Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 104 - 105 - 106 ... 200 - 201 - 202 | |
Drwal |
Ja tu widzę tylko złoty, gdzie ta czerń? :P |
Kammer |
Na hełmie, napierśniku, nagolennikach, tam, gdzie nie jest złote? :P |
Drwal |
Dla mnie to wygląda jak ciemny złoty, a nie czerń, ale mogę się nie znać, nigdy nie ogarniałem kolorów. :P Co do Tytana, to czekamy na nowe tekstury od Kuririna. |
Kammer |
W sumie ropa naftowa jest nazywana czarnym złotem. :P Tak popatrzyłem na tabelkę kolorków i wychodzi na to, że Dark Goldenrod: ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ jest najbliższy idei ciemnego złota; Aczkolwiek, jakby wziąć złoty: ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ i w notacji HSV obniżyć dość znacznie parametr V, to dostaniemy coś takiego: ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙, co jest chyba bliskie Twojemu wyobrażeniu. :P |
Eggyslav |
Ech, Drwalu, twoja uwaga mi od razu przywiodła na myśl to: Błagam, nie zaczynajmy tego typu dyskusji tutaj. A co do nazwy tytana, To Uranos, Gaja i inni poprzednicy greckich Tytanów są znani jako Protogenoi. I taką nazwę bym proponował. Co do wyglądu,kolorystycznie mi się podoba, jednakże proponowałbym pelerynę, duże naramienniki i większy pióropusz, być może zamiast z tradycyjnego włosia zrobiony z magicznych błyskawic? No i jakaś aura z piorunów... |
Nitj'sefni |
Mnie ciekawi tylko, co ten Tytan ma na naramiennikach. |
Fandor |
Generalnie hełm mi się już bardzo podoba, naramienniki pewnie dopracujesz, ale ten tytan wygląda jak klepsydra, ta przepaska biodrowa jest za szeroka. Generalnie mam wrażenie chyba, że jest zbyt dużo dodatków w pancerzu, przydałoby się go trochę osłabić. Dalej proponuję dodać mu drugi miecz. Kolor mi się bardzo podoba, ale mam wątpliwości czy będzie pasować do reszty jednostek miasta. |
Nicolai |
Co do modelu, to już widzę, że lwie łby do wyrzucenia. W tej rozdziałce są nieczytelne, a co dopiero w tej z H3... Ciężko mi resztę ocenić, jakbyś mógł wrzucić render w natywnej rozdzielczości H3. :P PS. Przemiana w Alamara postępuje jak widzę :P Kammer sam pisze o kolorkach, a moja uwagę usunął, bo tak :P Powtórzę po zmniejszeniu Value każdy kolor w przestrzeni HSV będzie czarny :P |
Kuririn |
Tak wiem, przesadzam. ^^ |
Ursus |
Kuririnie, wszystko jest perfekcyjnie, tylko te skrzydełka na bokach hełmu trochę niepotrzebne. |
Mistrz |
@Kuririn Jest nieźle, ale ten model aż się prosi o trochę czerwonego. Przemyśl, proszę, czy nie dać mu na plecy czerwonej peleryny i czy meteriału przepaski biodrowej również nie przemalować. Hełm ze skrzydełkami podoba mi się bardzo. Lwy na ramionach już mniej. |
Drwal |
A oto ulepszony Krzyżowiec (Fanatyk) w Blenderze i nie tylko: https://www.youtube.com/watch?v=2sRLsF6EyeI |
Kammer |
O, fajna tarcza. |
Drwal |
Dla mnie to najlepsza jednostka Kuririna. Oglądanie jej w Blenderze sprawia ogromną przyjemność. Nawet przy Serafinie tak tego nie odbierałem. Nie można się przyczepić wg mnie do niczego. Co do Tytana, to na razie jest chyba zbyt jednolity kolorystycznie. Ma sporo szczegółów (o podobnym kolorze), które sprawiają że nie jest zbyt czytelnie (tak, efekt Nepha). |
Nitj'sefni |
Wracając do Tytana, "skrzydełka" od razu skojarzyły mi się z tym: Lwie łby lepiej by było usunąć i może zastąpić kolcami. |
Fandor |
Myślę, że zbroja wrzucona przez Nitj'sefniego powinna stać się twoją inspiracją do tej jednostki. Pewnie będę odosobniony, ale poprzednio hełm był już jak dla mnie skończony, nie potrzebuje tej maski ani skrzydełek. |
Skazo |
Mam pytanko, czy defy tych jednostek są już gdzieś do pobrania? :) |
Drwal |
Niestety nie. ;) |
Aayren |
Kolejny już raz z kolei loguję się, by zobaczyć, czy ten ślicznioch wciąż tu jest! Dziwnie z przodu wygląda ten hełm, ale myślę że w grze to nie będzie miało znaczenia. Wciąż jednak czekam na ujęcie w formacie z H3. |
J. M. Sower |
Poznaję tę zbroję na tytanie. ;) No cóż, jednostka po zeskalowaniu będzie pewnie posiadać tzw. "efekt Nepha". ;P Aczkolwiek mogę się mylić. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 104 - 105 - 106 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel