Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod] Alternative Creatures mod
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 27 - 28 - 29

Acid Dragon PW
12 maja 2016, 23:48
Raczej będę unikał wszelkich pomysłów w stylu "przeróbmy jakąś jednostkę i udawajmy że to zupełnie inna jednostka, która nie ma nic wspólnego z pierwotną". To naprawdę widać i wychodzi słabo. Oczywiście od każdej reguły są wyjątki (np. Białe Tygrysy) i jeśli by to było wykonane dobrze, to nie wykluczam. Generalnie jednak wg mnie takie zabiegi rzadko wychodzą dobrze.

Jeśli chodzi o Jednorożca, to brakujące animacje są bez względu na to, czy jest z jeźdźcem czy bez. Jeździec co prawda teoretycznie ma animację ataku, ale tylko teoretycznie, bo w praktyce jest to anemiczne machnięcie włócznią, a nie atak. W dalszym ciągu też brakuje animacji śmierci, obrony, czy otrzymywania obrażeń.

Podobnie dla podpinania animacji z innej jednostki też nie ma większego znaczenia, czy jednorożec ma jeźdźca czy nie. Można nawet podpiąć animację konia pod jeźdźca i jeźdźca pod konia :P. Problem z przeszczepieniem jednorożcowi animacji polega przede wszystkim na modelu, który po prostu jest niepodobny do jakiegokolwiek innego. Inne jednostki mają albo zupełnie inaczej określony szkielet (i wtedy nie da się podpiąć żadnych animacji), albo ich animacje wyglądają zwyczajnie źle, bo nie uwzględniają specyfiki jednorożca (chociażby rogu lub ozdób po bokach jego grzywy).

Kurek PW
13 maja 2016, 00:11
A co z Ajglajami?

Acid Dragon PW
13 maja 2016, 02:59
Nie mam pojęcia o czym mówisz - nie znam takiej nazwy :P.
Dodałem nieulepszoną wersję Żywiołaka Światła o nazwie Blask Chwały, acz nie udając, że to zupełnie nowa jednostka. Wręcz przeciwnie - mówię, że Blaski Chwały i Żywiołaki Światła to jedno i to samo. Różnią się tylko poziomem mocy. I faktycznie tak jest - nawet fabularnie.

Podobnie jest z Meduzami - autorom uszło na sucho przerobienie modelu Koralowej Kapłanki, gdyż nie udawali, że to zupełnie nowa jednostka, tylko powiedzieli wprost - "tak, to są te kapłanki z H6. Podobieństwa nie są przypadkowe. Tylko że te są trochę inne, bo Malassa czy inne smoczydło coś tam zrobiło no i <fabularna historyjka> i teraz są w Lochu." Jak już wspominałem, fabułę da się zawsze dopisać, ale istotniejsze jest samo traktowanie jednostki - czy traktujemy meduzę jako zupełnie nową jednostkę, która tylko przypadkiem jest podobna do nagi, czy to po prostu jest ciągle ta sama jednostka, ale w nowej wersji.

Alamar PW
13 maja 2016, 06:28
Acid:
I faktycznie tak jest - nawet fabularnie.
Drobne sprostowanie. Opisy te pochodzą jeszcze z czasów bety. W bieżącej biografii Glorii/Chwał nie ma wzmianki o pokrewieństwie z żywiołakami światła.

Cytat:
Vessels of the will of Elrath, the Dragon-God of Light, Radiant Glories are shining spirits who can flare into brilliance and blind their enemies.
In the Spirit Realm, Elrath's dominion is filled with myriads of these creatures.
They are often sent as envoys and advisors to Elrath's most faithful followers.
The generals of the Holy Empire soon found a use for these beings of burning light.

A dlaczego nie ma? Ponieważ gracze zauważyli, iż Chwały i Zywiołaki Światła wyglądają tak samo (tak było, nim zmieniono portret i chyba tekstury żywiołaka), więc z opisu Blasków usunięto wszelkie nawiązania do żywiołaków.

Pointer PW
13 maja 2016, 08:52
Znalazłem dwa błędy w modzie, aczkolwiek jeden nie jestem pewien czy wynika z modu czy jest błędem oficjalnej wersji gry. Jeden błąd dotyczy ulepszenia Jaskiniowej Pantery na Panterę Cienia. Da się to zrobić bez konieczności budowania ulepszonego budynku Panter. Druga rzecz to błąd nieco poważniejsza, bo też łatwy do przeoczenia w ferworze gry i nie wiem czy wynikający z moda. Otóż ulepszając Druidów w mieście przy braku miejsca w armii i niewystarczającej ilości kasy na ulepszenie całego oddziału po kliknięciu na "strzałkę ulepszającą" wygląda jakby Druidzi się ulepszali, kasy ubywa, nieulepszonych druidów ubywa, ale ulepszeni nigdzie się nie pojawiają... Podaję przykład Druidów, bo na nich mi się to zdarzyło, jednak sprawa może być szerszego zasięgu...

Acid Dragon PW
13 maja 2016, 11:49
Cytat:
Znalazłem dwa błędy w modzie, aczkolwiek jeden nie jestem pewien czy wynika z modu czy jest błędem oficjalnej wersji gry. Jeden błąd dotyczy ulepszenia Jaskiniowej Pantery na Panterę Cienia. Da się to zrobić bez konieczności budowania ulepszonego budynku Panter.

To jeszcze fajnie by było gdybyś napisał jak :P.

Cytat:
Druga rzecz to błąd nieco poważniejsza, bo też łatwy do przeoczenia w ferworze gry i nie wiem czy wynikający z moda. Otóż ulepszając Druidów w mieście przy braku miejsca w armii i niewystarczającej ilości kasy na ulepszenie całego oddziału po kliknięciu na "strzałkę ulepszającą" wygląda jakby Druidzi się ulepszali, kasy ubywa, nieulepszonych druidów ubywa, ale ulepszeni nigdzie się nie pojawiają... Podaję przykład Druidów, bo na nich mi się to zdarzyło, jednak sprawa może być szerszego zasięgu...

Póki co nie zauważyłem takiego błędu, ale na 99% nie może pochodzić z moda.

Godzilla B PW
13 maja 2016, 14:11
Acid:
Raczej będę unikał wszelkich pomysłów w stylu "przeróbmy jakąś jednostkę i udawajmy że to zupełnie inna jednostka, która nie ma nic wspólnego z pierwotną". To naprawdę widać i wychodzi słabo. Oczywiście od każdej reguły są wyjątki (np. Białe Tygrysy) i jeśli by to było wykonane dobrze, to nie wykluczam. Generalnie jednak wg mnie takie zabiegi rzadko wychodzą dobrze.

To nie można zrobić po prostu zmniejszonego Behemota, zrobić go bardziej zielonkawego, zmniejszyć zęby i nazwać go np. Lilipuciego Behemota, leśną poczwarę, nie mówię żeby robić od razu z tego osobnej jednostki, tylko robić tak jak z Tygrysami lub Żywiołakami Światła.

Pointer PW
13 maja 2016, 15:05
Acid Dragon:
To jeszcze fajnie by było gdybyś napisał jak :P.

A nic skomplikowanego :P po prostu w momencie kiedy jest budynek dla Jaskiniowych Panter wybudowany w mieście, to te Jaskiniowe Pantery, które są w garnizonie lub u stacjonującego w mieście bohatera mają od razu ikonkę strzałki do ulepszania (działającą). Powiem od razu, że podobna sytuacja nie pojawia się np. w przypadku Gryfów. Domyślam się więc, że występuje to tylko w sytuacji kiedy pierwotnie występująca jednostka stała się ulepszeniem, a nowo dodana jest podstawą. Nie wiem jak działa sam mechanizm w programie, ale wygląda to tak jakby program domyślnie traktował podstawową budowlę do rekrutacji np Jaskiniowych Panter już jako tą, w której powinny być Pantery Cienia (tak przecież było w starszej wersji moda). Dlatego automatycznie dopuszcza ulepszenie do poziomu Panter Cienia już przy wybudowanej podstawowej wersji budynku...

A która Kappa jest pierwotna z gry, ulepszona czy nie? Bo jeśli ulepszona jest wyjściową, a podstawowa została dodana w modzie to ta sytuacja może się powtórzyć w przypadku Kapp, o ile błąd jest globalny... Jeśli nie, to znaczyłoby to, że dotyczy akurat konkretnie Panter...

Acid Dragon PW
13 maja 2016, 15:17
Cytat:
To nie można zrobić po prostu zmniejszonego Behemota, zrobić go bardziej zielonkawego, zmniejszyć zęby i nazwać go np. Lilipuciego Behemota, leśną poczwarę, nie mówię żeby robić od razu z tego osobnej jednostki, tylko robić tak jak z Tygrysami lub Żywiołakami Światła.

Można, ale po co? Po co kolejny Behemot? Nie jest potrzebny ani jako ulepszenie, ani jako wersja nieulepszona, ani jako machina wojenna. Teoretycznie można tak zrobić z każdą jednostką. Możemy zrobić mini-bazyliszki, mini-cabiry, czy mini-anioły. A potem możemy też zrobić niebieskiego cabira, zielonego cabira, cabira-olbrzyma, leśnego cabira, śnieżnego cabira, demonicznego cabira, cabira-zombie i cabira-zmywarkę do naczyń.

To, że coś można nie znaczy, że należy.

Cytat:
A nic skomplikowanego :P po prostu w momencie kiedy jest budynek dla Jaskiniowych Panter wybudowany w mieście, to te Jaskiniowe Pantery, które są w garnizonie lub u stacjonującego w mieście bohatera mają od razu ikonkę strzałki do ulepszania (działającą). Powiem od razu, że podobna sytuacja nie pojawia się np. w przypadku Gryfów.

Nie potwierdzam takiego błędu.
Sprawdziłem i panter NIE można ulepszyć po wybudowaniu podstawowego siedliska. Nie dostałem też takiego raportu od nikogo innego. Toteż bardzo dziękuję za zgłoszenie i będę na to uważał, ale dopóki nie odtworzę błędu, nie jestem w stanie go naprawić.

Cytat:
A która Kappa jest pierwotna z gry, ulepszona czy nie?

Kappa nieulepszona jest "pierwotna". Mod dodaje wersję ulepszoną.
Mod natomiast dodaje wersje nieulepszone (czyli podobnie jak w przypadku panter) Lilim, Niszczycielom i Żywiołakom Światła.

Pointer PW
14 maja 2016, 09:09
Ok... Sprawdze te pantery jeszcze raz, na innej mapie, choc waatpie by to byla kwestia ustawien konkretnego scenariusza. Sprawdze tez te 3 jednostki, o ktorych mowisz...

Asderuki PW
14 maja 2016, 13:10
Nie wiem czy tygrysy to jeszcze sprawa, czy już przyklepane, ale tak myślałam, że póki zająć się tym nie mogę to podrzucę pomysł :D








Tak wiem dużo zdjęć, ale co zrobić tygrys taki piękny ^^

Widziałam, że z niebieskim zrobiono już takie jaśniejsze paski. Jak zrobić tak z pomarańczowym to mógłby być nieco mniej typowy. Oczywiście to moja estetyka ;)
Nie mniej polecam spróbować może będzie dobrze wyglądać w grze. Taki złoty tygrys. No i polecam z niebieskim spróbować nieco zróżnicować kolory futra - jaśniejsze przy brzuchu i ciemniejsze na grzbiecie. Tak samo z intensywnością koloru. Nieco mocniejszy grzbiet i słabsze - nawet rozmyte brzegi.

Po mgr z chęcią zerknę jeśli będzie potrzeba ;)

Acid Dragon PW
14 maja 2016, 13:32
Kwestia Tygrysów jest ciągle aktualna.

Jeśli miałbym wybierać w tej chwili, to najlepszym pomysłem wciąż wydaje mi się szablozębny tygrys dvoytka ze zmniejszonym nasyceniem kolorów.

Acz ten u Darkema ma lepsze przejścia między "pomarańczowym" a białym futrem.

Chwilowo pracuję trochę nad AI, ale po weekendzie chciałbym już zmierzać do jakiejś finalnej decyzji w kwestii tygrysów.

Pointer PW
16 maja 2016, 10:30
Cytat:
Nie potwierdzam takiego błędu.
Sprawdziłem i panter NIE można ulepszyć po wybudowaniu podstawowego siedliska. Nie dostałem też takiego raportu od nikogo innego. Toteż bardzo dziękuję za zgłoszenie i będę na to uważał, ale dopóki nie odtworzę błędu, nie jestem w stanie go naprawić. (...) Mod natomiast dodaje wersje nieulepszone (czyli podobnie jak w przypadku panter) Lilim, Niszczycielom i Żywiołakom Światła.

Błąd nie pojawił się dla żadnej z tych jednostek. Dla Panter również się nie powtórzył. Nie wiem natomiast z czego wynikało pojawienie się tego błędu jednorazowo... I nie, nie wydawało mi się, graliśmy wtedy w 3 graczy i każdy z nas to widział upewniając się, że budynek dla ulepszonych Panter nie był wybudowany. No ale jak na razie wygląda na fałszywy alarm choć warto oba te ewentualne błędy, o których wspomniałem, obserwować...

Belegor PW
26 maja 2016, 17:01
I jak sprawa miewa się z tygrysami? Ja tez jak Acid jestem za wersja dvoytka. Szablozebne wersje przebijają o głowę kolorowanki, co nie podlega dyskusji. Zdecydowaliscie, która opcja lepsza, czy dajecie ankietę?

Darkem PW
24 czerwca 2016, 12:44
Czy możemy spodziewać się jakiś nowości w najbliższym czasie?

Acid Dragon PW
24 czerwca 2016, 19:50
Teraz już tak. Rok szkolny się skończył :).

flapdzak PW
24 czerwca 2016, 20:30
Ściągnąłem ostatnio "SMITE" (http://www.smitegame.com/gods/).
Nie pisałbym o tym, gdyby nie to, że bogowie, też są "zapisani" w UPK jak jednostki Hirołsów 7.
Można by to jakoś wykorzystać? :P

Skiny mogłyby posłużyć za ulepszenia:
https://hydra-media.cursecdn.com/smite.gamepedia.com/1/18/SkinShot_Anubis_Default.png
https://hydra-media.cursecdn.com/smite.gamepedia.com/3/32/SkinShot_Anubis_Afterlife.png

Acid Dragon PW
24 czerwca 2016, 20:44
"skiny" mnie nie interesują, ale jeśli dałoby się przetransportować modele, animacje i tekstury, to może byłby to sposób na pozyskanie nowych stworzeń.

flapdzak PW
24 czerwca 2016, 20:48
Mam nadzieję ;).
Jednostki są super zrobione.

Exo PW
20 lipca 2016, 18:34
Zakładając, że przed kurduplami będziemy mieli jeszcze jeden patch, 1.9 (chociaż to też aż tak pewne nie jest), to będzie jakaś nowa Wersja AC, bo z tego co widać jakiś materiał na kolejna wersje jest, (Koralowe Kapłanki :P i Żywiołak Burzy) czy jednak zostaje to do wersji 2.0 przeznaczonej już pod kurduple?

Tak z czystej ciekawości, będą 2 wersje dostępne w sensie do downloadu? Jedna np. 1.5, jeśli nie ma w planach nowej wersji pod podstawkę i druga, dajmy na to już 2.0, pod Kurduple? (wiadomo, nie każdy leci i kupuje na premiery, warto poczekać, a kurduple się patchami ustabilizują).
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 27 - 28 - 29
temat: [mod] Alternative Creatures mod

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel