Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Portal Przeszłości (Heroes VI)temat: Heroes VI - ploty i newsy
komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 33 - 34 - 35

Wyznawca Pustki PW
21 kwietnia 2015, 19:19
@Górskikrasnolud - Zaćmienia nie było, ale zawsze jest możliwe chyba, że jakieś demony gdzieś się ukryły z matką roju, która pozwoliła na tworzenie kolejnych :-P? Przecież skoro demony były w głosowaniu to najpewniej mieli jakąś koncepcję co do ich pojawienia się :-)

Ursus PW
19 czerwca 2016, 12:53
Na "Might and Magic days 2015" wspomniano o możliwym udostępnieniu w formie PDF komiksu "Siostry Krwi" w wersji anglojęzycznej i wobec tego chciałbym się zapytać czy wiadomo może kiedy mniej więcej można się spodziewać wypuszczenia tego komiksu?

Nicolai PW
19 czerwca 2016, 12:56
Nie wiem czy zauważyłeś, ale mamy newsową posuchę. O dodatku do H7 nic nie mówią, a co dopiero komiksowym prequelu H6...

Andriej PW
26 lipca 2016, 17:43
Czy polskie tłumaczenie nazwy państwa magów (Siedmiogród, trochę kojarzy się z regionem w Rumuni) jest poprawne? Nie powinno być czasem Siedem Miast?

Alamar PW
26 lipca 2016, 17:57
W obu DLC do H6 i w Cieniach Mroku (oraz chyba w DoC-u) masz już Siedem Miast zamiast Ciemnogrodu.

Andriej PW
26 lipca 2016, 18:05
Heroes 6 mam od niedawna i jestem dopiero w podstawce, w misji Pajęczy Fortel. Póki co w grze pojawia się tylko Siedmiogród.

Nicolai PW
26 lipca 2016, 18:05
Gród to nie tylko osada o charakterze obronnym, ale także miasto i jako rdzeń jest często używany w słowiańskich nazwach geopolitycznych... Żmigród, Nowogród, Tarnogród czy też wspomniany już Siedmiogród. Także od strony leksykalnej określenie jak najbardziej poprawne, acz zbytnio zalatuje Transylwanią :P

PS. Naucz się pytać w odpowiednich tematach ;)

Alamar PW
26 lipca 2016, 18:48
Powiedz mi jeszcze tylko jedno: czy do arabsko-perskiej Akademii pasuje nazewnictwo słowiańskie?

Nicolai PW
26 lipca 2016, 18:57
Bo Siedem Miast to nazewnictwo arabskie :P Poza tym znane są przypadki spolszczania orientalnych nazw. Mamy Jerozolimę, nie Jeruzalem tudzież Al-Kuds, tak samo mówimy Damaszek nie Dimaszk. No i dla uproszczenia kolebkę judeochrześcijańską nazywano Lewantem. Także z naszej perspektywy jak najbardziej można stosować takie nazwy, ale jak już mówiłem... skojarzenia z Transylwanią zbyt mocne, by to przeszło.

anonim1233 PW
1 marca 2018, 20:02
W najbliższym numerze CD-Action ma być pełna wersja Heroes VI na Uplaya.

Górski Krasnolud PW
23 marca, 16:31
Jak odbieracie Heroes VI po niemal 13-stu latach od premiery tejże gry?

Co Was w niej najbardziej irytuje po tej lekko zawyżonej dekadzie? Jakie macie z nią najbardziej pozytywne wspomnienia? Na jaką rzecz czekaliście w tej grze, za czasów kiedy była jeszcze w rozwoju? Niedawny patch online dał mi właśnie takie refleksje.

Czy twórcy chcieli wyciągnąć z niej jeszcze więcej? Jak ocenić wycinanie dialogów z kampanii (w nowszych aktualizacjach nie ma z jakiś powodów niektórych dialogów m.in. w kampanii Inferno) czy chociażby usunięcie Akademii? Czy faktycznie dostalibyśmy bardziej rozbudowaną kampanię Fahady Tysiąca Łez, czy jednak może Elizabeth - pierwsza miłość Sławoja dostałaby swoją opowieść.

Lubicie jej indywidualne cechy jak np. Bronie Rodowe, Ścieżka Łez i Krwi, czy walkę z Bossami? Czy tak mocne skupienie się na grafice i fabule było właściwe, kosztem najważniejszej dla wielu grywalności?

Jako dziecko uwielbiałem Heroes VI, kiedy miało premierę ja miałem 10 lat, więc oczywiście patrzyłem na tą grę inaczej niż teraz, kiedyś ta grafika wydawała mi się najpiękniejszą, a eksplorowanie "szóstkowego" Ashanu, pełnego egzotycznych roślin (Hashima/Wyspy Pao), Ruin Shantiri, czy Świata Duchów były niezwykłym odkryciem, w porównaniu dla klasycznych Heroes III. Pamiętam jak zafascynowało mnie odkrycie Żywiołaków Ciemności i Bezimiennych, miałem okres, że czułem przez ich obecność w szóstce, iż reszta części jest niekompletna bez ich obecności, to oczywiście było jednak kiedyś.

Teraz widzę trochę tą "nudę" na mapie szóstki. Bohaterowie AI są zaprogramowani na to ślepe biegnięcie przed siebie, dopóki nie zaatakują naszego zamku/bohatera, choćby poziom trudności danej walki był dla nas "Prawie Żaden". Najsilniejszy bohater przeciwnika zazwyczaj siedzi w zamku i z jakiegoś powodu trzyma tam większość swojej armii, i pamiętam, że niemal każda końcówka misji w kampanii polegała na kilkutygodniowym dropieniu armii, dopóki przeciwnik nie okaże się możliwy do pokonania.

Ogólnie podczas gry w szóstkę odnosiłem wrażenie, że gra jest stworzona mocno pod kampanię, niemalże zapominając o zwykłym "hot-seat" czy pojedynczym scenariuszu, kiedyś mi to nie przeszkadzało, dzisiaj wydaje mi się strasznie dziwne, i uśmiercające żywotność tej gry.

Brak modów i brak możliwości modowania przez Conflux również było olbrzymim minusem. Jak myślicie, czy ktoś może z ciekawości pogrzebie teraz w "bebechach" tej gry, po tym, jak już cała jej zawartość została odblokowana za darmo?

To tyle, ciekawi mnie, czy pamiętacie jeszcze chociaż trochę o części szóstej, czy dobrze się stało, że ludzie szybko o niej zapomnieli przerzucając się na siódemkę, lub wracając do trójki/piątki, i jak byście Wy pokierowali rozwojem szóstki, gdybyśmy nadal mieli 2012 rok ;) (czyli już tak po wydaniu podstawki, ale jeszcze przed Cieniami Mroku, kiedy o tej grze było jeszcze "głośno" ;D)

EDIT:
Ostatnią rzeczą o jakiej chciałem wspomnieć jest to, że mapy w Heroes VI są po prostu trochę nudnawe. W starszych częściach, odnoszę takie wrażenie, że każda z map naprawdę żyje "swoim życiem". Jest mnóstwo potworów, bohaterów i lokacji które chce się zwiedzić, a w Heroes VI poza główną ścieżką rzadko kiedy znajdziemy jakieś "odejście w bok". Te mapy są jakieś ciasne i po wybiciu tych kilku grupek potworów na danym biomie (wprowadzenie biomów też z perspektywy czasu wg mnie okazało się niewypałem) nagle okazuje się, że nie ma już co robić. Z drugiej strony, możliwość lvl. 30 jako maksymalnego też jest trochę ponurym żartem. Czary jako umiejętności? Niby do zniesienia, ale biorąc pod uwagę fakt, że drzewko rozbudowy w mieście tak czy siak jest już strasznie okrojone (i okrojenie go z jeszcze z Gildii Magów wcale nie pomoga) i że bierze się i tak te same czary też jest... "lipne". To tyle.

Crazy-AK47 PW
25 marca, 06:21
Nareszcie, stało się! Ubisyf wywalił Confluxa z tej gry, no niemożliwe!
Z mojej strony będzie to trochę chamskie, ale... wcześniej się nie dało? Ludzie od lat narzekali to ten system i jak bardzo jest zepsuty. Po co oni w ogóle wrzucają te systemy oparte o serwery, jak one przestaną działać za X lat, kiedy wydawca se stwierdzi, że nie chce mu się ich utrzymywać...
No ale lepiej późno niż wcale. Szkoda, że ten beznadziejny Uplay/Ubisoft Connect nadal jest wymagany do uruchomienia gry...

Nie wiem nic o wycinaniu dialogów z późniejszych aktualizacji, ale zauważyłem, że podczas ogrywania kampanii samouczkowej nie uruchamiały się niektóre dialogi z Kraalem. Musiałbym ograć kampanię na nowo.

Lubiłem bronie rodowe, ale koncept był nietrafiony. Zamiast levelować bronie przy astronomicznej liczbie punktów doświadczenia, sprawić, aby siła broni była zależna od poziomu bohatera, gdzie np. na poziomie 30 Broń zyskuje swą pełną moc.
Teraz to nie ma znaczenia, bo na szczęście wszystkie bronie rodowe są odblokowane na maksymalny poziom. Poza tym trafił mi się dziwny błąd, gdzie w drugiej misji samouczka dałem Sławojowi Miecz Gryfów i zapisałem grę, po zapisie broń straciła całą swą moc, ale broń wróciła do poziomu piątego po pierwszej walce manualnej.
System reputacji Łez/Krwi uważam, że nie powinien zostawać dodany, jeśli twórcy chcieli wprowadzić system moralny, ale 2 różne sposoby przechodzenia kampanii to do tego system reputacji nie był wcale potrzebny. Reputacja to wydmuszka, która dla jednej opcji wymusza ciągłe "nieściganie" jednostek, co się nie opłaca, bo ilość doświadczenia, jakie się traci, jest niewspółmierna, poza tym wcześniej jak levelowało się bronie rodowe to na drodze łez nie zdobywałeś poziomów, bo exp liczył się tylko za ręcznie rozgrywane walki - system aktywnie sabotował inny system.
Bossowie to fajna addycja, ale problem jest taki, że jak uzbierałeś wystarczająco dużą armię, to bossowie padali na strzała, w dodatkach poprawili tę sytuację gdy dostawałeś z góry określoną armię do walki z bossem - Ptak Gromu, Smoczy Upiór Belkheta czy Wcielenie Pustki. Aby Bossy były w miarę "zbalansowane" twórcy musieliby wprowadzić limitację stworzeń jak w Heroes Online, żeby nie było sytuacji, że wystawiasz 300 Namtaru i boss traci 1/3 zdrowia.

Szkoda, że Akademia nie trafiła do wersji końcowej, ale osobiście brakuje mi Sylwanu.
Dla mnie czar Ashanu nie prysnął, ja dalej uważam, że jest to świat pełen eksploracji jeśli mieliby robić z tego RPG pokroju Might & Magic. Szóstka pokazała różne zakątki Ashanu, ale szkoda, że nie ukazali Grimheim w tej części, bo utwór który przygrywa na śnieżnym terenie to Arcydzieło (wiem, że pochodzi M&M VI ale aranżacja z Heroes 6 podoba mi się bardziej) i szkoda, że jest tak mało śniegu.
Rzeczy, której trochę nie mogę zdzierżyć jest fakt, że Bezlicy są nazywani Bezimiennymi, kiedyś nawet fajnie to brzmiało, ale po latach w szerszym kontekście słowo "Bezimienny" nie ma sensu.

Nastawienie na kampanie w Heroes 6 nie jest złe, bo Heroes 5 głównie ogrywałem dla kampanii, nie dla fabuły, ale dla samego rozwoju postaci. W potyczkach głównie i tak grałem na 2-3 mapach (Głównie na "Chciwości") bo map czysto potyczkowych nie było za dużo, bo mapy "zdobądź obiekt" lub "Odszukaj Łzę Ashy" odpadały w przedbiegach, bo kończyły się za szybko

Jeśli miałbym wstawić moment, którego nie znoszę w Heroes 6 jest trzecia misja Świątyni/Sanktuarium, bo jedyne co się robi na tej mapie to afczy do czasu aż uzbierasz wystarczająco dużą armię, aby móc zdobyć miasto Luny. Opuszczenie wyspy na starcie oznacza samobójstwo, bo ten jednostronny wir obok miasta będzie uprzykrzał ci życie, jeśli oddalisz się od miasta na centymetr.

Jeśli miałbym coś zmienić w 2012 roku w Heroes 6 byłby to system inicjatywy, chcę, aby przywrócono ATB z Heroes 5. Szczerze nie wiem, co miałbym wtedy zmieniać, ja kupiłem wydanie kompletne, a wszelkie dramy pokroju braku ekranów miast na premierę mnie ominęły.
Na pewno przywróciłbym gildie magów, bo kupowanie zaklęć za punkty jest słabe, bo ogranicza to już i tak ograniczony rozwój postaci to dodatkowo Max. poziom bohatera wynosi 30. W Heroes 5 była możliwość wbicia 39 poziomu (40 poziom to bardziej teoria albo trafienie na Starożytnego Sylanny), nawet w Heroes 7 walczył się nawet z bohaterami 45 poziomu w "Kampanii Zarzewie w Mroku" z Ognistych Prób (Trials By Fire - niestety oficjalnego tłumaczenia tytuły dodatku nie było to nazywyam go "Ogniste Próby")

Osobiście uważam, że Heroes 6 jest niesłusznie uważane za najgorszą część serii, czuć, że ktoś w tę grę włożył serce, bo wątpię by odtworzenie świata Xeen, Enroth czy Varn albo używanie starszych utworów w odnowionej wersji nie było robione dla samego przypodobania się starszym fanom, widać to, że ktoś przy tym przysiadł porządnie.

No cóż, to chyba wszystko, teraz to chyba wrócę ograć kampanię Herosów 6, zobaczę, jak bardzo Ubisoft zepsuł robotę - powinienem się cieszyć, ale to nadal Ubisoft, nie wierzę, że wszytko poszło sprawnie, na pewno jakieś błędy musieli dodać xD

Fandor PW
27 marca, 11:20
Cześć,
czy ktoś już próbował ogrywać H6? Jak wygląda w tym momencie dostęp do całej zawartości dodatkowej. Czy w kwestii broni rodowej etc. mamy wyłącznie to, co zdobyliśmy do tej pory czy odblokowali w ramach prezentu wszystkie bronie, bohaterów etc. łącznie z tymi z jakichś eventów?
Czy ktoś posiada te grę na GOG lub Steam i może kupił ją niedawno?
Może jestem dziwny, ale bardzo lubiłem tę część serii mimo niedociągnięć i zastanawiam się, czy nie kupić jej na innej platformie bo z tej Ubi zupełnie nie korzystam, ale jednocześnie nie chciałbym utracić tego co zdobyłem (jakaś broń z eventu w HK etc.).
Czy levelowanie broni rodowej w jakiś sposób działa? Czy jest np. odblokowana od razu na najwyższym poziomie, czy w jakiś sposób zapisuje się to teraz offline?

Jacob PW
27 marca, 12:09
Bronie po patchu dostajesz wszystkie i masz je wymaksowane. Dostajesz też dostęp do całej zawartości (mi odblokowało scenariusz z kolekcjonerki).
Gry nie ma na gogu, a wersja ze steam i tak wymaga konta na Ubisoft Connect by ją uruchomić.

Fandor PW
27 marca, 12:13
Czyli pod kątem grania w gry Ubi na innych platformach, nawet po wyeliminowaniu jakiejkolwiek potrzeby korzystania z zawartości online, nadal nic się nie zmienia i trzeba mieć to ich śmieszne konto?
Naprawdę mogliby już pozwolić kupować to na innych platformach bez używania tej ich, której nikt nie szanuje...
strona: 1 - 2 - 3 ... 33 - 34 - 35
temat: Heroes VI - ploty i newsy

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel