Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: Heroes 7
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 99 - 100 - 101 ... 105 - 106 - 107

Antonsky07 PW
22 kwietnia 2016, 13:05
Czy ikony tych run są nowe czy po prostu przeniesione z piątki?

Etharil PW
23 kwietnia 2016, 05:16
Odnalazł ktoś może coś w rodzaju pliku konfiguracyjnego do H7, w którym można dostosowywać ustawienia niczym w H5? Chciałbym się kompletnie pozbyć cieni w grze, ale żadna z opcji w ustawieniach nie pozwala mi tego zrobić. =/

Ursus PW
28 kwietnia 2016, 17:21
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/random-skill-revision
Zdolności w przyszłych patchach

Sobieski PW
28 kwietnia 2016, 17:35
Czyli zrobili tak jak to wygląda w H5 i tak jak powinno wyglądać od początku w H7. Tylko 8 miesięcy opóźnienia.

Coś mi się nie zgadza. W H7 nie licząc frakcyjnych jest 17 umiejętności. Teraz w Twierdzy każdy bohater może poznać nawet do 15 różnych umiejętności, oprócz magii pierwotnej i co jest dla mnie dziwne magii ognia (według DoC-a trzecia główna szkoła magii w Twierdzy, po magii ziemi i magii powietrza).

Chyba że to jest celowe i oprócz magii w której dana frakcja się nie para jeszcze jedna magia zostanie wyrzucona.

Podpierając się DoC-em poszczególne frakcje nie korzystają z:
- Akademia - korzysta ze wszystkich szkół magii,
- Przystań - nie korzysta z magii ciemności,
- Inferno - nie korzysta z magii światłości,
- Nekropolia - nie korzysta z magii światłości,
- Sanktuarium - nie korzysta z magii ognia,
- Twierdza - nie korzysta z magii pierwotnej.

Natomiast co do tych frakcji, których nie ma w DoC-u:
- Loch - prawdopodobnie nie korzysta z magii światłości,
- Forteca - prawdopodobnie nie korzysta z magii wody,
- Las/Sylvan/Sylwan - prawdopodobnie nie korzysta z magii ognia.

Alamar PW
28 kwietnia 2016, 17:59
Elfy i kurduple sprawdź sobie w Might and Magic X. Loch ma zakaz światła.

Sobieski PW
28 kwietnia 2016, 18:05
Według obecnego systemu MMH7 w Twierdzy nie ma ciemności, ognia, światłości i pierwotnej.

Według MMX w Twierdzy nie ma ciemności, światłości i pierwotnej, a za to jest ognia.

Już mogli dać ognia i ciemności lub światłości.

Tym bardziej, że w DoC-u w Twierdzy na 10 bohaterów:
- 8 ma dostęp do magii ziemi,
- 5 ma dostęp do magii powietrza,
- 4 ma dostęp do magii ognia,
- 1 ma dostęp do magii ciemności,
- 1 ma dostęp do magii światłości,
- 1 ma dostęp do magii wody,
- 0 ma dostęp do magii pierwotnej.

Zarówno w MMX jak i MMH7 magia ognia w Twierdzy została zastąpiona magią wody. Znowu Ubisoft coś zmienia w Ashanie?

Alamar PW
28 kwietnia 2016, 18:10
Jak wrócę do domu, to postaram się zacytować odpowiednie wyjaśnienie z Kompendium Ashanu nt. magii i szkół zakazanych... choć nie wiem, czy nie wspomniałem o tym już kiedyś w Bibliotece.

Z tego co pamiętam:
- Orki nie mają magii pierwotnej, bo nie są tworem Ashy ale magów.
- Każda inna rasa jest tworem Ashy (Urgasha u demonów), stąd magia pierwotna.
- Następnie w kolejce są smoki żywiołów - dana frakcja ma zakaz na magię przeciwieństwa swego bóstwa (światło - ciemność).

Acid Dragon PW
28 kwietnia 2016, 18:38
Nowy system umiejętności jest mniej oparty na Ashanie, a bardziej na rozgrywce. Przy jego konstrukcji nie było w zasadzie żadnej rozmowy na temat mitologii świata, a bardzo długo rozważaną propozycją było, aby dać każdej klasie bohatera dostęp do wszystkich umiejętności za wyjątkiem rasowych.

Podstawową rolą ograniczeń nie jest zgodność z mitologią Ashanu, ale zróżnicowanie klas.

Sobieski PW
28 kwietnia 2016, 18:49
To dlaczego nie dano w takim razie magii ognia (i ewentualnie pierwotnej) do Twierdzy?

Alamar PW
28 kwietnia 2016, 18:57
W takim razie (2):

Cytat:
With the change to what skill can be populated in your skill wheel we've removed faction magic restrictions unless it's a strict opposite.

Acid Dragon PW
28 kwietnia 2016, 19:04
Tak, to był między innymi mój postulat. Uważam, że nekromanta rzucający zaklęcia światła lub leśny elf z kulami ognia wyglądałby cokolwiek dziwnie. Ale nie zaglądałem przy tym do kompendium Ashanu, czy do kart bohaterów w DoC-u.

@Sobieski - nie jestem w stanie odpowiedzieć, dlaczego autorzy czegoś nie zrobili. Natomiast zaznaczę, że nie masz danych o Twierdzy, tylko o bohaterze jednej z sześciu klas. Każda klasa może mieć inne ograniczenia. Nie wiem czy ma, ale było to częścią mojej propozycji. Istnieje możliwość, że żaden z bohaterów Twierdzy nie ma magii ognia, ale jeśli tak jest, to nie wiem dlaczego. Nie było to przedmiotem dyskusji. W mojej propozycji sumarycznie w 6 klasach Twierdzy nie było żadnej umiejętności, której jakąś klasą nie dało się zdobyć.

Alamar PW
28 kwietnia 2016, 19:23
@Sobieski i (Acid przy okazji):

Acid:
Uważam, że nekromanta rzucający zaklęcia światła lub leśny elf z kulami ognia wyglądałby cokolwiek dziwnie.

ACADEMY

Favor ORDER (an aspect of PRIME, because they are disciples of Sar-Elam). Equally embrace all the Elemental schools. Avoid CHAOS or VOID (the most obscure aspect of PRIME, like anti-matter in some ways) simply because they consider these powers to be too dangerous and corruptive, making the Mage a slave, and not the master, of its Magic.

HAVEN

Favor LIGHT (conversion to Elrath, led by the Angels who have a natural affinity for Light Magic), are good at AIR (Humans = children of Ylath). Would never use DARK or CHAOS (against their beliefs).

INFERNO

Favor CHAOS (an aspect of PRIME, because they are children of Urgash) and FIRE (it was necessary to adapt to their prison-world Sheogh, which is all fire and brimstone). Very rarely use LIGHT (it harms them) and WATER (quite useless in Sheogh). But they could if they would.

NECROPOLIS

Favor ORDER (an aspect of PRIME, because they are disciples of Sar-Elam, like the Wizards of Academy) and DARK (because this is the "Death" school of Magic). Very rarely use LIGHT (it harms them). Would never use CHAOS (against their beliefs). Some of them have been seduced by the power of the VOID (somehow connected to the Life and Death cycle created by Asha).

SANCTUARY

Favor WATER (children of Shalassa). Very rarely use FIRE (quite useless in their aquatic or icy kingdoms). No problem with using DARK however.

FORTRESS

Favor FIRE (children of Arkath) but sometimes use WATER, which can be useful in their forges and when they go "outdoors" (Grimheim being a range of glaciers, ice fields, and snowy forests).

DUNGEON

Favor DARK (conversion to Malassa, led by the Faceless who have a natural affinity for Dark Magic). Very rarely use LIGHT (harmful to all Shadow-tainted creatures), are good at EARTH (used to be Elves, children of Sylanna plus it is often useful underground). The dungeon "Destructive tradition" is gone and has been transferred to the Inferno faction and the Dark Elves of the Soulscar clan (who have turned to Urgash and the powers of Chaos).

SYLVAN

Favor EARTH (children of Sylanna). Very rarely use FIRE (dangerous in their native forests) but they could if they would.

STRONGHOLD

Have an affinity for AIR (because of their Human origins) and CHAOS (because of their Demon blood). They also favor EARTH because it˘s useful to them (they live off the land). They avoid LIGHT (it harms them). Their magic is weaker and more unpredictable than the other races because of their mixed blood. They generally hate CHAOS (because they hate the Demons), and PRIME magic in general (the magic of their makers the Wizards). But individual Orcs could learn Order Magic and become Wizards, others (like Toghrul in H6) could turn to Demon-Worship and become Chaos Warlocks. Father Sky and Mother Earth are strange Orc concepts, often connected to Ylath and Sylanna but sometimes to Urgash and Asha, and there is no equivalent for the other Elemental Dragons.

Ursus PW
3 maja 2016, 17:04
Generator map losowych
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/ingame-random-map-generator

Alistair PW
4 maja 2016, 10:54
Mam pytanko - czy synchronizacja save'ów jest potrzebna? Nie wiem czy szlag nie trafi zapisów podczas rozgrywki.

Pointer PW
4 maja 2016, 23:53
Czy ktos wie jak wyciagnac z plikow gry pliki z utworami? Chodzi mi o te utwory, ktorych nie ma w oficjalnym soundtracku np muzyke z oblezen...

Dru PW
8 czerwca 2016, 21:14
Takie głupie pytanie: Co zrobić by wykopać łżę Ashy? Nigdzie nie widzę przycisku, a w klawiszologi tez tego nie widzę :P

Lord Baffourd PW
8 czerwca 2016, 21:17
Miast sięgać po łopatę, zajrzyj waść do księgi zaklęć!

Adolf_Egzekutor PW
10 czerwca 2016, 11:17
Istnieje może mod dodający bohaterów z kampanii The Lost Tales of Axeoth do zwykłych map? Granie ciągle tymi samymi heroesami robi się już nudne, a przecież cała armia bohaterów z nowej kampanii się marnuje. No chyba, że o czymś nie wiem...

Pointer PW
11 czerwca 2016, 13:13
Podłączam się do pytania...

Adolf_Egzekutor PW
11 czerwca 2016, 16:56
Znalazłem takie coś https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/modding-in-axeoth
Tylko to nie jest instrukcja na mod globalny i każdą mapę trzeba przerobić. Może ktoś podjąłby się stworzenia prawdziwego moda dodającego elementy z Heroesa IV? ;)
strona: 1 - 2 - 3 ... 99 - 100 - 101 ... 105 - 106 - 107
temat: Heroes 7

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel