Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod] Alternative Creatures mod
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 27 - 28 - 29

flapdzak PW
1 maja 2016, 22:17
1. Wędrowcy są stworzeni przez bezimiennych. Dobrze nazwane "kukiełki" są beznadziejni i nie wiem, czy warto mieć w armii stwórcę i dzieło zamaskowanych w TĘ SAMĄ maskę.
2. Mi się podoba pomysł z ifrytami w Akademii. :)

AmiDaDeer PW
1 maja 2016, 22:18
Proponuję zapoznać się z angielską Wikipedią.

Wikipedia:
In One Thousand and One Nights, in a tale called "The Porter and the Young Girls", there is a narrative about a prince who is attacked by pirates and takes refuge with a woodcutter. The prince finds an underground chamber in the forest leading to a beautiful woman who has been kidnapped by an ifrit. The prince sleeps with the woman and both are attacked by the jealous ifrit, who changes the prince into an ape. Later a princess restores the prince and fights a pitched battle with the ifrit, who changes shape into various animals, fruit, and fire until being reduced to cinders. In the book the word is used interchangeably with genie and in the tale the spirit is malevolent but easily tricked by the protagonist.

Koran, Sura 27:38-40:
[Solomon] said, "O assembly [of jinn], which of you will bring me her [the Queen of Sheba] throne before they come to me in submission?" An ifrit (strong one) from the jinn said: "I will bring it to you before you rise from your place. And verily, I am indeed strong, and trustworthy for such work." One with whom was knowledge of the Scripture said: "I will bring it to you within the twinkling of an eye!" Then when Solomon saw it placed before him, he said: "This is by the Grace of my Lord - to test me whether I am grateful or ungrateful! And whoever is grateful, truly, his gratitude is for (the good of) his own self; and whoever is ungrateful, (he is ungrateful only for the loss of his own self). Certainly my Lord is Rich (Free of all needs), Bountiful."

(nie chciało mi się wstawać by sięgać po polskie tłumaczenie :P)

Acid Dragon PW
1 maja 2016, 22:22
Ifryty w Akademii idealnym rozwiązaniem nie są, owszem. Jednakże wg mnie gorszym byłoby zmienianie poziomów już ustalonym jednostkom, jakimi są Ifryty i wciskanie ich na siłę poziom niżej, żeby się zgadzało z subiektywnymi odczuciami.

Jeśli zaś chodzi o mitologię, to w H7 Ifryty zostały określone jako czarodzieje, którzy próbowali wlać w siebie esencję dżina - czyli w zasadzie dwa stworzenia Akademii w jednym, z oczywistych powodów silniejsze niż którekolwiek z nich oddzielnie.

Acid Dragon PW
3 maja 2016, 17:13
W AC Modzie był pewien bug uniemożliwiający wybudowanie siedliska Cyklopów/Behemotów jeśli wybudowało się budynek zwiększający przyrost Wiwern. Bug został naprawiony.
Wszystkich użytkowników proszę o ponowne ściągnięcie i zainstalowanie moda:
bezpśredni download pliku (118 MB)

Acid Dragon PW
4 maja 2016, 02:00
Jeszcze jeden bug został znaleziony i rozgnieciony. Ulepszone siedlisko Rakszasów dawało Ifryty. Bug został naprawiony. Ponownie proszę o przeinstalowanie moda.
--== pobierz aktualną wersja moda ==--

karmazynka PW
4 maja 2016, 20:46
Nie wiem, czy przy siedliskach legendarnych też tak jest, ale AI zawsze wybiera standardowe siedlisko do wybudowania w zamku. Jest jakaś możliwość modyfikacji sztucznej inteligencji?

Acid Dragon PW
4 maja 2016, 21:00
Niestety tez to zauważyłem. Zapytam o to pracownika Limbic przy najbliższej okazji, bo nie mam pojęcia z czego to może wynikać.

flapdzak PW
5 maja 2016, 17:47
A zapytałbyś czy da się przenieść animacje z Heroes 6 do 7? Może Inferno i Sanktuarium by ruszyło :P.

dvoytek PW
6 maja 2016, 01:37
Dajcie znać, jak prezentuje się ulepszenie białego tygrysa. Oto screeny, jeszcze nie dawałem Acidowi do zatwierdzenia :P

Pierwszy


Drugi


Etharil PW
6 maja 2016, 01:55
Jeśli mnie oczy nie mylą to dokonałeś inwersji kolorów i dodałeś szable? :P

Niemniej wygląda w porządku, tylko oświetlenie na screenach jakiś taki metaliczny połysk zdaje się im dawać.

dvoytek PW
6 maja 2016, 02:03
Tak, to inwersja kolorów z pominięciem kilku obszarów, żeby zęby, pazury, oczy i inne drobiazgi miały normalny wygląd. Próbowałem z inną barwą futra, ale nie byłem zadowolony z efektów. Przy odwróceniu kolorów wygląda moim zdaniem zaskakująco dobrze, pewnie dlatego, że to tylko czarny i biały.

Kurek PW
6 maja 2016, 02:10
:O PIĘKNY

Acid Dragon PW
6 maja 2016, 02:46
Model fajny, ale kolory nie za bardzo mi odpowiadają.
Coś takiego jak "czarny tygrys" wygląda dla mnie nienaturalnie... w mieście natury zresztą.

Trochę wcześniej zaś dostałem taką propozycję tygrysa:




Matheo PW
6 maja 2016, 05:22
Ten czarny wygląda lepiej i w dodatku ma kły co dodaje mu uroku.

Ursus PW
6 maja 2016, 06:43
Ja też uważam, że czarny tygrys szablozębny jest o wiele lepszy.

Belegor PW
6 maja 2016, 08:15
Sam proponowałem Dvoytkowi szablozębnego tygrysa....i nawet jako czarno-biały lepiej wygląda niż zwykła kolorowanka.
Też wolę szablozębnego - to jakieś urozmaicenie, a co do kolorystyki - jeśli zachować kły i pazury, a jedynie powiększyć ciało to i bez zmiany koloru by się udało. Równie dobrze byłoby te kolory z Acidowego tygrysa przerzucić na szablozębnego dvoytka - wtedy byłoby idealnie.

Ale jeśli trzeba wybierać między zwykłą kolorowanką, a szablozębną innowacją - bezapelacyjnie dvoytek wygrywa, sorry Acid.

Darkem PW
6 maja 2016, 09:27
Szable zdecydowanie wygrywają z kolorowaną teksturą. Oczywiście, czarny tygrys wygląda ładnie, ale nie do końca pasuje do obecnej stylistyki Sylvanu. Jeśli mogę, zaproponowałbym kilka zmian. Wybaczcie fotoszopkę, ale nie mam dostępu do tekstury. Tygrys Szablozębny (nazwa robocza) powinien być odrobinę większy od wersji podstawowej. Skoro masz dvoytku możliwości i zdolności modyfikowania modelu 3D proponowałbym również usunięcie ozdoby na końcu ogona (zarówno w wersji podstawowej i ulepszonej). Tekstura mogłaby nabrać kremowego odcienia, pręgi stać się mocniejsze i gęstsze na pysku, a sama sierść stać się bardziej zmierzwiona. Proponuję również zmianę koloru oczu na zielony i dodanie "mchu" na łapach i dolnych partiach ciała - mocniej odróżnilibyśmy go od wersji podstawowej, a fabularnie wytłumaczylibyśmy, że to najstarsze z tygrysów, których więź z Sylanną sprawia, że stają się prawdziwymi strażnikami puszcz (bla, bla, bla).


Yogoort PW
6 maja 2016, 09:31
Szablozębny wygląda pięknie. Jakieś pomysły Wam się już klują na alternatywne jednostki dla Krasnoludów? Powiedzcie mi koledzy i koleżanki moderzy, czy można modele jednostek w jakiś sposób skurczyć/napompować, wiem że można zmieniać wielkość modelu ale czy w jakiś sposób można je ponaginać i tekstury się doskaluja do takiego manewru czy nie bardzo? O co mi chodzi, i po co pytam? Chodzi o nadchodzący dodatek i te paskudne chomiki, tak sobie kombinuję, że jakby je odchudzić i nadać im bardziej szczurzego wyglądu to byłyby super, tylko nie wiem jakie są możliwości techniczne edytora. Myślicie, że dało by radę coś takiego zrobić ?

Acid Dragon PW
6 maja 2016, 12:58
Czarny jako czarny nie wejdzie do modu.
Aczkolwiek propozycja Darkema jest interesująca, podobnie jak propozycja zastosowania tekstur do szablozębnego.
Samymi "szablami" w ogóle zaś bym się nie przejmował, gdyż nie będą widoczne podczas faktycznej gry. Ważne zaś jest, aby w widoku domyślnym pola bitwy jedna jednostka odróżniała się od drugiej - aby gracz nie musiał patrzeć na portret lub przybliżać kamerę, żeby się dowiedzieć, czy to podstawowa forma czy ulepszenie.


Kurek PW
6 maja 2016, 13:58
Powiększ go o 15% i zrób bardziej rudym. Wtedy będzie idealnie.
strona: 1 - 2 - 3 ... 13 - 14 - 15 ... 27 - 28 - 29
temat: [mod] Alternative Creatures mod

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel