Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 81 - 82 - 83 ... 95 - 96 - 97 | |
Drwal |
Jasne, że się zdarzają. Wszystko zależy oczywiście od mapy. Często jest tak, że komputer, który ma trudny początek mapy zwyczajnie potem jakby odpuszczał. Ciężko powiedzieć dlaczego, trzeba się pogodzić, że dziwne zachowanie AI to domena Heroes III. |
zmudziak22 |
Jaki poziom trudności oraz rozmiar mapy, może mapa była uboga w kopalnie/surowce? |
voncur |
Ja tam już nie gram w Hote, każda praktycznie mapa się wykrzacza, jak da się na losowej mapie 2 zamki startowe AI. |
Janosik |
@zmudziak22 Mapa S, 1 AI, surowców było mało, ale AI miał wszystkie kopalnie dla siebie. @voncur Wow, to jest taka opcja nawet? Zbytnio nie wiem o co chodzi z "templates" i ich ustawieniami w edytorze. Czy to jest właśnie to co sprawia, że AI ma 2 zamki? Jest gdzieś w necie "poradnik" do random maps? |
DarkFurjoz |
Co sądzicie o tym gdyby do hoty dodali zamek Grove, ten z WoGa, który zastępował Cytadalę. Tylko żeby był jako osobny zamek. Hm? Jak dla mnie ciekawe. Szkoda, że nie będzie mrocznej katedry, bo zapowiadała się całkiem ciekawie. Mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie czy można zmienić wygląd bastionu na jesienny w Hocie? Bo bardzo mi się spodobał, jak grałem w WoGa. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam :) |
Ursus |
@DarkFurjoz Przecież w VCMI można zagrać Gajem jako osobnym miastem. |
Drwal |
Nie jest to w żaden sposób możliwe. Przynajmniej nikomu się nie udało (nikt nie próbował). Jeśli zależy Ci na wielu miastach (w tym Grove, Cove itd), to zainstaluj VCMI. Tam nie ma żadnych limitów, ale gra jest mniej stabilna i grywalna. ;P |
avatar |
Jak się nazywa ten bohater z Hoty, bo nie mogę go namierzyć, a portret jest w plikach gry? |
Eggyslav |
@Avatar: To Alkin, z pierwszej kampanii. |
grajcownik |
Gdyby ktoś potrzebował - zrobiłem dość dokładny poradnik do trzeciej kampanii w HotA: http://grajcownik.pl/gry-strategiczne/heroes-3/hota-horn-of-the-abyss/rog-otchlani Wiadomo już, kiedy pojawi się kolejna? |
Drwal |
Raczej nieprędko. Z tego co czytałem nie będzie nowej kampanii w następnej aktualizacji. Mam wrażenie, że autorom trochę brakuje pomysłów. |
Fandor |
Z uwag problemów językowych nie śledzę co się dzieje z HotA Crew, czy zamierzają coś sensownego zrobić ze swoim projektem czy czeka nas zalew patchy, które nic nie wnoszą poza pojedynczymi jednostkami i czasami jakimiś innymi duperelami? |
avatar |
Ale HotA w obecnej wersji jest jak AB i SoD w swoim czasie. Oprócz bugfixów grze nic nie brakuje. A jak dojdą jakieś duperele to dojdą. Nie wiem o jakie sensowności się rozchodzi. |
Drwal |
Najważniejsze, czyli nowe miasto, zostało już wydane. Ponadto doszły kolejne usprawnienia, nowe jednostki i wiele innych. Zatem bym już się nie spodziewał czegoś kosmicznego - wiele osób odeszło już z zespołu, część jest nowych. Widać to zresztą po ostatnich patchach i jednostkach - już nie na takim poziomie co wcześniej. Mam wrażenie, że powoli projekt dochodzi do takiego momentu, że ciężko zrobić coś więcej - i motywacji brakuje i pomysłów mało. |
Szaman |
Mnie do szczęścia jest tylko potrzebny Edytor Kampanii do Hoty. |
Drwal |
Kiedyś na ich forum były wspomniane, że próbowano zrobić nowy edytor kampanii, ale napotkano na różne problemy i zostawiono "na potem". Pewnie gdyby taki edytor był bardziej popularny, to powstałby już dawno (wszak edytor map to dużo trudniejsze narzędzie). A tak projekt siedzi pewnie gdzieś na dole listy i czeka na swoją kolej. ;) |
Janosik |
Coś długo im wychodzi ta nowa wersja. Zapowiadali na facebooku, że będzie niebawem, a tu co? Nic. :/ |
avatar |
Z tego co czytam, to pisali że będzie kiedy będzie. Nie, że niedługo. :) |
Kuririn |
Janosik: Taki to jest ruski miesiąc, etc. Cierpliwości!
Zapowiadali na facebooku, że będzie niebawem |
Fandor |
HotA wychodzi raz na ruski miesiąc, to jest raz do roku w okolicach sylwestra/nowego roku, spodziewanie się jej wcześniej jest naiwnością. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 81 - 82 - 83 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel