Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] Alternative Creatures mod komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 27 - 28 - 29 | |
flapdzak |
Mam jeszcze pytanie odnośnie samych animacji. Dlaczego nie można eksportować animacji z H6? Nie działają w H7, nie wiadomo gdzie są, czy o co chodzi? O.O |
Acid Dragon |
Z tego co rozumiem, na razie nie można ich wydobyć w żadnym, zdatnym do przetworzenia formacie. Bez animacji na razie import jednostek z H6 jest niemożliwy. Chyba, że można użyć animacji, które już są w H7 (jak w przypadku ulepszonej Kappy). Dlatego na razie koncepcja importu Ghuli czy ludzkiej formy Namtaru pozostaje jedynie koncepcją. |
Nicolai |
Nie zapominajmy, że zawsze istnieje alternatywa w postaci dorobienia tychże animacji. Aczkolwiek do tego potrzeba jednak skilla i czasu ;) |
Belegor |
Właśnie....a jak wygląda sprawa z jednorożcem? Czy animacja wierzchowca kirasjera z "niewidzialnym jeźdźcem" wystarczyłaby? Koń tam się rusza również podczas ataku - w sensie przesuwa głowę do przodu, więc róg w tym wypadku zadziałałaby tak samo jak kopia kirasjera. Nie jestem pewien, skoro jeleń nie odpowiada, ani wierzchowiec ponurego jeźdźcy. |
Godzilla B |
Nie można po prostu pozamieniać tym jednostkom konkretnych części, żeby nie przypominały swoich odpowiedników? |
Nicolai |
Czyli sugerujesz podmienienie wierzchowca Kirasjera, a następnie jeźdźce przezroczystym? It may work... |
Kammer |
Dla mnie to jak przecinanie na pół człowieka i konia, a następnie przykładanie do siebie tych części w celu stworzenia centaura... Szkielety wszak się różnią, tak? |
Godzilla B |
Chodzi mi o ghula,można do niego wykorzystać animacje troglodyty i zmienić model troglodyty na bardziej ''ghulowy'' |
Nicolai |
@Kammer: Ale szkielet i animacje nie, a tutaj powinno wszystko współgrać ;) |
Darkem |
Gdy będziecie potrzebować portretów do nowych neutralnych jednostek/alternatyw piszcie śmiało. Teksturami też się chętnie zajmę. Mam nadzieję, że mod nie przestanie się rozwijać i zobaczymy trochę inne alternatywy w Nekropolii, Akademii i Twierdzy. Może warto rzucić okiem na czerwia otchłani z h6? Gdybyśmy zmienili tekstury, idealnie pasowałby do Twierdzy jako czerw pustynny. Małe nawiązanie do Diuny jeszcze nikomu nigdy nie zaszkodziło. |
Godzilla B |
@Darkem a mógłbyś dodać budynki dla alternatyw? |
Acid Dragon |
Po dzisiejszym dniu mogę zaprezentować trzy nowe stworzenia: Nieulepszoną formę Niszczyciela: Nową, nieulepszoną formę Pantery Cienia - Jaskiniową Panterę: oraz ulepszoną Syrenę - Nereidę: Parametry i właściwości jeszcze nieustalone, ale zarówno wersje ulepszone jak i nieulepszone czekają zmiany. Autorem tekstur jest Dogtown1, którego poznałem na forum steamowego warsztatu H7. |
Dark Dragon |
Nie lepiej byłoby wzorować się na... jednostkach z MMX? Syrena, a Pantera Bojowa. Czy dużą trudnością byłby usunięcie rogów z modelu? Czemu ta pantera ma czerwone oczy? |
Godzilla B |
Można nieulepszonej panterze usunąć ten kolec na ogonie? Kiedy Jurgentty? |
flapdzak |
Niszczyciel - WOW. Wygląda na "nadelitę" (czy jakoś tak). Pantera - za dużo czekolady :P. Syrena - lepsza byłaby ta z MMX. Jako nieulepszona, a ta z h6 jako ulepszona. |
Antonsky07 |
Nereida wygląda świetnie, nie grałem w MMX ale uważam że ulepszenie syreny powinno zostać takie jakie jest. Pomysł na jaskiniową panterę jest dobry tylko zmniejszyłbym nasycenie kolorów bo na chwilę obecną panterka strasznie wali po oczach tym jasnym brązowym. Niszczyciel jest zbyt podobny do ulepszenia. Jeśli chcecie aby był bardziej podobny do tego w H6 proponowałbym popracować troche nad teksturą (zrobic ją mniej czerwoną, bardziej beżową) i ręcznie usunąć dolne rogi na głowie niszczyciela. |
Belegor |
Nereida kolorystycznie bardziej pasuje pod miasto, więc bez zmian u niej. W przypadku jaskiniowej pantery - kolorystycznie podpada pod nieulepszoną mantykorę z H6, jedynie oczy bym zmienił. Jeśli chodzi o nieul. niszczyciela - ciężko jest modyfikować modele- nawet jeśli chodzi o obcięcie paru rogów. |
Darkem |
Niszczyciel jest bardzo dobry, choć sam całkowicie usunąłbym czerwień. Wtedy lepiej wpisywałby się w klimat Nekropolii. Nieulepszona forma Pantery Cienia mogłaby być czarna, a oczy nie powinny świecić. Mógłbym sam nad nimi popracować, ale podejrzewam, że dla Dogtown1 to żaden problem. Syrena nie jest moją faworytką. Zgadzam się z innymi, że oryginalna jednostka bardziej pasuje na ulepszoną wersję, a Nereida mogłaby skorzystać z małe zmiany palety kolorów i skrócenia ogona, płetw i włosów. Podejrzewam, że to tylko tekstury i przy małej zabawie z kanałem alfa dostalibyśmy jednostkę, która sprawia wrażenie posiadającej zmodyfikowany model 3D ;). @Godzilla. Tak, to coś, co bardzo chciałbym zrobić, ale zajmie na pewno bardzo dużo czasu. |
Acid Dragon |
Na pewno nie będziemy się wzorować na MMX. Syrena z żółtymi włosami źle tam nie wygląda, ale zdecydowanie jest zbyt podobna do oryginału. Ani ja, ani Dogtown1 nie jesteśmy biegli w modelowaniu 3D, więc nie będziemy niczego przerabiać w modelach - wszelkie rogi i ozdoby więc na razie zostają. Poza tym dokładanie rogów Kappie okazało się jednak problematyczne przy konwersji, więc wydaje mi się, że H7 niekoniecznie lubi zmiany w modelach. Pantera jest jak zaplanowana - to znaczy powinna być brązowa i oczy powinny świecić ;). Natomiast nie byliśmy pewni czy dawanie jej do Dungeon to dobry pomysł. Ostatecznie zdania były podzielone, ale większość "ankietowanych" wybrała tę opcję. Inne możliwości to wrzucenie jej jako jednostki neutralnej lub do Twierdzy. Jednakże w każdej z tych opcji byłoby to wrzucanie już trzeciego kota jako innej jednostki. |
dvoytek |
@Acid Dragon Brązowa pantera wygląda zdecydowanie lepiej po tym jak usunęliście poświatę. Cytat: Poza tym dokładanie rogów Kappie okazało się jednak problematyczne przy konwersji, więc wydaje mi się, że H7 niekoniecznie lubi zmiany w modelach. A co było problematycznego? Jeśli chodzi o brak wody w głowie, to pisałem, że to na 100% nie jest wina przeróbki modelu. Coś jest nie tak przy eksporcie lub imporcie. Jeśli wyeksportujesz z H7 oryginalny model kappy i go z powrotem zaimportujesz, to on również nie ma wody w głowie. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 27 - 28 - 29 |
temat: [mod] Alternative Creatures mod | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel