Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 91 - 92 - 93 ... 200 - 201 - 202

Kammer PW
4 lutego 2016, 14:13
Drwaaalu, co Ty robisz?

ja:
Kwestia jest tylko taka, że zespół VCMI to programiści, a tu potrzebne są głównie grafiki, modele
Drwal:
Problem z tym, że ekipa VCMI to sami programiści. A do tego moda niezbędni są graficy.

Jak Ty to zrobiłeś? :D

Drwal PW
4 lutego 2016, 14:18
Kammer:
Jak Ty to zrobiłeś? :D

Zaczynam się bać o unikatowość swoich myśli. ;x

Nephretes PW
4 lutego 2016, 15:28
Drwal:
Nie jestem też za wydawaniem czegoś co nie nadaje się do gry. HotA tak wysoko postawiła poprzeczkę, że nie wypada wydawać już sklejanek, kolorowanek i innych wątpliwej jakości rzeczy.

Sklejanki faktycznie już są nie na czasie, acz uważam że dobre kolorowanki dają radę. Kuririn podwyższył sobie poprzeczkę przerzucając się na 3D i bardzo dobrze, szczególnie że jego modele są wysokiej jakości. Problem jest jednak taki, że dotychczas nie powstał z tego żaden def i na samych modelach się kończy.

A co do samego moda to już próbowałem to wbić Kuririnowi do głowy, należałoby wydać pierwszą wersję, nawet z jednym ulepszeniem na miasto, ale jednak gdyż może to by zachęciło kogoś do przyłączenia się. Mod takich rozmiarów jest awykonalny dla jednej osoby, a jeśli nawet możliwy to zajęłoby to zbyt dużo czasu, szczególnie w sytuacji kiedy fandom skupiony przy H3 zdaje się powoli zamierać.

Halt PW
4 lutego 2016, 15:39
Zastanawiam się na jakim poziomie stoją prace. Co się wydarzyło od momentu wydania tamtej części alfa. Także uważam że dobrym pomysłem byłoby wydanie wersji, która dodaje dajmy na to po 3 ulepszenia do każdego miasta. Może tak jak mówisz ktoś by zechciał dołączyć do tego projektu ( np. robiłby grafiki wedle zaleceń Kuririna :) ). Można by także było już powoli testować ulepszenia pod kątem balansu. Sam np. jestem ciekaw jak by wyglądało starcie Bastionu z Sylwańskimi Centaurami ( jednostka 3.5 poziomu jako 1 ) przeciwko całym hordom strzelających szkieletów :) Ciekawe także jak na ich tle prezentowałyby się inne miasta ;)

Wiwern PW
4 lutego 2016, 17:32
Dokładnie, po jednym ulepszeniu na frakcję i powoli rozrastać moda do coraz większych rozmiarów. Wydawanie kolejnych wersji zwiększy zainteresowanie graczy i grafików. Nic tak nie działa dobrze na renomę moda jak cykliczność jego poprawiania. Poza tym będzie można sobie pograć w coś dopieszczonego do granic możliwości, coś co na pewno zostało sprawdzone 10 razy za nim wrzucono to do sieci jako coś grywalnego.

Ale trzeba przyznać, że Kuririn jest diabelnie uparty. :>

Warlockk PW
5 lutego 2016, 12:33
jakie modele istot jeszcze pozostało do zrobienia? I które są najbardziej niezbędne dla moda?mogę się dowiedzieć na rosyjskojęzycznych stronach internetowych i forach! Chociaż teraz wszyscy są zajęci mod do Might and magic 8.5 Echo of destruction,ale myślę, że może znajdą się projektanci kogo to zainteresuje.

Halt PW
5 lutego 2016, 13:06
Propozycja według mnie nader ciekawa. Trzeba czekać co na to powie Kuririn. ;)

Drwal PW
5 lutego 2016, 14:22
Proponowałbym zrobienie przez Kuririna małego podsumowania co jest zrobione w każdym mieście, co brakuje itp. Pod warunkiem oczywiście, że oczekuje jakiejkolwiek pomocy. Ostatnio mam wrażenie, że nie chce mu się nawet pisać w tym temacie.

Wiwern PW
5 lutego 2016, 14:41
Na 78 stronie jest stan na czerwiec 2015. Wcześniej coś podobnego też na pewno dawał, więc nie można mu zarzucić, że nie było podsumowań.

Godzilla B PW
25 kwietnia 2016, 17:32
Mod nadal wspierany czy nie?

Mod z tego co widzę nie jest wspierany a autor modyfikacji porzucił projekt, szkoda.

Kuririn PW
11 maja 2016, 21:42
Proszę o sugestie "starych wyjadaczy"


Dziękuję :P

Drwal PW
11 maja 2016, 21:46
Skrzydła w końcu wyglądają bardzo dobrze. Może jakieś porównanie obok z oryginałem? Ja mam wrażenie, że odrobinę za jasny. Ogólnie wygląda genialnie.

Godzilla B PW
11 maja 2016, 21:47
Ale sympatyczny potworek :)
Szkoda że kurrin nie tworzy moda i zmusza Kurrina żeby moda tworzył :/.

Nephretes PW
12 maja 2016, 00:21
Zgadzam się z Drwalem, nieco prześwietlony. Skrzydła wyglądają nieźle, ale przydałoby się je bardziej zróżnicować, dodać ciemnych odcieni i tak dalej.

Że ładny nie będę pisał, bo to oczywiste. Może kiedyś doczekamy się animacji.

Kuririn PW
13 maja 2016, 16:22
Próby...


Drwal PW
13 maja 2016, 16:40
Mam wrażenie, że zmieniłeś kolor skrzydeł, tamten był w mojej opinii chyba odrobinę lepszy. Sama animacja jest bardzo dobra, staram się znaleźć jakiś błąd, ale wszystko jest chyba płynne. Niemniej Archanioł jest ciągle zbyt jaskrawy i chyba bym mu poszerzył klatkę piersiową.

Moje porównanie z oryginałem. Bardzo chętnie bym zobaczył Twoje z analogicznymi klatkami. Oczywiście jeśli jesteś wystarczająco odważny miły. :)


J. M. Sower PW
13 maja 2016, 22:52
Jestem pod wrażeniem, aczkolwiek trzeba popracować nad kolorami. Szczególnie zbyt żółta skóra rzuca się w oczy.

Szaman PW
13 maja 2016, 23:09
Sam Archanioł wspaniały, ale ten miecz śmierdzi ashanem. Lepszy by był coś na wzór Anielskiego przymierza.

Rabican PW
14 maja 2016, 00:13
Cytat:
Sam Archanioł wspaniały, ale ten miecz śmierdzi ashanem.
Wygląda jak nieślubne dziecko Żelaznego Pióra z MM7 i Miecza Gryfa z H6 :P Czy byłoby problemem wrzucenie powiększenia? Swoją drogą broń archanioła też jest chyba trochę przesadzona (zbyt mocno falowana płomienista głownia, przerośnięty jelec), niemniej obrażenia wynikają zapewne głównie z faktu, iż płonie ona w trakcie ataku :P

Andruids PW
14 maja 2016, 00:41


Tu chyba widać całkiem dokładnie Miecz Gryfów (z paru stron wstecz). O bardziej szczegółowy render należy poprosić autora, ale wydaje mi się, że nie ma co zaprzeczać podobieństwa.
strona: 1 - 2 - 3 ... 91 - 92 - 93 ... 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel