Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Jarmark Cudówtemat: Asderuki rysuje
komnata: Jarmark Cudów
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11

Asderuki PW
11 maja 2016, 15:43
Tak sobie pomyślałam: postanowiłam przenieść się tutaj i w sumie czemu nie powrzucać nieco prac?

Nie mam czasu jak na razie tworzyć nowych prac, ale może komuś przypadną moje nieco starsze prace do gustu. :)

Swego czasu zainspirowałam się pracami Oliwsen z tawerny jak rysowała smocze bóstwa. Postanowiłam stworzyć swoją wizję. To było jeszcze przed artami od ubisoftu. Nie zaprzeczę, że teraz część bym inaczej już narysowała. Nie mniej za pewno pozostały by w charakterze pierwowzorów.

Elrath:
Na początek ten złocisty. Jako drugiego go stożyłam. To pamiętam.



Malassa:


Shalassa:


Arkath:
Jego ostatniego rysowałam chcąc się przenieść na komputerowe malowanie. No... nie wyszło XD


Sylath/Ylath:


Sylanna:


Urgash:
Jego pierwszego narysowałam. Od niego zaczęły się te smocze arty ;)




No i niestety zabrakło mi Ashy. Gdzieś szkice są, ale jakoś nigdy jej skończyć nie mogłam. Może jak nieco czasu się znajdzie to zrobię nowe wersje. BYło przy tym sporo zabawy, więc z chęcią bym to powtórzyła :D

Wygląd smoków wzorowałam na opisach jakie dorwałam... już nawet nie wiem gdzie. Czy to było w internecie czy gdzieś w grze nie pamiętam. Artów w każdym razie jeszcze nie było :D

Godzilla B PW
11 maja 2016, 16:06
Bardzo ładne.

Z tego co mi wiadomo Urgash jest bardziej wijowaty i ma więcej odnuży, ale ok.


Mirr Skulblodh PW
11 maja 2016, 16:14
Niewątpliwie kawał dobrej roboty. Zwłaszcza wizerunki Elratha (owego złocistego) i Urgasha (normalnie Fus ro dah!) wyglądają bardziej "smoczo" od oficjalnych artów Ubisoftu.

Kastore PW
11 maja 2016, 16:19
Cytat:
Z tego co mi wiadomo Urgash jest bardziej wijowaty i ma więcej odnuży, ale ok.
To powyżej to nie odwzorowanie, tylko wizja artystyczna, ignorancie! Dodam, że bardzo, bardzo ładna, moim zdaniem ci smoczy bogowie są nawet ładniejsi od tych z Ubisoftu. ^^

Setillos PW
11 maja 2016, 16:31
Oh... czyli już na dobre opuściłaś Tawernę, szkoda, ale rozumiem. Praktycznie nic się tam nie dzieje i ludzie poznikali, a nowych jakoś nie przybywa. ;__;

W każdym razie, prace piękne i czekam z niecierpliwością aż przeniesiesz tutaj całą resztę. :D

Ursus PW
11 maja 2016, 17:05
@Asderuki Twoja autorska Malassa i Shalassa bardzo się pokrywa z tym co zapodał Ubisoft :)

Asderuki PW
11 maja 2016, 21:43
:
Oh... czyli już na dobre opuściłaś Tawernę, szkoda, ale rozumiem. Praktycznie nic się tam nie dzieje i ludzie poznikali, a nowych jakoś nie przybywa. ;__;

Nie no zaglądam tam :D Nie będę jednak ukrywać, że jak tam wrzuciłam ostatnio swoja pracę to dostałam radosną jedną odpowiedź w formie gifa XD

@Ursus89
Nie dziwota, że podobne skoro opisy smoków były przed H6 i na ich podstawie zostały zrobione smocze bóstwa. Poza tym istnieje taki pan jak Olivier Ledroit, który tworzył art do h6 i stworzył jakże niezapomniany wizerunek Malassy. Choć mam wrażenie, że nieco jest pomijany.



Bardzo mi się podoba ten art. Z niego widać, że w sumie mroczne elfy z H7 mają jednak jakieś nawiązanie do tych z H5. Ta maska przy schodach nieco kojarzy mi się z tymi jakie można zobaczyć w grze.

dvoytek PW
12 maja 2016, 14:56
@Asderuki
Świetnie te smoki wyglądają. Arkath faktycznie nie bardzo wyszedł, ale skoro się dopiero chciałaś przenieść na komputerowe, to jak na jedną z pierwszych prac malowanych w ten sposób wygląda ok.
Nie żebym się znał, tylko po prostu sam bym nie umiał nawet takiego zrobić :P
Rysujesz coś jeszcze na komputerze?

Asderuki PW
12 maja 2016, 21:29
Żeby nie skłamać to te prace zrobiłam jakieś 5 lat temu, więc są nieco przeterminowane w stylu :D

Nie chciałam wrzucać świeżych prac i zaraz starych. A, że nie mam chwilowo czasu na stworzenie nowych smoków, to chciałam pokazać chociaż tamte.

Dla przykładu tak wygląda smok którego stworzyłam rok później, znaczy 4 lata temu.



Odpowiadając na pytanie, tak dużo rysuje na komputerze. Mam stronę deviantart, ale nie zamierzałam przerzucać jej całej tutaj, bo i sensu niema. Dużej ilości artów związanych z Herosami też u mnie brak. Jak na razie, to się może zmienić ;P
Choć przyznam, że powodem może być to, że dużo siedzę przy pomaganiu z modami. Sporo portretów narysowałam do Księgi czarodzieja, jak i przerabiałam tekstur. Tak samo dla Sylana z Tawerny jak i Khorna i CHaos Theory. Teraz jeszcze pomogę Acid Dragonowi jak tylko znajdę czas :D

Wracając jednak do rysunków, pokażę jeszcze jednego smoczka. Nagrodę w konkursie za drugie miejsce. Osoba zażyczyła sobie smoka - miał być zrobiony ołówkiem, tak więc proszę bardzo :D



I tak na dodatek dwa portreciki jakie mi przyszło zrobić pod wpływem narzekań na Heroescommunity ap ropo portretów nekromantów.



Godzilla B PW
13 maja 2016, 16:38
Bardzo ładne malowidła, najbardziej podoba mi się ten biały smok z czerwonymi ozdobami na ogonie, natomiast średnio mi się podoba drugi portret nekromanty bo wygląda bardziej jak ork.

Kastore PW
13 maja 2016, 16:41
A ork nie może być nekromantą? :/

Asderuki PW
13 maja 2016, 22:35
To całkiem orczyca :)
Może nie bardzo pasuje do klimatu herosów, ale tak "wyszła" przy okazji gdy złapałam wenę :D

Co zaś ork nekromanta byłby ciekawym widokiem ze względu na mocno gryzące się ideologie - tak mi się zdaje. Chociaż w H5 mieliśmy współpracę Arantira w Kujin jak pamiętacie :)

Asderuki PW
17 maja 2016, 17:15
Od jakiegoś czasu pracuję wraz z Lordem Khorne z Tawerny nad jego modem Chaos Theory. Dawno temu udało mi się wygrać konkurs u niego na dodatkową frakcję. Po jakimś czasie zaczęłam pracować nad wyglądem jednostek. Niestety pomimo dużej ilości pomysłów mam problem ze stworzeniem jednostki na 7 poziom. Niestety smok nie może być brany pod uwagę :(

Mam naszkicowane koncepty wszystkich jednostek poza właśnie 7 poziomem. Możliwe oczywiście, że nieco zmieni im się jeszcze wygląd, ale pozostanie to w obrębie tego jak już wyglądają.

Frakcja zwie się Somnium i są to istoty zrodzone ze sny Ashy. W większe szczegóły nie chcę się wdrażać aby coś zostało jak w końcu się mod ukaże. Jednak zaznaczę, że jednostki rozwija się dwupoziomowo. Pierwszy poziom to tak jakby słabsza wersja, drugi to coś na rodzaj normalnej podstawki no i ulepszenie. Pozwolę sobie nie pisać nazw wszystkich poziomów.

No i bardzo prosiła bym o pomoc w wymyśleniu jednostki, rzucaniu pomysłów i tak dalej. Dodam, że jeśli spodoba się pomysł ma szanse ukazać się w tymże modzie :3


1. Procarz



2. Żandarm


3. Wiedźma


4. Koszmar


5. Zielarz


6. Brutal


Trochę długo, no ale :D
Mam nadzieję, że jakiś odzew się tutaj zrobi, bo bardzo chciała bym móc pomyśleć i pokombinować nad propozycjami jakie byście mi dali ^^

Asderuki PW
17 maja 2016, 22:13
Leszy lub Gargatuan prędzej. Jakby nie patrzeć bliżej mi tutaj do słowiańskiej mitologii. Tylko jeszcze pomyśleć jak ich podzielić na trzy. Ale czekam na więcej. Chciała bym mieć z czego wybrać :)

Garett PW
23 maja 2016, 20:49
Pierwszy procarz wygląda jak młody Luffy z One Piece. :P
Swoją drogą, śmiesznie to wygląda, że połowa jednostek starzeje się wraz z ulepszeniami, a druga połowa młodnieje.

Vusapion PW
23 maja 2016, 23:04
Po pierwsze niesamowicie ładne grafiki, trudno oderwać od nich wzrok.

Po drugie jeśli chodzi o jednostkę 7 poziomu to tutaj dwie propozycje. Jedna już padła.

I Leszy

1) Leszy
2) Stary Leszy ( Kernun )
3) Duch Lasu

II Bies

1) Czart
2) Wyjec lub Bukacz
3) Bies

To przykłady z Dzikiego Gonu, ale sądzę, że mogą być bardzo pomocne, bo zawierają nazwy, opisy oraz grafiki.

Pointer PW
24 maja 2016, 10:54
@Górski Krasnolud

1) Jest ok, aczkolwiek chyba Gargantuan pasuje trochę lepiej jak na 7. poziom. Bies mógłby być 5., ewentualnie 6.

2) To ewidentnie nie wygląda jak jednostka najwyższego levelu. Jakiś 3 czy 4 ok, ale na 7???

3) Zbyt podobny do Harpii

4) Zbyt podobny do Feniksa

@Garett

A co poza Procarzem się starzeje niby?

@Vusapion

Czart? Przecież mamy już Czarta w Inferno...
Poza tym obie propozycje (Leszy i Bies) właściwie już padły.

@Asderuki

Wydaje mi się, że 3 opcje mogą pasować. Leszy jest najbardziej słowiański, a jeśli ma to być miasto w takim klimacie, to jest to niewątpliwa zaleta. Choć z drugiej strony arty, które przedstawiłaś niekoniecznie trzymają typowo słowiański klimat. Jakoś tu... kocio? ;) Za to brakuje typowej Baby Jagi czy Licha... Przesunąłbym też Koszmar na level wyższy niż 4...
Co do propozycji na 7. poziom, Gargantuan wydaje się być najpotężniejszy, ale z kolei za mało słowiański (chyba, że się mylę). Bies plasuje się tu gdzieś po środku między Leszym a Gargantuanem i w swojej słowiańskości, i w swojej potędze... Tylko Bies prasłowiański, a nie kojarzony z Czartem czy innym Inferniakiem...

Vusapion PW
24 maja 2016, 13:35
@Pointer

Masz rację padły wcześniej obie propozycje, mój błąd.

Natomiast jeśli chodzi o Czarta, to jesteś w błędzie i jeśli byś się zainteresował Chaos Theory, to wiedziałbyś, że wszystkie frakcje są podmieniane, a z tego co wiem nie ma wśród nich Czarta. Dodatkowo ten Czart ze Słowiańskiej mitologii różni się od piekielnego pomiota z Inferno.

Pointer PW
24 maja 2016, 13:47
Ok, tym razem Ty masz rację. Mój błąd. Nie wziąłem pod uwagę, że docelowo mają być podmienione wszystkie frakcje. Ale gdyby nie to, to fakt, że się różnią od siebie nie miałby znaczenia. Dwóch jednostek o nazwie Czart i tak nie mogłoby być.

Asderuki PW
24 maja 2016, 14:00
Widzę podobne propozycję i myślę, że sobie nad nimi popracuje :)
Bardzo dziękuję za propozycje. Proszę się nie wstrzymywać z dawaniem nowych, choć wiem, że słowiańska mitologia nie do końca obfituje w potężne duże stwory. Choć frakcja ma się nieco opierać na motywie snów to myślę, że spokojnie da się nieco przymknąć oko czy naprawdę mitologiczny stwór miał z tym wspólnego.

@Pionter dla wyjaśnienia - słowiańskość nie wynika tutaj z istot a bardziej wyglądu ubrań. Nie będę ukrywać, że moda z h7 i h6 nie specjalnie mi przypadła do gusty gdzie kultura na której została oparta frakcja jest aż za bardzo widoczna. H5 miało nieco subtelnej zmieszane motywy i wydawały się jakoś wspólnie działać, choć jak się przypatrzyło widać było skąd pomysł.

Zwrócę jednak uwagę, że taki Koszmar / Zmora to jak najbardziej istota słowiańska. Wiedźma też może zostać przemianowana na Babę Jagę aby dać jej nieco więcej słowiańskości. :)

Co zaś się tyczy jeszcze jednostek 7 poziomu - to leszy z czartem i biesem jakoś mi się ładnie w głowie układają i zdaje się dało by radę znaleźć model na którym można by oprzeć jednostkę (taki cyklop).

Dodam, że możliwe, że jeszcze się pozmienia wygląd jednostek gdyż Lordowi Khornowi podoba się cała kocia frakcja, a ja jeszcze nie jestem przekonana XD

Jeszcze raz dziękuję za propozycji i możecie oczekiwać wstępnych projektów za jakiś czas... magisterka ^^
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11
temat: Asderuki rysuje

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel