Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] Alternative Creatures mod komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 27 - 28 - 29 | |
Godzilla B |
@Kammer wspaniała myśl, zawsze chciałem bezimienych w jako katapulty albo jednostki strzelające. |
Darkem |
Pamiętajmy, że Bezimienni są alternatywnym oddziałem, a tekstury wystarczająco odróżniają ich od machiny oblężniczej. Modyfikacja wykorzystuje wiele jednostek neutralnych, dlatego przydałoby się kilka nowych. Nieumarły Cyklop byłby ukłonem w stronę Mrocznego Mesjasza. Jeżeliby tylko udało się podpiąć animację czempiona do machiny oblężniczej i zmienić tekstury. Nie mam pojęcia o czym piszę, bo nie ma to nic wspólnego z grafiką 2D, ale może-może się udać? Osobiście tęsknię za "Twarzotulem", ale o ile mi wiadomo modele z DM nie są kompatybilne z H7. A szkoda, bo idealnie uzupełniałby skład armii Lochu o jednostkę podobną do Złego Oka. Co do statystyk nie wiem do czego mógłbym się przyczepić. Może ceny? Zwiększyłbym koszt Nereidy i Ravagera (?), bo ich statystki stają się o wiele lepsze stosunkowo niskim kosztem. |
Dru |
Cytat: Bo to w sumie ciekawa kwestia. Ludzie występują łącznie w siedmiu jednostkach w H7 w Przystani, więc dlaczego Bezimienni nie mogą również się pojawić w różnych funkcjach? Dobrze byłoby pozamieniać wszystkie jednostki wojenne na mechaniczne, bo prawdę mówiąc jakoś nie podoba mi się sytuacja gdy część machin jest konstruktami,a część dodanymi na siłę jednostkami z H6, bo twórcy nie mieli pomysłu/forsy na stworzenie nowych modeli. Zresztą machina wojenna to machina, a nie bezimienny czy cyklop zakuty w kajdany WTF? |
Godzilla B |
Na forum Heroes Comiunity widziałem coś z DM do H7, ale nie wiem czy im się udało. Nie wiem czy to coś zmienia ale tu jest link http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=41384&pagenumber=6 |
dvoytek |
@Acid Dragon Syrena jest za silna w porównaniu do centaurów dla których jest alternatywą. Obrażenia są tylko minimalnie mniejsze, a strzał obszarowy pozwala je zwielokrotnić i do tego ignoruje karę za zasięg. Pisząc o ignorowaniu kary za zasięg nie mam na myśli pełnego zasięgu ulepszenia, tylko to że właśnie strzał obszarowy zawsze ignoruje tę karę. |
Acid Dragon |
Nie tylko obrażenia, ale również atak. Acz rozumiem punkt widzenia. Co proponujesz? Zmniejszyć obrażenia, czy usunąć atak obszarowy z wersji nieulepszonej? |
dvoytek |
Gdyby zabrać atak obszarowy, to należałby dać pełny zasięg i ewentualnie dodać jeszcze punkt ataku. Z drugiej strony można zostawić atak obszarowy i połowiczny zasięg, a obrażenia ustawić na 4-8 zamiast 5-9. Ulepszenie chyba jest ok, ale mogłoby mieć trochę mniejszy atak. Wciąż byłaby lepsza od centaura, ale to już rozumiem, że jest zamierzone, bo jest też droższa. Co do Juggernauta, ulepszenie trzyma poziom, bo umiejętność szarży może mocno zwiększyć atak, ale podstawa jest dużo gorsza od podstawy lamasu. Równy atak, dużo gorsza obrona, te same obrażenia i tylko rozrzut większy, tyle samo ruchu, znacznie mniej punktów życia i nie lata. Wygrywa tylko w przeznaczeniu, inicjatywie i ma jedną średnio przydatną zdolność, a kosztuje tylko 40 szt. złota mniej. |
Acid Dragon |
Syreny dostały obniżone obrażenia do 5-7. Juggernauty przeanalizuj ponownie, biorąc pod uwagę ich przyrost - 8 zamiast 6. Obrażeń będzie więcej. Punktów życia dalej mniej, ale to zamierzone. |
dvoytek |
Nie pamiętałem o przyroście. W takim razie wszystko jest ok. 5-7 faktycznie lepiej niż 4-8, bo za duża losowość by się zrobiła. Piratka jest alternatywą dla łucznika? Niektóre alternatywy z poprzedniej wersji moda wypadają, czy pewne frakcje będą miały 3 jednostki? W 1.0 Sylvan miał już tygrysa i żywiołaka ziemi. Bezimienny zastępuje żywiołaka ciemności? |
Acid Dragon |
Zmiany są następujące: 1. Ifryt i Żywiołak Powietrza zamieniają się miejscami na linii Akademia-Twierdza (Ifryt dostanie trochę zwiększone parametry) 2. Bezimienni zastępują Żywiołaki Ciemności, które na powrót stają się neutralne 3. Kappy dołączają do Sylvan jako trzecia alternatywa (do Driad). Elficcy Piraci i Renegaci pozostają neutralni. |
flapdzak |
A nie byłoby lepiej wybierać między bezimienny/wędrowiec? |
Acid Dragon |
Zastanawiałem się nad taką opcją, ale Bezimienni są trochę podobni (w sensie taktycznym) do Żywiołaków Ciemności i nie byłoby sensu mieć obu stworzeń w tej samej armii. Oprócz tego ich wygląd dość dobitnie sugeruje, że to dość potężne stworzenia, więc moim zdaniem lepiej jednak wyglądają w roli poziomu 4. |
dvoytek |
@Acid Dragon Pantera jaskiniowa zwyczajnie chodzi, czy ma ghostwalk tak jak ulepszenie? |
Acid Dragon |
Chodzi normalnie, ghostwalk jest elementem ulepszenia. |
flapdzak |
Wiem, że bezimienni zasługują nawet na czempiona, ale czy będzie pasowała ta jednostka z podobnym do siebie wędrowcem na polu bitwy? I jeszcze osobiście uważam, że i bezimienny, i minotaur są naprawdę fajnymi jednostkami. Więc, jakbym chciał rekrutować bezimiennego (bo tak chyba będzie), to szkoda byłoby mi minotaura, a wędrowca nie. :P |
Sobieski |
Acid Dragon: Gram w DoC-a do dzisiaj, ale jeszcze Zielonego Smoka w DoC-u nie widziałem (i chyba już nie zobaczę).
O! albo zielonego smoka! - przecież jest taka karta w DoC. |
Darkem |
Całkowicie zgadzam się z Flapdzakiem. Minotaur i Bezimienni są zbyt ciekawi by wykluczać się nawzajem, dlatego z chęcią zobaczyłbym Bezimiennych jako alternatywy Wędrowców, ale za moim pomysłem stoją wyłącznie względy estetyczne. Nigdy nie byłem fanem metalowych mimów. Chciałbym poruszyć jeszcze sprawę Ifryta i Dżina w Akademii. Dobrze wiemy, że od H3 przedstawiane są jako przeciwieństwa. Duchy, które niezbyt za sobą przepadają i postawiłbym ich na dwóch odległych biegunach. Są jak diabeł i anioł, czarne i białe, Ash i ten jego kudłaty przeciwnik z pierwszych sezonów Pokemonów. Odkładając wszystkie cyferki i mechanizmy na bok, czy nie lepiej byłoby zakodować Ifryta jako alternatywę Dżina. Przyznam, że będzie dziwnie posiadać obie te jednostki w jednej armii. Zastanawia mnie jeszcze odporność na ciemność Jaskiniowej Pantery. Czy rzeczywiście jest potrzebna? Może lepiej podnieść jej żywotność o 2 punkty i dodatkowe zdolności pozostawić dla ulepszenia? Morski Elf - zdecydowanie podniósłbym wartość przeznaczenia (do 10) kosztem dowodzenia (do 0). |
Acid Dragon |
Wędrowcy w przyszłości raczej zostaną zastąpieni, ale czymś innym. Jeśli mamy do wyboru dwie dobre, interesujące jednostki to wg mnie jest dobrze. Znaczy, że żaden ze stworów nie jest wyraźnie lepszy od drugiego i wybór nie jest oczywisty. Można więc wybierać raz jednego, raz drugiego w zależności od okoliczności. Ifryty nie zawsze były w opozycji do dżinów. Tak właściwie było tak tylko w Heroes III. Natomiast jedną grę wcześniej pojawiły się w Might & Magic VI, gdzie były ulepszeniem dżinów i walczyły razem z nimi, a nie przeciwko nim. Nawet w Heroes III jednak ifryty i dżiny nie były na tym samym poziomie. Ifryty były poziom wyżej - podobnie teraz jest w Heroes 7. |
Darkem |
W pamięci mam jeszcze Heroes IV, w którym to Ifryty i Dżiny były jednostkami tego samego poziomu w całkowicie przeciwnych stronnictwach (chaos i ład). I choć zdaję sobie sprawę, że mitologiczny Ifryt to rodzaj złego/potężnego dżina, to nie mogę oprzeć się wrażeniu, że w światach HoMM stawia się je po przeciwnych stronach barykady. Nawet w Ashanie ifryty są bliżej Urgasha niż Ashy. Ich obecność w Akademii może razić tak samo jak demony w Nekropolii i mam szczerą nadzieję, że w przyszłości pojawią się jednostki, które zastąpią Ifryty. AcidDragon: Jeśli mamy do wyboru dwie dobre, interesujące jednostki to wg mnie jest dobrze. Znaczy, że żaden ze stworów nie jest wyraźnie lepszy od drugiego i wybór nie jest oczywisty. Można więc wybierać raz jednego, raz drugiego w zależności od okoliczności. Całkowicie się zgadzam. Wybór między dwoma interesującymi jednostkami to sytuacja idealna. Niestety w tej wersji modyfikacji będziemy mieli ciężki orzech do zgryzienia decydując między Minotaurem a Bezimiennym. W tym samym czasie rekrutując jedną z najnudniejszych jednostek w historii Ashanu - Wędrowca (ale tu jestem bardzo nieobiektywny i chęć pozbycia się kukiełki po prostu mnie zaślepia). |
Alistair |
No i słusznie stawia się je po przeciwnej stronie barykady. Jak podaje wikipedia: Wiki: Dżinny w wierzeniach muzułmańskich dzielą się na dobre i złe. Dobre służą Bogu i pomagają ludziom (w szczególności prorokom), zaś złe (ifrity, sile i ghule) szkodzą. Wszystko się zgadza. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 27 - 28 - 29 |
temat: [mod] Alternative Creatures mod | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel