Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod] Alternative Creatures mod
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 27 - 28 - 29

Ursus PW
23 kwietnia 2016, 13:12
Uważam, że Złote smoki byłyby świetną alternatywą dla Knechtów i Serafinów.

witchking PW
23 kwietnia 2016, 13:13
Z kolei ja zaproponowałbym coś takiego:


Można wykorzystać model gryfa, niestety tekstury są do zrobienia od nowa. Jeśli ktoś podrzuci mi tekstury gryfa i ducha to spróbuje coś z tym zrobić.

Godzilla B PW
23 kwietnia 2016, 13:15
@Urus89 Knecht to jest alternatywa dla sarafinów,więc chyba nie może mieć swojej alternatywy.

@witching do jakiego miasta dodałbyś tą jednostkę?

Andruids PW
23 kwietnia 2016, 13:19
Złote smoki tak słabo. A zamiast gryfa wolałbym przefarbować na biało, albo zielono wilka. Nekro ma już dość sporo latających jednostek.

Godzilla B PW
23 kwietnia 2016, 13:20
@Androidus a poco zielony wilk w nekropoli?

Andruids PW
23 kwietnia 2016, 13:23
Żeby dodać koloru.

Godzilla B PW
23 kwietnia 2016, 13:26
@Andruids lepiej dodać gryfy niż wilki,albo nieumarłe troglodyty :p

flapdzak PW
23 kwietnia 2016, 13:27
A ja proponuję wyeksportować całe zamki z Heroes 6 :P.

Godzilla B PW
23 kwietnia 2016, 13:29
@flabdzak a umiesz wyjąć animacje z H6 i dodać je do H7?

flapdzak PW
23 kwietnia 2016, 13:34
Nie umiem. Nie znam się, więc pozostaje tylko czekać, aż ktoś to rozgryzie :P.

Nicolai PW
23 kwietnia 2016, 13:37
Jeśli chodzi o Inferno to najnaturalniejszą alternatywę stanowiliby Ghule i Dridery z H6, ale im byłoby trzeba dorobić animacje. Tylko potrzebowalibyśmy kogoś z doświadczeniem w tych sprawach, bo sami to trochę laicy jesteśmy :/ Może ktoś z MDT?

Godzilla B PW
23 kwietnia 2016, 13:41
Moim zdaniem powinno wywalić się te demony i na ich miejsce dodać nieumarłego troglodyte i zgniłego gryfa.
Jeżeli chodzi o loch to tu jest bardzo dobrze,tylko zamienił bym żywiołaka ciemności na bezimiennego,a w przystani zamienił żywiołaka światła na jakiegoś maga.
To chyba tyle.

Godzilla B PW
23 kwietnia 2016, 13:44
@tonieja a masz animacje gulhi?

Godzilla B PW
23 kwietnia 2016, 14:16
W ogóle to kto powiedział, że mają być tylko 2 alternatywne ulepszenia? Moim zdaniem to wprowadza sporo ograniczeń.

Belegor PW
23 kwietnia 2016, 17:44
Whoa, whoa....przyhamujcie tutaj chwilę - Złote smoki raczej odpadają, ze względu na to, że mamy już alternatywę - trzecia jest poza mechaniką gry. Tutaj trzeba byłoby grzebać głębiej w skryptach gry.

Co do upiornych gryfów i ghuli - nie mam nic przeciwko, poza tym, że już gryfa mamy. Namtaru i Bezimienni są już jednostkami specjalnymi - jakby to wyglądało gdyby były jednostkami i wówczas mielibyśmy tak samo wyglądające "machiny oblężnicze" i jednostki? Jest to gra niewarta świeczki.

Nicolai PW
23 kwietnia 2016, 18:00
Namtaru jest, ale w jednej formie... także w drugiej mogłaby być grywalną jednostką bitewną.

Kammer PW
23 kwietnia 2016, 18:04
Ale Namtarka miała właśnie mieć dwie formy. Ona była taką jednostką... o dwóch postaciach, co ładnie widać w kartach z DoCa.

Nicolai PW
23 kwietnia 2016, 18:08
Tak Kammer... ale po co to nam to właśnie napisałeś? Co to zmienia? Co to wprowadza do dyskusji?

Belegor PW
23 kwietnia 2016, 18:09
Jest animacja przeistoczenia, ale nie ma animacji ruchu i ataku formy do walki bezpośredniej. Poza tym...ta forma zdawałaby się za silna na elitę.

Kammer PW
23 kwietnia 2016, 18:11
Wprowadza dodatkowy post, bo lubię patrzeć, jak na moim stoliku jest dużo postów. -L-

Mówiłem o tym, że jednostka występująca jedynie w jednej formie jest cokolwiek upośledzona względem oryginalnej koncepcji.
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 27 - 28 - 29
temat: [mod] Alternative Creatures mod

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel