Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 101 - 102 - 103 ... 200 - 201 - 202 | |
Drwal |
A gdzie ja zadałem pytanie? :P Ja bym na Twoim miejscu nic nie zmieniał, jest w miarę prosty i przejrzysty. Młot trochę jest przekombinowany, ale musiałbym to zobaczyć w formacie H3, by powiedzieć Ci na pewno, że odstaje. |
Nephretes |
Jak mamy Ci powiedzieć co pozmieniać skoro częstujesz nas HD renderem? To oczywiste, że jednostka będzie wyglądała inaczej przy małej rozdzielczości, więc ciężko stwierdzić na ten moment. Chociażby ten młot, już Ci mówiłem, że robiłem go pod większą rozdzielczość, więc w 450x400 będzie pikselozą. Na ile mogę powiedzieć z renderu HD, to trzeba dać mu więcej kolorów, jest aktualnie w 80% srebrny. |
Mistrz |
Młot powinien być jednoręczny, poza tym jednostka trochę za mało wygląda jak upgrade, choć jak zwykle kawał dobrej roboty. |
Agon |
BTW pomysł na ulepszenie/alternatywę czempiona - husarz. ;) |
Drwal |
Husarz raczej średnio pasuje jako ulepszenie Championa. Zbyt odbiegałby graficznie od oryginalnych koni, wymagałoby to na pewno dużo sprytu. Poza tym, ulepszenie Championa jest już chyba gotowe: |
Kuririn |
Drwal: Poza tym, ulepszenie Championa jest już chyba gotowe: Och Drwalu, Drwalu, Drwalu... Jeszcze wiele wody upłynie, aby dobrze to wyglądało. |
Aayren |
Kuririn, tak w ogóle, to naprawdę Ci dziękuje za te tarcze. Zawsze mnie denerwowało, że w H4 nikt już nie ma tarczy i każdy lata z mieczem tylko. Jako zagorzały fan wszelkich puklerzy, pawęży i reszty obronnego uzbrojenia jestem zdecydowanie zadowolony :) |
Kuririn |
Takie tam... Edit: Poprawione. |
Drwal |
Genialna robota, naprawdę. Pewnie tylko Ty wiesz ile Cię to kosztowało. Nic tylko klaskać i czekać na więcej. :) |
Kammer |
Na mnie największe wrażenie wywiera zbroja - szczególnie nagolenniki i napierśnik oraz bardzo ciekawy miecz. Dobra robota, oby tak dalej! |
Nicolai |
Majstersztyk... tylko czemu Archarchanioł ma złamaną rękę? |
voncur |
Masakra, jego lewe skrzydło chce go zakryć, z kolei prawe jakieś zabiedzone w środku. @Nicolai, dziwisz się? Kto by utrzymał za głową 2h. A gdyby nożyk nie był pofalowany, to byłby jeszcze dłuższy :P |
Nitj'sefni |
voncur: Myślę, że oba skrzydła mają ten sam kształt. To po prostu kwestia ich ułożenia. Kuririn pewnie wzorował się na tym:Masakra, jego lewe skrzydło chce go zakryć, z kolei prawe jakieś zabiedzone w środku. |
voncur |
Tak skomentowałem, coby w piórka nie obrósł. Pewnie że fajnie wyszło, jak oryginał. Zresztą zobaczymy jak w rozdziałce h3 |
Kuririn |
O macarena! Wiele poprawek mnie czeka! |
Warmonger |
A dlaczego tak śmiesznie zgnieciony ekran? Wyłącz tryb pełnoekranowy :P |
Drwal |
Pokaż w jakimś formacie, który nie powodowałby pikselozy na polu bitwy. |
Kuririn |
|
Drwal |
Największa różnica to oczywiście skrzydła - nie oznacza to, że są gorsze. Są inne i to może być jakiś atut przy ulepszeniu. Może też Serafin jest zbyt bardzo oświetlony, jednostki w HoMM3 są raczej mroczne i zastanów się nad przyciemnieniem stwora. Ogólnie, to jedna z najlepszych fanowskich jednostek. |
Warmonger |
Serafin wygląda, jakby miał jasny kontur - w przeciwieństwie do pozostałych jednostek, które maja ciemniejszy obrys i ogólnie giną w cieniu. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 101 - 102 - 103 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel