Witaj Nieznajomy!
|
temat: [mod] Alternative Creatures mod komnata: Komnata Cieni (Heroes VII) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 27 - 28 - 29 | |
Ursus |
Uważam, że Złote smoki byłyby świetną alternatywą dla Knechtów i Serafinów. |
witchking |
Z kolei ja zaproponowałbym coś takiego: Można wykorzystać model gryfa, niestety tekstury są do zrobienia od nowa. Jeśli ktoś podrzuci mi tekstury gryfa i ducha to spróbuje coś z tym zrobić. |
Godzilla B |
@Urus89 Knecht to jest alternatywa dla sarafinów,więc chyba nie może mieć swojej alternatywy. @witching do jakiego miasta dodałbyś tą jednostkę? |
Andruids |
Złote smoki tak słabo. A zamiast gryfa wolałbym przefarbować na biało, albo zielono wilka. Nekro ma już dość sporo latających jednostek. |
Godzilla B |
@Androidus a poco zielony wilk w nekropoli? |
Andruids |
Żeby dodać koloru. |
Godzilla B |
@Andruids lepiej dodać gryfy niż wilki,albo nieumarłe troglodyty :p |
flapdzak |
A ja proponuję wyeksportować całe zamki z Heroes 6 :P. |
Godzilla B |
@flabdzak a umiesz wyjąć animacje z H6 i dodać je do H7? |
flapdzak |
Nie umiem. Nie znam się, więc pozostaje tylko czekać, aż ktoś to rozgryzie :P. |
Nicolai |
Jeśli chodzi o Inferno to najnaturalniejszą alternatywę stanowiliby Ghule i Dridery z H6, ale im byłoby trzeba dorobić animacje. Tylko potrzebowalibyśmy kogoś z doświadczeniem w tych sprawach, bo sami to trochę laicy jesteśmy :/ Może ktoś z MDT? |
Godzilla B |
Moim zdaniem powinno wywalić się te demony i na ich miejsce dodać nieumarłego troglodyte i zgniłego gryfa. Jeżeli chodzi o loch to tu jest bardzo dobrze,tylko zamienił bym żywiołaka ciemności na bezimiennego,a w przystani zamienił żywiołaka światła na jakiegoś maga. To chyba tyle. |
Godzilla B |
@tonieja a masz animacje gulhi? |
Godzilla B |
W ogóle to kto powiedział, że mają być tylko 2 alternatywne ulepszenia? Moim zdaniem to wprowadza sporo ograniczeń. |
Belegor |
Whoa, whoa....przyhamujcie tutaj chwilę - Złote smoki raczej odpadają, ze względu na to, że mamy już alternatywę - trzecia jest poza mechaniką gry. Tutaj trzeba byłoby grzebać głębiej w skryptach gry. Co do upiornych gryfów i ghuli - nie mam nic przeciwko, poza tym, że już gryfa mamy. Namtaru i Bezimienni są już jednostkami specjalnymi - jakby to wyglądało gdyby były jednostkami i wówczas mielibyśmy tak samo wyglądające "machiny oblężnicze" i jednostki? Jest to gra niewarta świeczki. |
Nicolai |
Namtaru jest, ale w jednej formie... także w drugiej mogłaby być grywalną jednostką bitewną. |
Kammer |
Ale Namtarka miała właśnie mieć dwie formy. Ona była taką jednostką... o dwóch postaciach, co ładnie widać w kartach z DoCa. |
Nicolai |
Tak Kammer... ale po co to nam to właśnie napisałeś? Co to zmienia? Co to wprowadza do dyskusji? |
Belegor |
Jest animacja przeistoczenia, ale nie ma animacji ruchu i ataku formy do walki bezpośredniej. Poza tym...ta forma zdawałaby się za silna na elitę. |
Kammer |
Wprowadza dodatkowy post, bo lubię patrzeć, jak na moim stoliku jest dużo postów. -L- Mówiłem o tym, że jednostka występująca jedynie w jednej formie jest cokolwiek upośledzona względem oryginalnej koncepcji. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 27 - 28 - 29 |
temat: [mod] Alternative Creatures mod | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel