Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 96 - 97 - 98 ... 200 - 201 - 202

Kuririn PW
13 czerwca 2016, 18:27
Wiem że się da połączyć oba mody... Ale w obecnej chwili, robione są grafiki! I taki temat jest z byt wcześnie wywleczony na światło dzienne...



I co dalej???

Fandor PW
13 czerwca 2016, 19:53
Wybaczcie zamieszanie, chodziło mi właśnie o to, że się da, kiedyś w przyszłości, jak doprowadzicie mody do finalnych wersji i znajdziecie czas na przeróbkę modeli alternatyw.
Twój krzyżowiec jest świetny, nie wiem co można do niego jeszcze dodać.
Jestem ogromnym fanem 2 mieczy, ale do zbrojnego ani krzyżowca nie pasują one pod żadnym względem. :( Proponuję zostać jednak przy tarczy.

Kuririn PW
13 czerwca 2016, 19:55
Dodatkowy atak, uderzenie tarczą? Ogólnie to, zbrzydły mi już te tarcze.

Fandor PW
13 czerwca 2016, 20:07
Będzie to zajeżdżać H6 i H7, ale może daj dwa miecze ulepszeniu archanioła, a krzyżowcowi tarczę, którą zrobiłeś dla archanioła? W sumie równie ciekawym, mogłoby być uzbrojenie ulepszenia championa w jakiś drugi oręż w lewej ręce.

Kuririn PW
13 czerwca 2016, 20:15
Fandor:
Będzie to zajeżdżać H6 i H7

Nawet nie wiedziałem... paladyn z diablo 2, dobrze ciapie tarczą.

Na pierwszy ogień tarcza, później dobitka mieczem. Swoją drogą, ciekawy jestem, jak to będzie wyglądać w praktyce...

Fandor PW
13 czerwca 2016, 20:21
Dwa miecze u archanioła będą zajeżdżać H6 i H7, paladyn mógłby faktycznie mieć pierwszy atak mieczem - 100% obrażeń i tarczą - 50% obrażeń następujących zaraz po sobie. Albo odwrotnie jak zaproponowałeś.

Kuririn PW
14 czerwca 2016, 12:02
Blaszana maszyna do Killimowania...

Kammer PW
14 czerwca 2016, 12:16
Hm...
Anyway - jemu te kolce nie będą przeszkadzać podczas korzystania z tarczy? I, muszę przyznać, że to dość ciekawe podejście do tematu, teraz ta jednostka nie przypomina już wojownika o wiarę, a raczej... kata. Może zmień niebieski na czerwony?

Kuririn PW
14 czerwca 2016, 12:24
Posterunkowy:
jemu te kolce nie będą przeszkadzać podczas korzystania z tarczy?
Nie, gdyż naramiennik na prawym barku jest podwójny z 3 kolcami, a lewy naramiennik pojedynczy z jednym kolcem. Patrz wyżej.

Posterunkowy:
teraz ta jednostka nie przypomina już wojownika o wiarę, a raczej... kata.
Czy ja wiem, w wypadku krzyżowca, ciężko zrobić ulepszenie.

Posterunkowy:
Może zmień niebieski na czerwony?
Nie.

Aayren PW
14 czerwca 2016, 17:00
Wow! Świetny! Zdecydowanie najlepszy z prezentowanych i w takim stylu chciałbym oglądać go w grze.

Drwal PW
14 czerwca 2016, 17:15
No trzeba przyznać, że wyszedł perfekcyjnie, kolce to znakomity pomysł, nawiązujący do oryginalnych artów. Zrób jednak w końcu jakiegoś defa lub zatrudnij kogoś do tego. :P

J. M. Sower PW
14 czerwca 2016, 17:24
Jak dla mnie wygląda naprawdę dobrze. Widać, że to ulepszenie (chociaż przydałoby się to zobaczyć w skali H3 ;P). Mam jednak wątpliwości co do tych blaszek na hełmie. Nie lepiej zamienić je na rogi?

glokku PW
14 czerwca 2016, 18:07
A tak jakoś mi się skojarzyło.


Fandor PW
14 czerwca 2016, 20:32
Najlepsza jednostka jak do tej pory, czekam na def, żeby móc go ujrzeć w grze.

Kuririn PW
15 czerwca 2016, 13:44
Taka sytuacyjka.




Drwal PW
15 czerwca 2016, 13:48
Gdzie się podział niebieski kolor?

EDIT: No, jest moc. ;)

Warmonger PW
15 czerwca 2016, 13:48
Super.

Nie wiem, czy proporcje zgadzają się z oryginałem, ale jest moc.

Kastore PW
15 czerwca 2016, 14:46
To coś na hełmie wygląda idiotycznie. Notabene, wydaje mi się, że ta ozdoba jest przeszkadzająco wręcz niepraktyczna. Mógłby mieć to chociaż zakończone rogami. :P

avatar PW
15 czerwca 2016, 14:51
Chód naturalny, proporcje ciała wyważone, logiczny kierunek ulepszenia. Jest moc!

Kuririn PW
15 czerwca 2016, 14:58
Kastore:
wydaje mi się, że ta ozdoba jest przeszkadzająco wręcz niepraktyczna. Mógłby mieć to chociaż zakończone rogami. :P

Moja inspiracja:

Ten środkowy rzecz jasna.
strona: 1 - 2 - 3 ... 96 - 97 - 98 ... 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel