Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod] Alternative Creatures mod
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 27 - 28 - 29

Dark Dragon PW
30 kwietnia 2016, 23:14
Acid:
Demony to wciąż demony, a nie nieumarli. W Nekropolii są jedynie "gościnnie" i mam nadzieję, że kiedyś się wyniosą do własnej frakcji, a na ich miejsce przybędą Ghule i Namtaru, ale do tego potrzebujemy animacji z H6.
To, że stawiasz wyżej jednostki z zupełnie innej frakcji nad taką, która w tym samym uniwersum miała wiele wspólnego z Nekro is beyond me.


Acid:
Prawda, że w innym świecie i prawda, że tam też nie pasowały, ale to wciąż trochę więcej niż jakaś karta z DoCa.

Jednak jakaś karta z DoCa jest częścią fabularną uniwersum Ashanu (tak samo jak DM, w którego nie grałeś i zapewne przez to masz też odmienne zdanie) w przeciwieństwie do Infernopolis z H4.

Acid Dragon PW
30 kwietnia 2016, 23:16
Jeśli uważasz, że to jest istotne i jeśli uważasz, że to wystarczy, to wstawiaj sobie do Nekropolii nawet i jednorożca (jakby ktoś taką kartę zrobił w DoC to byłby pewnie dla Ciebie wystarczający powód), ale ja na pewno tego nie zrobię.

EDIT:
O! albo zielonego smoka! - przecież jest taka karta w DoC. Pasuje jak ulał, prawda?

Belegor PW
30 kwietnia 2016, 23:17
Owszem, my możemy tak gadać, a ty i tak zrobisz swoje - ty masz największe umiejętności w tej dziedzinie. Jednakże musimy zadać pytanie - co jeśli nie uda się przenieść animacji jednostek z Heroes VI? To może stanowić problem, bowiem demon jak sam powiedziałeś pasują jak pięść do nosa, zaś Czarna straż - żywa, czy nie...fabularnie ma więcej sensu niż demony. Problem polega na tym...że nie mają odpowiedniej alternatywy w nekropolii. Nie mają kogo zastąpić, co najwyżej pająki.

A co do zwierzoludzi:

Dark Dragon PW
30 kwietnia 2016, 23:20
Nie zamierzam niczego wstawiać, bo gra bez alternatyw jest dla mnie lepsza. Chciałem jedynie zapodać pomysł jako osoba bardziej obeznana z uniwersum (która się nim też bardziej interesuje i która ukończyła znacznie więcej gier MM z Ashanu). Jednakże wychodzę też z założenia, że jednak mod tworzy się bardziej pod swoje widzimisię niż czyjeś, a inni ewentualnie mogą skorzystać z owoców Twojej (lub kogoś innego) pracy.

Acid Dragon PW
30 kwietnia 2016, 23:23
Powiem szczerze - fabuła w Ashanie nie jest dla mnie istotna. Istotne są ogólne stylistyki oraz historia gier Heroes (a nie DoCa).

Fabularnie można wytłumaczyć np. obecność Ifrytów w Twierdzy. Ale to nie znaczy, że zaczną tam pasować. Fabularnie można napisać każdą historyjkę - że ludzie przystają do nieumarłych, że elfy stają się barbarzyńcami, czy że magowie zamieniają się w drzewa. Ale to nie znaczy, że taka historia to "joker", którym da się wszystko uzasadnić i usprawiedliwić.

Dark DragonDark DragonJednak takiego "jokera" zastosowałeś np. w NU :).


Za Demonami w H4 stała fabuła. Czy to sprawiło, że zaczęły pasować do nieumarłych?

Dark DragonDark DragonDla mnie osobiście tak, przynajmniej do tej odmiany frakcji w H4.

Kammer PW
30 kwietnia 2016, 23:27
Jak już przy DoCu jesteśmy - uważam, że danie widmowego smoka byłoby trafną decyzją.

I muszę przyznać rację Acidowi - DoC nie zawsze był logiczny. Wiecie na przykład, że w nekropolii walczyły... cyklopy?

Godzilla B PW
30 kwietnia 2016, 23:31
W Dark Mesaiah też był nieumarły cyklop.

Acid Dragon PW
30 kwietnia 2016, 23:31
Jeśli o nieumarłe smoki chodzi, to lepszą opcją byłby ten widmowy z H6, którego już zrobił dvoytek. Ale - pomijając że to byłby kolejny smok, więc trochę nuda, podobnie jak kolejny Golem w Akademii - to i tak byłby to czempion, a na razie jeszcze nie wymyśliliśmy jak zaimplementować trzecich czempionów.

Godzilla B PW
30 kwietnia 2016, 23:33
A właśnie, bo nie można zrobić jednostki 8 poziomu z gralla, ktoś już o tym mówił ale nic nie widać.

Hayven PW
30 kwietnia 2016, 23:36
Hej, ale to są nieumarłe cyklopy! :D Tak samo, jak tamten smok bardziej niż zielony jest po prostu nieumarły, ewentualnie nieumarły zielony.

Zaś Czarna Straż pasowałaby do... nowej frakcji!
Tak!

Frakcji elfów-piratów, czarowników (jak ci w MMX, co to razem z Czarną Strażą łazili), bandytów, może jeszcze coś bardziej "fantastycznego" by się znalazło, jakby się zastanowić.

Ale bez animacji nic się nie da, co nie? :p


Acid Dragon PW
30 kwietnia 2016, 23:37
W zasadzie to jednak by się dało z tym graalem.

Nie z samym graalem, ale da się stworzyć siedlisko, które byłoby zależne od budynku graala. Czyli niemożliwe do wybudowania inaczej.

Tylko że - jak często budujemy graala w mieście? Jak często byśmy rekrutowali takie stworzenia? Pozostaje tez problem 7 miejsc na jednostki na ekranie rekrutacji

Godzilla B PW
30 kwietnia 2016, 23:45
Acid Dragon są trzy opcje:
-Specjalne jednostki można najmować tylko w budynku na mapie przygody.
-Pozbyć się łzy ashy, a Grall będzie wymagał surowców.
-Zmniejszyć jakoś miniatury w ekranie miast i dodać kolejne pole do rekrutacji.

Oczywiście to dużo roboty.

Acid Dragon PW
30 kwietnia 2016, 23:54
Z innej beczki: reszta statystyk stworów:
(wybaczcie że na razie po angielsku, ale chyba sobie poradzicie ;)










Kammer PW
30 kwietnia 2016, 23:58
To w sumie pomysł tak absurdalny, że aż... oczywisty.

Co powiedzielibyście na... *napięcie rośnie*...

Jednostki ósmego poziomu?

W Przystani Krzyżowiec będący jeszcze bardziej napakowaną wersją Lansknechta i Archanioł z dwoma ładunkami wskrzeszania albo z powracaniem do życia po śmierci w stylu feniksów.
Akademia dostałaby Tytana many obniżającego koszt zaklęć i dajmy na to... Posłańca Siódmego Smoka (albo roka) mogącego przy ataku porazić wroga błyskawicą.
Nekro? Jeździec apokalipsy z ogromnymi obrażeniami i Krwawy smok, prosto z WoGa. :P
Twierdza: Niepowstrzymany cyklop - atakuje dwa razy, bardzo szerokie widełki obrażeń, kosmiczna wartość ataku... i Upiorny behemot (znów WoG :P).
Sylvan: Posłaniec Sylanny - aura regeneracji dla sojuszniczych stworzeń i permanentna kamienna tarcza na sobie i Ent (po prostu :P) - większy, szybszy, mocniejszy... w ogóle lepszy.
Loch? Żmijowa Hydra - trujący atak + kwasowa krew z H5. I Posłanniczka Malassy, permanentnie pod wpływem Oblicza strachu!

Godzilla B PW
30 kwietnia 2016, 23:59
Widać brązowa pantera nie ma już czerwonych oczu, to dobrze, tylko nadal ma ten kolec na końcu ogona.

@Kammer świetny pomysł, aż dziw bierze, że nie jesteś pracownikiem Ubisoftu.

Będzie jakieś ulepszenie Białego Tygrysa?

Acid Dragon PW
1 maja 2016, 00:00
Sugeruję na razie odłożyć na bok dyskusje o ewentualnych przyszłych wersjach.
Nawet jeszcze nie zdecydowałem czy będą jakiekolwiek przyszłe wersje :P. Mam jedynie pierwsze plany dotyczące jednostek z dodatku.

Na razie zaś proponuję się skupić na czymś, co jest realnie możliwe do zmiany - np. statystyki jednostek z mojego poprzedniego posta.

Godzilla B PW
1 maja 2016, 00:25
Bezimienni mają za dużo HP.
Syreny są za słabe w ataku i mają za dużo HP oraz są za szybkie.

Tak samo demony.

Pantera ma za mało obrony.

6/10 jeżeli chodzi o balans.

Można by dodać reptilionów z dodatku do Twierdzy.

Do Nekropolii jako alternatywę można dać tego pana jak już z machin robimy jednostki.
http://www.heroes7.acidcave.net/sphinx/art_necropolis_catapult.png

Albo nie, mam lepszy pomysł, wyjąć Matkę Namantu i dać jej animacje Namtaru machiny wojennej.

Dru PW
1 maja 2016, 10:55
Co do wykorzystywania modeli machin wojennych to jestem jak najbardziej za, ale proponuje tym samym zmienić modele jednostek oblężniczych na jakieś konstrukcje typowo mechaniczne. Bo tak, to bezimienny jako namiot medyka, czy złe oko jako balista będą się dublować z nowymi alternatywami. W Twierdzy zamiast cyklopa można dać katapultę jak z Warcrafta, u Nekropolii zrobić można katapultę stworzoną z kości itp.

flapdzak PW
1 maja 2016, 11:25
A mi tam nie przeszkadza. Bezimienny może być i jednostką i "namiotem medyka".

Kammer PW
1 maja 2016, 11:30
Bo to w sumie ciekawa kwestia.
Ludzie występują łącznie w siedmiu jednostkach w H7 w Przystani, więc dlaczego Bezimienni nie mogą również się pojawić w różnych funkcjach?
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 27 - 28 - 29
temat: [mod] Alternative Creatures mod

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel