Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod] Alternative Creatures mod
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 27 - 28 - 29

flapdzak PW
23 kwietnia 2016, 18:16
Mam jeszcze pytanie odnośnie samych animacji.
Dlaczego nie można eksportować animacji z H6? Nie działają w H7, nie wiadomo gdzie są, czy o co chodzi? O.O

Acid Dragon PW
23 kwietnia 2016, 18:24
Z tego co rozumiem, na razie nie można ich wydobyć w żadnym, zdatnym do przetworzenia formacie.
Bez animacji na razie import jednostek z H6 jest niemożliwy. Chyba, że można użyć animacji, które już są w H7 (jak w przypadku ulepszonej Kappy).

Dlatego na razie koncepcja importu Ghuli czy ludzkiej formy Namtaru pozostaje jedynie koncepcją.

Nicolai PW
23 kwietnia 2016, 18:33
Nie zapominajmy, że zawsze istnieje alternatywa w postaci dorobienia tychże animacji. Aczkolwiek do tego potrzeba jednak skilla i czasu ;)

Belegor PW
23 kwietnia 2016, 18:38
Właśnie....a jak wygląda sprawa z jednorożcem? Czy animacja wierzchowca kirasjera z "niewidzialnym jeźdźcem" wystarczyłaby? Koń tam się rusza również podczas ataku - w sensie przesuwa głowę do przodu, więc róg w tym wypadku zadziałałaby tak samo jak kopia kirasjera. Nie jestem pewien, skoro jeleń nie odpowiada, ani wierzchowiec ponurego jeźdźcy.

Godzilla B PW
23 kwietnia 2016, 19:40
Nie można po prostu pozamieniać tym jednostkom konkretnych części, żeby nie przypominały swoich odpowiedników?

Nicolai PW
23 kwietnia 2016, 19:43
Czyli sugerujesz podmienienie wierzchowca Kirasjera, a następnie jeźdźce przezroczystym? It may work...

Kammer PW
23 kwietnia 2016, 19:44
Dla mnie to jak przecinanie na pół człowieka i konia, a następnie przykładanie do siebie tych części w celu stworzenia centaura...

Szkielety wszak się różnią, tak?

Godzilla B PW
23 kwietnia 2016, 19:51
Chodzi mi o ghula,można do niego wykorzystać animacje troglodyty i zmienić model troglodyty na bardziej ''ghulowy''

Nicolai PW
23 kwietnia 2016, 19:58
@Kammer: Ale szkielet i animacje nie, a tutaj powinno wszystko współgrać ;)

Darkem PW
23 kwietnia 2016, 21:35
Gdy będziecie potrzebować portretów do nowych neutralnych jednostek/alternatyw piszcie śmiało. Teksturami też się chętnie zajmę.

Mam nadzieję, że mod nie przestanie się rozwijać i zobaczymy trochę inne alternatywy w Nekropolii, Akademii i Twierdzy. Może warto rzucić okiem na czerwia otchłani z h6? Gdybyśmy zmienili tekstury, idealnie pasowałby do Twierdzy jako czerw pustynny. Małe nawiązanie do Diuny jeszcze nikomu nigdy nie zaszkodziło.

Godzilla B PW
23 kwietnia 2016, 21:49
@Darkem a mógłbyś dodać budynki dla alternatyw?

Acid Dragon PW
24 kwietnia 2016, 02:58
Po dzisiejszym dniu mogę zaprezentować trzy nowe stworzenia:

Nieulepszoną formę Niszczyciela:


Nową, nieulepszoną formę Pantery Cienia - Jaskiniową Panterę:


oraz ulepszoną Syrenę - Nereidę:


Parametry i właściwości jeszcze nieustalone, ale zarówno wersje ulepszone jak i nieulepszone czekają zmiany. Autorem tekstur jest Dogtown1, którego poznałem na forum steamowego warsztatu H7.

Dark Dragon PW
24 kwietnia 2016, 07:55
Nie lepiej byłoby wzorować się na... jednostkach z MMX? Syrena, a Pantera Bojowa. Czy dużą trudnością byłby usunięcie rogów z modelu?

Czemu ta pantera ma czerwone oczy?

Godzilla B PW
24 kwietnia 2016, 08:45
Można nieulepszonej panterze usunąć ten kolec na ogonie?


Kiedy Jurgentty?

flapdzak PW
24 kwietnia 2016, 09:13
Niszczyciel - WOW. Wygląda na "nadelitę" (czy jakoś tak).
Pantera - za dużo czekolady :P.
Syrena - lepsza byłaby ta z MMX. Jako nieulepszona, a ta z h6 jako ulepszona.

Antonsky07 PW
24 kwietnia 2016, 09:57
Nereida wygląda świetnie, nie grałem w MMX ale uważam że ulepszenie syreny powinno zostać takie jakie jest. Pomysł na jaskiniową panterę jest dobry tylko zmniejszyłbym nasycenie kolorów bo na chwilę obecną panterka strasznie wali po oczach tym jasnym brązowym. Niszczyciel jest zbyt podobny do ulepszenia. Jeśli chcecie aby był bardziej podobny do tego w H6 proponowałbym popracować troche nad teksturą (zrobic ją mniej czerwoną, bardziej beżową) i ręcznie usunąć dolne rogi na głowie niszczyciela.

Belegor PW
24 kwietnia 2016, 10:11
Nereida kolorystycznie bardziej pasuje pod miasto, więc bez zmian u niej.
W przypadku jaskiniowej pantery - kolorystycznie podpada pod nieulepszoną mantykorę z H6, jedynie oczy bym zmienił.
Jeśli chodzi o nieul. niszczyciela - ciężko jest modyfikować modele- nawet jeśli chodzi o obcięcie paru rogów.

Darkem PW
24 kwietnia 2016, 10:11
Niszczyciel jest bardzo dobry, choć sam całkowicie usunąłbym czerwień. Wtedy lepiej wpisywałby się w klimat Nekropolii.
Nieulepszona forma Pantery Cienia mogłaby być czarna, a oczy nie powinny świecić. Mógłbym sam nad nimi popracować, ale podejrzewam, że dla Dogtown1 to żaden problem.
Syrena nie jest moją faworytką. Zgadzam się z innymi, że oryginalna jednostka bardziej pasuje na ulepszoną wersję, a Nereida mogłaby skorzystać z małe zmiany palety kolorów i skrócenia ogona, płetw i włosów. Podejrzewam, że to tylko tekstury i przy małej zabawie z kanałem alfa dostalibyśmy jednostkę, która sprawia wrażenie posiadającej zmodyfikowany model 3D ;).

@Godzilla. Tak, to coś, co bardzo chciałbym zrobić, ale zajmie na pewno bardzo dużo czasu.

Acid Dragon PW
24 kwietnia 2016, 11:16
Na pewno nie będziemy się wzorować na MMX. Syrena z żółtymi włosami źle tam nie wygląda, ale zdecydowanie jest zbyt podobna do oryginału.

Ani ja, ani Dogtown1 nie jesteśmy biegli w modelowaniu 3D, więc nie będziemy niczego przerabiać w modelach - wszelkie rogi i ozdoby więc na razie zostają. Poza tym dokładanie rogów Kappie okazało się jednak problematyczne przy konwersji, więc wydaje mi się, że H7 niekoniecznie lubi zmiany w modelach.

Pantera jest jak zaplanowana - to znaczy powinna być brązowa i oczy powinny świecić ;). Natomiast nie byliśmy pewni czy dawanie jej do Dungeon to dobry pomysł. Ostatecznie zdania były podzielone, ale większość "ankietowanych" wybrała tę opcję. Inne możliwości to wrzucenie jej jako jednostki neutralnej lub do Twierdzy. Jednakże w każdej z tych opcji byłoby to wrzucanie już trzeciego kota jako innej jednostki.

dvoytek PW
24 kwietnia 2016, 12:22
@Acid Dragon
Brązowa pantera wygląda zdecydowanie lepiej po tym jak usunęliście poświatę.

Cytat:
Poza tym dokładanie rogów Kappie okazało się jednak problematyczne przy konwersji, więc wydaje mi się, że H7 niekoniecznie lubi zmiany w modelach.

A co było problematycznego? Jeśli chodzi o brak wody w głowie, to pisałem, że to na 100% nie jest wina przeróbki modelu. Coś jest nie tak przy eksporcie lub imporcie.
Jeśli wyeksportujesz z H7 oryginalny model kappy i go z powrotem zaimportujesz, to on również nie ma wody w głowie.
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 27 - 28 - 29
temat: [mod] Alternative Creatures mod

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel