Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 97 - 98 - 99 ... 200 - 201 - 202 | |
Drwal |
Ja mam zastrzeżenie tylko do kolorów. Mam wrażenie, że krzyżowiec jakoś tak "mryga", jakby zmieniały mu się kolory na zbroi. Zwłaszcza widoczne jest to w okolicach klatki piersiowej i naramienników. |
Kammer |
Kapitalne. Jest moc. |
Kastore |
Kuririn: Serio inspirowałeś się czymś takim? -_-
Moja inspiracja: |
mrgolec |
Kastore: Typowy hełm krzyżackiSerio inspirowałeś się czymś takim? -_- |
J. M. Sower |
Drwalu, to jest animacja zapisana w GIFie i ten format cechuje duża utrata na jakości. Stąd te niuanse kolorystyczne. Zatem, w tym przypadku oceniałbym tylko jakość animacji, a nie samą prezentację jednostki pod względem stylistycznym. Wspominałem już o tym parę razy w momentach gdy Kuririn wrzucał takie animowane GIFy swoich jednostek. Proponuję, Kuririnie, abyś zawsze obok dołączał pojedynczą klatkę animacji zapisaną w dobrej jakości (format PNG). Co do ruchu Krzyżowca, to wygląda całkiem spoko. Czekam na więcej. Duża tarcza i parę innych elementów sprawia, iż widać, że to dodatkowe ulepszenie. Wciąż jednak gryzie mnie ta ozdoba na hełmie. Rogi wyglądałyby według mnie lepiej. |
avatar |
Z klatkami jest już tak, że w samej grze wyglądają zupełnie inaczej. Fajnie by było mieć cały def, wsadzić do gry a potem... dorabiać ewentualne rogi :) |
Mistrz |
Jak zwykle kapitalna robota! Ozdoba hełmu jest zarazem oryginalna i pasująca do frakcji. Rogi były by nie na miejscu w Zamku. |
Rabican |
Cytat: Uwaga historyczna: rozwój zbroi płytowej spowodował zaprzestanie używania tarcz; gdyby to ode mnie zależało, wsadziłbym krzyżowcowi w łapy dwuręczny miecz, taki jak w H2. Co do hełmu: zabawne, że krzyżowiec nosi hełm garnczkowy, zaś czempion znacznie nowocześniejszy armet :P
Jestem ogromnym fanem 2 mieczy, ale do zbrojnego ani krzyżowca nie pasują one pod żadnym względem. :( Proponuję zostać jednak przy tarczy. |
Kuririn |
Rabican: gdyby to ode mnie zależało, wsadziłbym krzyżowcowi w łapy dwuręczny miecz, taki jak w H2 klik |
Rabican |
Me gusta :P Niemniej jelec jest ciut za duży, zaś rękojeść za mała, by zmieścić na niej obie ręce. Odnośnie do historycznego wyglądu mieczy, polecam typologię Oakeshotta. |
Kuririn |
Rabican, dzięki! Przyjrze się. :] Kocie ruchy - Mouse over(nuda): PNG - standing: Całość trzeba minimalnie przeskalować, tu i tam i znowu tu. :D |
Drwal |
Mouse over mi się nie podoba. Zbyt gwałtowne chyba te ruchy, nie wygląda to też naturalnie. Pomysł w porządku, ale brakuje mu dopracowania. |
J. M. Sower |
W porównaniu do oryginału, białe fragmenty materiału na tułowiu (nie mam pojęcia jak określić ten fragment ubioru ;P) są zbyt szare/ciemne. Poza tym, przy animacji postoju ręce chyba trochę za bardzo skaczą. |
Kurek |
Takie tam, kiedyś zrobiłem, może się przyda jako inspiracja, może nie. |
Kantor |
Co do animacji "mouse over", a gdyby go tak przedstawić uderzającego dwa razy mieczem w tarcze, hmm? |
Drwal |
Też dobry pomysł, ale tu najważniejsze będzie chyba wykonanie. To co zaproponował Kuririn jest bardzo dobrze przemyślane, ale realizacja pozostawia sporo do życzenia. Mouse over daje naprawdę sporo możliwości, ważne jednak by nie przesadzić (patrzy na Axolotla). |
Kuririn |
Kantor: Też tak chciałem zrobić, pomysł dobry, lecz jest jedno ALE. Trzymam się ścisłe animacji ulepszeń, gdyż musiałbym przerobić animacje u zbrojnego i krzyżowca. Co do animacji "mouse over", a gdyby go tak przedstawić uderzającego dwa razy mieczem w tarcze, hmm? A co do innych animacji, można coś podłubać w jednostkach np. z niewykorzystana animacją. Drwal: Lubię to! ważne jednak by nie przesadzić (patrzy na Axolotla). ---- Jakieś propozycje ulepszenia tego waścia? |
Drwal |
Może czerwony kolor jak u kardynałów? Zbroja dodatkowa jest, nie ma chyba co więcej ulepszać. |
Kuririn |
Taka sytuacyjka: Ustawienie pod h3 mi zostało, i detale... |
Kosmos10 |
Dla ulepszenia mógłbyś zmienić kolor albo dodać na szacie jakieś zdobienia lub symbole. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 97 - 98 - 99 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel