Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod] Alternative Creatures mod
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 27 - 28 - 29

Nicolai PW
25 kwietnia 2016, 23:58
Najprędzej byłoby można zmniejszyć ikony tak, by zmieściło się ich więcej. Aczkolwiek musiałbym poszperać, bo znając życie ekran rekrutacji będzie jakimś XML-em czy innym przyjaznym formatem.

flapdzak PW
26 kwietnia 2016, 07:42
Kiedyś zagrałem z kodem na wybudowanie całego zamku. W Akademii było 7 miejsc na jednostki (tak jak normalnie - niby to nie było tytanów, a ptaki tak), a jak się nacisnęło na rekrutuj wszystko, to kupiłem dwóch czempionów. A gargulce nie były wykupione.
Da się z tym kodem.

Godzilla B PW
26 kwietnia 2016, 18:45
Zapowiedziano dodatek do H7 z krasnalami, więc pytam się, czy mod będzie kompatybilny z dodatkiem?

Kammer PW
26 kwietnia 2016, 18:53
A skąd mamy wiedzieć, czy Ubi czegoś w edytorze nie zmieni?

Nicolai PW
26 kwietnia 2016, 18:59
Czy dodatek będzie zgodny? Huh... jeden rabin powie tak, a inny nie. Na serio, skąd mamy wiedzieć co Ubi wykombinuje? Acz zgaduję, że jak będzie to potrzebne i możliwe to Smok dostosuje alternatywy do Próby Wulkanu :P

Acid Dragon PW
27 kwietnia 2016, 16:01
Zapytałem pracownika Limbic, czy jest możliwe, aby budynek zwiększający przyrost działał więcej niż na jeden typ stworzenia. Dostałem odpowiedź negatywną.

...a ponieważ rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, 25 minut po uzyskaniu tej odpowiedzi dodałem możliwość zwiększania przyrostu więcej niż jednemu typowi stworzenia.

Realizowanie rzeczy, które twórcy uznają za niewykonalne niedługo stanie się moim hobby.

Kammer PW
27 kwietnia 2016, 16:05
Pst, Smoku, co powiesz na skombinowanie kodu źródłowego H3? :)

Acid Dragon PW
27 kwietnia 2016, 16:16
Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki, ale na cuda trzeba trochę poczekać ;).

Matheo PW
27 kwietnia 2016, 16:26
Kupmy od nich prawa do serii. Skoro jesteśmy lepsi ;)

Darkem PW
27 kwietnia 2016, 16:28
I zróbmy Smoczego Golema z Zielonego Smoka ;). Pasowałby jak ulał na elitę Akademii. Tak tylko proponuję, skoro nie ma już rzeczy niemożliwych.

Acid Dragon PW
27 kwietnia 2016, 17:04
Najpierw skończ tekstury ;). Bo będziemy potrzebować nowych ikon budynków zwiększających przyrost.


Dark Dragon PW
27 kwietnia 2016, 19:06
Przez zmianę tekstur Zielonego Smoka można by zrobić coś na wzór tego kolegi -

Acid Dragon PW
28 kwietnia 2016, 10:41
Wcześniej pominąłem to pytanie:

Cytat:
Zapowiedziano dodatek do H7 z krasnalami, więc pytam się, czy mod będzie kompatybilny z dodatkiem?

W tej chwili nie jest, ale jak już dodatek wyjdzie to postaram się opracować nową wersję, uwzględniającą również krasnale. Jednym z kandydatów na alternatywną jednostkę dla nich jest Żywiołak Ognia. Nie mam jeszcze drugiego kandydata.

Belegor PW
28 kwietnia 2016, 11:39
Może ifryt, a zamiast niego alternatywą byłby reptilion - orka lub harpię by się zamieniło.

Acid Dragon PW
30 kwietnia 2016, 19:11

Matheo PW
30 kwietnia 2016, 19:13
Genialnie wygląda. Świetna robota.

Kammer PW
30 kwietnia 2016, 19:17
Mamy kolejny powód do czekania na świętowania długiego weekendu.

Godzilla B PW
30 kwietnia 2016, 19:22
Ja tam z tyłu widzę jednorożca?

Tak poza tym świetna wiadomość, fajnie że mod się rozwija.

Ursus PW
30 kwietnia 2016, 19:22
Czy jeśli dodatek z Fortecą wyjdzie, to czy pojawi się wersja moda z alternatywami dla krasnoludów?

Alamar PW
30 kwietnia 2016, 19:23
Tak.
strona: 1 - 2 - 3 ... 9 - 10 - 11 ... 27 - 28 - 29
temat: [mod] Alternative Creatures mod

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel