Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 21 - 22 - 23

Nicolai PW
18 kwietnia 2016, 16:42
O, jak widzę to wrzuciłeś konia jako jedną z nowych jednostek. Wszystkie animacje mu działają? Jeśli tak to świetnie się składa, bo Acid chciał uczynić Jednorożca nową jednostką, ale poległ przy animacjach.

flapdzak PW
18 kwietnia 2016, 16:49
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=41384&PID=1346908#focus
Ktoś zrobił jednorożca (tylko do ustawienia na pojedynczych mapach). Może tam zobaczycie co zrobili. ;)

Nicolai PW
18 kwietnia 2016, 16:55
Taka szybka uwaga... na HC jak zjedziecie na sam dół posta to jest tam klikalne hiperłącze do konkretnego postu:



Aczkolwiek bardzo fajny Jednorożec, można zagadać do autora.

Acid Dragon PW
18 kwietnia 2016, 17:15
Tak, modele są fajne, ale animacji niestety brakuje. Wierzchowce mają tylko część animacji standardowej jednostki.

dvoytek PW
18 kwietnia 2016, 17:25
Mój koń nie ma animacji wierzchowca, tylko Ponurego Żniwiarza, więc wszystkie animacje do wszystkich ruchów są.
Należy tylko dopasować dźwięki, bo czasami słychać jeźdźca :P
No i jeszcze jest problem, że koń przy ataku nie dotyka przeciwnika, bo jeździec to robił kosą. To mogę rozwiązać dając jakiś efekt graficzny- żeby zmora atakowała płomieniem albo czymś podobnym.

Animacja nie pasuje do modelu jednorożca.

Edit: @Flapdzak
Animacja jelenia działa przy jednorożcu, ale nie chcesz tego widzieć XD

Ogólnie wiele animacji działa do różnych stworzeń, tylko że Ivan nie będzie wyglądał dobrze z animacją Behemota :P

AmiDaDeer PW
19 kwietnia 2016, 15:19
Kurku, mam pytanie.

Czy nie przydałaby Ci się pomoc z udźwiękowieniem?

Muzyką na pewno służę, ale widzę też, że chcesz dodać nowe jednostki, do nich również mogą się przydać dźwięki.

Nie znam się co prawda na specyfikacji technicznej udźwiękowienia w H7, ale pomóc mogę.

Kurek PW
21 kwietnia 2016, 13:01
Bohaterowie zostali zaczerpnięci z Heroes 3 i M&MX. Poza moim zdaniem nieistotną nierównością wśród wędrowców nie będzie problemu. Problem jest z elementalistami, bo nie mamy kandydatów na 3 żywioły. Do tego Luna, która w Ashanie nawiązuje do tej z poprzednich części, jest już nekromantką. Tak samo jest z Ciele, która jest już w Sylvanie i Sanktuarium. Do tego jest jeszcze problem z żywiołami elementalistów. Ludzie raczej bardziej by pasowali do magii powietrza, elfy do ziemi, Grindan do ognia, Brissa i Aenain do pierwotnej. Jakie jest wasze zdanie?



Nicolai PW
21 kwietnia 2016, 13:16
Tej karteczce przydałaby się jakaś instrukcja obsługi, bo za bardzo jej nie rozumiem... Poza tym czemu Wędrowców jest aż tylu?

Alamar PW
21 kwietnia 2016, 13:21
@Nicolai
Ogień, powietrze, ziemia, woda, światło, ciemność, magia

@KUREK
Chyba mam kilku kandydatów z gier Ubi, ale wpierw napisz, czego dokładnie potrzebujesz.

Fandor PW
21 kwietnia 2016, 13:26
Czy naprawdę potrzeba Ci aż tylu bohaterów? Według mnie Wędrowcy wcale nie muszą mieć sprecyzowanej szkoły magii, natomiast Elementalistom wystarczy 1 bohater na jeden żywioł, w końcu w każdym innym mieście jest 10 bohaterów.

Kurek PW
22 kwietnia 2016, 02:15
Podjąłem decyzję, że Elementaliści będą jacy są, ale na innych "stanowiskach". Inteus będzie Aeromantą, Gelare i Labetha Geomantami, Brissa i Aenain będą Elementalistami Magii Pierwotnej(nazwy na razie nie mam dla tej klasy). Ciele i Luna nie wchodzą do Wrót, bo jedna jest już w aż 2 frakcjach, a druga to Nekromantka.

Nie mam kandydatów na Luxomantę(2 bohaterów powiązanych z światłem) i Nyxomantę(2 bohaterów z ciemością). Brakuje także w takim razie 1 żeńskiej Piromantki, 2 Aqamantów. W sumie 7 postaci magicznych.

Wędrowców będzie wielu, niektorych żywiołaków więcej(np. ziemi), a niektórych mniej(np. światła), ale to nie ma dużego znaczenia, gdyż wędrowcy mają wszyscy ten sam skillwheel.

Brakuje także 1 bohatera kampanijnego, który moim zdaniem powinien mieć taką samą speckę, jaką miał Zehir, czyli mistrzostwo w summon elemental.

DO TEGO UPDATE!
Zrobiłem:
- Większego Ż Ziemi, który niestety na razie nie ma zdolności zamieniania wrogów/sojuszników w kamień, problemy techniczne ze stworzeniem tej zdolności. Regenerację za to ma.
- Przywoływacza wraz z jego ciekawą zdolnością, jeszcze tylko poprawię teksturę i gotowy.
- Nie mam już problemów technicznych z zapisywaniem w edytorze.
- Zdolnością frakcji będą Łańcuchy Żywiołów... albo mistrzostwo przywołań. Oba warianty są rozplanowane. Może nawet powstaną oba.
- Wszystko jest już zaplanowane(poza bohaterami).
- Następna moja praca to poprawka tekstur Przywoływacza i zrobienie ekranu miasta.

Nicolai PW
22 kwietnia 2016, 09:14
Nie do końca rozumiem czemu wędrowców ma być aż tylu skoro wszyscy będą mieć ten sam SkillWheel? Tylko sobie tym robisz pod górkę. Przywoływanie jest kiepskim pomysłem na specjałkę, bo na małym mapach samym tym będziesz mógł wygrać.

Eggyslav PW
22 kwietnia 2016, 12:19
Myślę że jakiś anioł czy anielica byliby logicznym wyborem, jeśli chodzi o Luxomantów, zaś Nyxomantą analogicznie mógłby być jakiś bezimienny. Co do użytkowników magii pierwotnej proponuję nazwę "Protomanta".

Kurek PW
22 kwietnia 2016, 12:36
Eggyslav:
Myślę że jakiś anioł czy anielica byliby logicznym wyborem, jeśli chodzi o Luxomantów, zaś Nyxomantą analogicznie mógłby być jakiś bezimienny. Co do użytkowników magii pierwotnej proponuję nazwę "Protomanta".

mądry, cenny i wartościowy komentarz, z którym się zgadzam

Darkem PW
23 kwietnia 2016, 00:45
Skoro bohaterami powiązanymi ze światłem będą anioły, a z ciemnością bezimienni, to proponuję by każdy z pozostałych żywiołów miał co najmniej jednego bohatera należącego do rasy stworzonej przez poszczególne smoki żywiołów. Powietrze - ludzie, ogień - krasnoludy, woda - nagi i tak dalej. 7 par składających się z żywiołaka i "przedstawiciela rasy" wspaniale urozmaiciłoby pulę dostępnych bohaterów.

Kammer PW
23 kwietnia 2016, 12:54
Bardzo mi się podoba pomysł Darkema.

Godzilla B PW
23 kwietnia 2016, 14:42
@dvoytek. https://youtu.be/LjxFMHUPUmA
nie wiem czy ten koń czerwony w tle ma animacje?

Mi też pomysł z bohaterami z innych miast się nie podoba.

Kurek PW
24 kwietnia 2016, 09:46
Będą z własnymi artami. Tam, gdzie zabraknie bohaterów dam bezimiennego itp.




Godzilla B PW
24 kwietnia 2016, 20:00
Czemu na dole pisze armia neutralna,a tak poza tym jest dobrze tylko nie pokazałeś wszystkich jednostek a te ulepszenia zabardzo od podstawy się nie różnią.

Jeżeli normalny ż.ziemi jest podstawą to czemu większy jest alternatywą?

I czemu ulepszony ż.umysłu ma mniej życia niż podstawowa wersja żywiołaka?

Kurek PW
24 kwietnia 2016, 20:17
Godzilla:
Czemu na dole pisze armia neutralna

Bo stała na mapie i nie należała do żadnego gracza -.-

Godzilla:
a tak poza tym jest dobrze tylko nie pokazałeś wszystkich jednostek

Bo nie są zrobione


Godzilla:
a te ulepszenia zabardzo od podstawy się nie różnią.
WŻ Powietrza jest bardziej elektryczny i bardziej niebieski, jego tornado się skrzy.
WŻ Ziemi ma tekstury jak ten z sylvanu, tyle, że jest większy od podstawki.

Godzilla:
Jeżeli normalny ż.ziemi jest podstawą to czemu większy jest alternatywą?

Pomniejsze nie są rekrutowane w mieście, można je spotkać na mapie, albo może je przywołać bohater mający Przywoływacza.

Godzilla:
I czemu ulepszony ż.umysłu ma mniej życia niż podstawowa wersja żywiołaka?
Przecież tak nie jest :O!
strona: 1 - 2 - 3 - 4 ... 21 - 22 - 23
temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel