Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 162 - 163 - 164 | |
avatar |
To pytanie czy twierdzenie? :P |
Quba Drake |
To znaczy, mam już klatki do animacji, ale nie wiem jak się program obsługuje. I to wszystko...no tak myślę. |
Nie_mam_nicka |
Vinius wielkie dzięki za program, jest świetny i na pewno bardzo pomoże w projekcie! Łatwo się w nim obraca obrazki i ich nie zamazuje, a także ma fajne dodatkowe opcje jak efekt Duchowego Smoka czy zamazywanie obrazku kropkami :) . Quba, nie rozumiem, co jest trudnego w obsłudze tego programu. Wystarczy wpisać po "Angle (900 = straight):" o ile chce się obrócić obrazek albo klikać w strzałkę w dół, lub górę a potem na Save. A co do Rakszy, nie, projekt Rakszy nie umarł, tylko ostatnio mam coraz mniej czasu (szkoła głównie) i zajmuje się pewnym projektem... Oto klatka 17 (sorry że tak długo powstawała): PS. Quba Drace jeśli chodzi ci o jakiegoś człowieka Pogromcę Smoków, to coś takiego mamy już w M&M8, więc nie ma potrzeby go robić. |
vinius |
Jakież dodatkowe opcje, o których nie wiem :) ? Myślałem, że się w nim tylko obraca obrazki. Przybliż nam sprawe proszę, Nicku :) . |
Trang Oul |
Transparency - dziurki nieregularne Sseed - rozmieszczenie dziurek Fixed - dziurki regularne (-1 - normalny obrazek, 1 - widmo) |
avatar |
Dla mnie to program w stylu "nauczę sie go w pół godziny metodą prób i błędów". Ale zapewne do tej metody ktoś i tak będzie szukał instrukcji.. :P |
vinius |
W rotatepic!? ja widzę tylko takie opcyje: skryn EDIT - spoko, po prostu miałem starą wersję programu :) |
Quba Drake |
A jak się następną klatkę robi? Ps:Vinius, czemu straciłeś głowę? |
Trang Oul |
@Bezgłowy: masz jakąś piracką okrojoną wersję :P . skrinszot |
vinius |
Skąd piracką i okrojoną, była niegdys pod tym samym linkiem ;) Dlaczego bez łowy? wystarczy zobaczyć moj zakład w temacie "Userbar..." w tawernie ;) PS. dziekuje eMKejlbowi za wykonanie awatarka :) |
AmiDaDeer |
Jak sami często pisaliście nie tylko na tym forum, powinno się zmienić animację najwyższego archanioła/serafina. Najczęściej wspominaną animacją była ta z MM8. Ja natomiast zrobiłem jedną klatkę mojej wersji serafina. Oto i ona: |
Dark Dragon |
Myślałem już nad dodaniem najwyższemu archaniołowi dwóch par skrzydeł. Twoja wersja jest nawet fajna. |
Quba Drake |
Hobbicie(z góry przepraszam najmocniej) twój serafin wygląda nadzwyczaj dziwnie. |
AmiDaDeer |
Mój serafin posiada 4 skrzydła serafina, głowę mnicha, rękę maga, miecz archanioła oraz tułów żywiołaka psychiki. Wszystko przekolorowane na złoto. |
Alistair |
Powinien walczyć krzyżem zamiast miecza. Też odniosłem wrażenie, że wygląda jak mnich ze skrzydłami. |
Trang Oul |
Anioł może mieć miecz, to krzyżowcom i paladynom reguła zakonna zabrania walczyć ostrzem. |
Alamar |
...reguła regułą, a życie sobie... Poza tym w HoMM (oraz MM) jak najbardziej krzyżowcy korzystają z mieczy i innej broni białej. Co do tego obrazka, to skrzydła jakoś mi nie pasują - są pod innym kątem niż jednostka. |
Alistair |
Mogą sobie walczyć mieczem, mi to nie przeszkadza. Chodziło mi tylko o to, że do tego obrazka bardziej pasuje krzyż niż miecz, który i tak jest na obrazku mało widoczny i mi się z krzyżem skojarzył. Zarówno Krzyżowiec, jak i Paladyn są, czy raczej byli rycerzami, więc mieczami walczyli także. |
MCaleb |
Moim skromnym zdaniem ta jednostka jest do bani - skrzydła za skrzydłami, na dodatek krzywo, jakby wyrastały z lewego ramienia i nerki. Mieczyk taki jakiś niewyraźny, krzywy, mały i bidny. Spódniczka nie pasuje ani do kaptura, ani do prawej łapy (materiały są zbyt różne), ona z resztą jakaś taka, jak wycięta z kartonu. Jedynie na pochwałę zasługuje podświetlenie twarzy, ale to już było w oryginale Zealota. |
Trang Oul |
Krzyż WoGóle nie pasuje do świata MM (pamięta ktoś dyskusję?). |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel