Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 162 - 163 - 164

Quba Drace PW
21 października 2006, 18:03
Przepraszam.
Mógłby mi ktos pomóc w zrobieniu animacji do kosyniera(z góry dzięki).

Nie_mam_nicka PW
22 października 2006, 21:31
Zacząłem wczoraj robić klatke i dopiero dziś ją szkończyłem:
Dwie wersje tylko dlatego że dziś już raczej nie stworze następnej klatki i czasu za dużo nie mam. W tej klatce głupio wyszła mi prawa górna ręka, ale na nic innego pomysłu nie miałem :/ Dark Dragon ta nowsza wersja Domostwa Strażnika Zamkowego też fajnie ci wyszła.
Heh, jaka znowu pierwsza klasa, przeciez ja amator w robieniu jednostek jestem, a nie żaden profesjonalista pokroju twórców Wilkołaka, Czarodziejki, Gorynicza czy Zmory i korzystam tylko z Painta i IrfanViewa :P
No i wybaczcie za zwłokę w robieniu tej klatki, ale musiałem sobie w M&M7 pograć.

Quba Drace PW
23 października 2006, 14:13
Zrobiłem drugą klatkę animacji, jestem wielki :) .
Na razie zajmuję się animacją ataku.
Jeszcze kilka klatek i ją tzreba w jakimś programie sklekocić.A jak ją sklekocę to wam ją pokażę ;) .

Zbacie jakiś prosty program do animacji.

Trang OulTrang OulTak ciężko zedytować pierwszy post :/ ?

Nie_mam_nicka PW
26 października 2006, 18:33
Po dość długim czasie skończyłem następną klatkę:
i udało mi się zrobić jeszcze wersję bez tych "kajdanek" na nodze:
Która wygląda lepiej? Miałem zamiar pozbyć się tego czegoś z nóg (wyglądało dziwnie), ale jakoś nie chciało mi się tego zrobić :P
Co do klatki to najwięcej grzebania było z lewą ręką... Dobrze wygląda? A i jak widac (a raczej nie widać) to nie ma on prawego sztyletu i miecza, dodam to dopiero jak skończę następną klatkę (albo i dwie) bo poprostu teraz nie wiem gdzie mu to żelastwo dać.
Quba Drace świetnie wyszła ci ta druga klatka! Co miałeś na myśli pisząc "sklekocę"? Chodziło ci o złączenie wszystkich klatek w Gifa czy w Defa? A jedyny prosty program do stworzenia Gifa jaki znam to GIFAT, do ściągnięcia tutaj (radze ściągnąć szybko, bo za jakiś czas usuną plik).

Viktoriusz J. Lezublideusz PW
26 października 2006, 19:58
Uważam, że propozycja numer 1 wygląda znacznie lepiej, Raksza bez nagolenników wygląda nie najlepiej, przypomina mi jedynie wielorękiego, uzbrojonego ekshibicjonistę w kolorze bondi blue.
To bardzo dobrze, że Informujesz nas o postępach w pracy i Prosisz o zdanie, dzięki temu świat nie będzie musiał oglądać kolejnych gniotów, lecz wspaniałe i perfekcyjnie idealne dzieła.
Jeśli chodzi o ręce, to radzę zastosować taką metodę: jeżeli prawa noga znajduje się z tyłu, to lewa para rąk powinna się podnosić, wraz z wydłużaniem się kroku, powinna wędrować coraz to wyżej i tak na przemiennie, to powinno przynieść sukces.

vinius PW
26 października 2006, 20:25
Nie_masz_nicka_ale_avtar_fenixa_z_h5_w_wersji_NWC:
nie pokazuja każdej klatki, po prostu zrób więcej i połącz :)
a co do wersji: lepsza z "kajdankami"na nogach.

Nie_mam_nicka PW
29 października 2006, 01:33
Przy okazji nudzenia się nad robieniem klatki numer 17 Rakszy zrobiłem takie coś:
Wiem, wyszło głupio.
A co do Rakszy to klatka 16 już właściwie skończona, 17 w połowie. Potem jeszcze 18 i już można powiedzieć że animacja chodzenia skończona.
Oto animacja wszystkich klatek jakie skończyłem, a tu to samo tyle że wolniej.
Jak widać w animacji Raksza będzie musiał pójść do jakiegoś fryzjera... I trzeba będzie zrobić coś z tymi kolorami kolczugi i nagolenników oraz podskakującym sztyletem. No cóż bardziej niebieski kolor i brak nagolenników okazały się niezbyt dobrym pomysłem więc lepiej już żadnych większych zmian w nim robić nie będe ;) (chociaż zastanawiałem się nad głową Mantykory z M&M7 [nie ma skrzydeł to łatwiej dobrze wyciąć, nie lata więc większy realizm podczas chodzenia], ale to mogłoby długo trwać więc może jak będe miał więcej wolnego)

A i przy okazji nie zna ktoś jakiegoś mało zajmującego programu który może dowolnie przesuwać obrazki, ale ich nie rozmywa? O ile dobrze pamiętam to w OpenOfficu dało się tak zrobić, ale to zajmuje tyle miejsca że hohoho.

Trang Oul PW
29 października 2006, 08:28
Domyślam się, że chodzi Ci o obracanie obrazka o dowolny kąt. Najlepszy jest Adobe Photoshop, tylkop że on też zajmuje dużo miejsca. Chocoaż z drugiej strony to jest kombajn do wszystkiego.

Quba Drace PW
29 października 2006, 11:04
Ładna animacja. Ja już skończyłem wszystkie klatki do animacji ataku ;) .

vinius PW
29 października 2006, 11:25
Obracanie obrazka?

znakomity jest program RotatePic - prawie niedostępny, ale mam go dla Was :) . Otrzymałem link niegdyś w GroveTeamie.

program

PS. świetna animacja, dobra robota :) .

Quba Drace PW
31 października 2006, 16:27
Hojny pan.
Tak sobie myślę czy nie_zrobić "Łowcy smoków", jego specialności to: smoki zionące kwasem zadają -50% obrażeń.

Helboy PW
5 listopada 2006, 23:35
Mam problem! Proszę o pomoc! Nie_wiem, jak obsługiwać program do oglądania grafik .def!

Trang Oul PW
6 listopada 2006, 00:02
@Quba: To by działało tylko na Rdzawego Smoka.
@Helboy: Czego dokładnie nie umiesz zrobić?

Helboy PW
6 listopada 2006, 15:14
1. Nie umiem otwierać pliku .def
2. Mam problemy z wyłączeniem Def makier (an i pl)

Quba Drake PW
6 listopada 2006, 16:06
A to źle to trzeba było by zrobic kwasowego smoka i wtedy zacząć myślec nad łowcą.

AmiDaDeer PW
6 listopada 2006, 17:11
Podajcie mi plik .lod z animacjami jednostek z WoGa, please!

Trang Oul PW
6 listopada 2006, 19:02
ZMxxxx.DEF; xxx=[150; 196]. Tak trudno znaleźć?

EDIT: A, chodzi Ci o lod. Oczywiście H3sprite.lod.

AmiDaDeer PW
6 listopada 2006, 20:13
Tam nie ma...
O co chodzi z tym [150, 196] ZMxxx.DEF i w ogóle?

Trang Oul PW
6 listopada 2006, 20:22
Jak to nie ma? Muszą być.
Po ZM jest nr jednostki, np. ZM150Z.DEF to Najwyższy Archanioł, a ZM177NPC.DEF to Sukkub.

Quba Drake PW
6 listopada 2006, 21:15
Drogi Viniusie (jak jest źle, to mnie poprawcie Proszę bardzo. ), w twoim poście jest podany link do ściągniecia. Przechodzimy do sedna sprwawy, masz do niego instrukcję obsługi.
strona: 1 - 2 - 3 ... 14 - 15 - 16 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel