 2016, 22:07
Prawdopodobnie zwrócę się z podobnym pytaniem do Limbicu, acz to nie działa w ten sposób.

Limbic nie przenosi modeli z H6 do H7 tylko ma osobne pliki (animacji, modeli, tekstur), które mogą być użyte w jakiejkowlwiek grze. Raz włożone pliki do H6 zostały stworzone tak, aby nie dało się ich wyciągnąć w drugą stronę. Bo autorzy nie mieli do tego żadnych powodów - ich zadaniem jest włożyć pliki do gry, a nie je wyciągać. Wszystkie narzędzia, jakie zostały stworzone do wyciągnięcia czegokolwiek z H6 są autorstwa fanów. Limbic takich narzędzi nie ma, bo nie są im do niczego potrzebne. W razie czego mają dostęp do wszystkich nieskompresowanych zasobów i nieskompilowanego kodu.

Więc jedyne, co Limbic mógłby zrobić, to przesłać osobne pliki animacji, które z pewnością posiadają. Teraz tylko pytanie - czy ktokolwiek będzie chciał to zrobić, skoro jest to własność Ubisoftu.

flapdzak PW
4 sierpnia 2016, 22:59
Mam nadzieję, że kiedyś stworzysz jakiś poradnik. Jak na razie wywala mnie przy zapisywaniu pliku :(.

Acid Dragon PW
6 sierpnia 2016, 12:48
No niestety, Limbic najwyraźniej nie ma dostępu do "banku" plików stworzeń z H6. Otrzymali tylko te, które trzeba było przerobić. Reszta jest "gdzieś" po stronie Ubisoftu.

dvoytek PW
6 sierpnia 2016, 12:58
Acid Dragon:
Otrzymali tylko te, które trzeba było przerobić.
To znaczy, że mają dostęp do modeli z H6 z animacjami na których bazowały wersje jednostek z H7?
Mam tu na myśli starego gwardzistę, kusznika, kawalerzystę, anioła(nowy anioł po części opiera się na jego animacji), miażdżyciela, harpię i wiele innych jednostek. Powinni mieć również dostęp do wampira i lisza z Heroes VI, bo zanim zrobiono całkowicie nowe modele, to na Shadow Council pokazywano przemalowane wersje jednostek z H6.
To naprawdę dużo modeli.
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 ... 8 - 9 - 10
temat: Modowanie Heroes VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel