Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23

Kurek PW
16 kwietnia 2016, 19:07
Elemental conflux to frakcja, nad którą pracuję w unreal edytorze do Heroes VII.

Mam już część zrobioną, wszystko umiem robić, żeby projekt dokończyć.

TYM KOLOREM ZAZNACZAM ZROBIONE RZECZY

Logo: Gotowe

Ekran loadingowy:
gotowy

Bohater Magii:
- Elementalista, który na pewno ma 6 wariantów (Piromanta, Hydromanta, Aeromanta, Geomanta, Heliomanta, Nyktomanta).


Bohater Mocy:
- Wędrowiec, który nie będzie miał wariantów ofencywnych i defensywnych, tak jak to jest w innych frakcjach. Każdy żywiołak wyglądać będzie inaczej. GOTOWE


Umiejętność frakcyjna:
- Łańcuchy Żywiołów z HV. (Gotowe w 85%) 2 zdolności mają problemy z działaniem, a jedna wymaga podrasowania.

Jednostki podstawowe:
- BRAK! Ta frakcja działa inaczej, balans i tak będzie zapewniony.


IKONY JEDNOSTEK, MACHIN WOJENNYCH I BOHATERÓW ZOSTAŁY ZROBIONE

Jednostki elitarne:
- Żywiołak Ognia -> Większy Żywiołak Ognia
- Żywiołak Wody -> Większy Żywiołak Wody
- Żywiołak Powietrza -> Większy Żywiołak Powietrza
- Żywiołak Ziemi -> Większy Żywiołak Ziemi
- Żywiołak Światła -> Większy Żywiołak Światła
- Żywiołak Ciemności -> Większy Żywiołak Ciemności

Do tego żywiołaki pomniejsze i Elitarne wersje zwykłych żywiołaków (coś pomiędzy podstawą i ulepszeniem, nie da się do nich ulepszyć, ani kupić, jest to tylko dla samej ciekawostki i nawiązania do MMX)

Jednostki czempionowe:
- Żywiołak Umysłu -> Żywiołak Magii
LUB
- Ognisty Ptak -> Wielki Feniks (Złoto-ognisty)
Księżycowy idzie na neutrala, którego się przywołuje reliktem zwanym Dyskiem Shantiri

Jednostka Hybrydowa:
- Przywoływacz (model nekromanty, tekstury na bazie zdjęć hindusów ;p, animacje druida ze zmodyfikowanymi efektami świetlnymi)
Potrafi strzelać magiczny pocisk magii pierwotnej. Będzie też czarował bohatera, aby ten mógł przywoływać w turze, w której rzucony został buff, pomniejsze żywiołaki, które będą miały power level na poziomie rusałki, będą małe i ich specjalne zdolności będą częściowo osłabione. Będzie to 6 żywiołaków. Każdy z innego żywiołu. Wraz ze zwiększaniem poziomu sztuki wojennej, będzie przywoływał więcej żywiołaków. Postaram się, aby nie był za bardzo OP.
Zrobiony w 100%

Katapulta:
- Niestabilny Dżin


Wierzchowiec:
ZROBIONY. JEST TO 7 ŻYWIOŁAKOWYCH WARIANTÓW KONIA.


Drzewko budowy miasta:
- Rozpisane, ustalone, zrobione, choć 2 budynki mają dość nudne funkcje.


Preferowana lub zakazana Szkoła magii:
- BRAK


Model miasta i siedlisk:

Model miasta gotowy na poziomie 1, ale pracuję teraz nad pozostałymi trzema.

Model siedliska pomniejszych żywiołaków gotowy, zwykłe żywiołaki będą miały gotową już niedługo, trwają też prace nad modelami dla czempionów

Ekran miasta:
- Zrobiony
DRZEWKO BUDOWY
EKRAN MIASTA

Mapka do walki obleżeniowej- do zrobienia, jest to dość trudne ze względu na trudności z postawieniem wież, fosy i murów, które by działały tak jak to powinno być w grze. Wiadomo niektórym, jak zrobić, gdyż Umbramancer mod ma to zrobione, czekam na wskazówki od czeskich modderów.

Puzzle łzy ashy:
- już zrobione


Podkładki pod jednostki na mapie:
- już zrobione


Artefakty:
Zrobione!

Kastore PW
16 kwietnia 2016, 19:18
Ale po kiego zmieniać balans tak bardzo... -_-

Markham98 PW
16 kwietnia 2016, 19:25
Super, że powstają mody do siódemki. Jestem ciekaw owocu twoich prac. Kiedyś zastanawiałem się - skoro mag śmierci to nekromanta, ziemi - geomanta, ognia - piromanta, to może, mag wody to aquamanta, zaś powietrza - aeromnta (eromanta :P).

Belegor PW
16 kwietnia 2016, 19:38
No ciekawe, ciekawe....jestem ciekaw jak rozwiążesz problem balansu, bowiem brak jednostek podstawowych w zamian za kilka elitarnych to może być problem. Chyba że zostawisz golemy, cabhiry i dodasz innego neutrala. W końcu anima to dom akademii zajmującej się przywoływaniem duchów żywiołu magii i żywiołaków.

Kurek PW
16 kwietnia 2016, 19:41
@Belegor

Nie! Tak będzie i koniec, przyrost będzie niski, ceny wysokie.

Kastore PW
16 kwietnia 2016, 19:45
To arcygłupi pomysł, ale jak tam chcesz, w końcu w trójce Wrota też nigdy nie były do końca zbalansowane. :/

Nicolai PW
16 kwietnia 2016, 20:04
@KUREK: Już rozmawialiśmy ze sobą wcześniej o tym projekcie, ale skorzystam z okazji i oficjalnie Tobie powinszuję :P Trzymam kciuki za Conflux, ależ zabawnie byłoby jakby gracze dodali do H7 nową frakcję wcześniej niż Ubi ;) Tylko chciałbym Cię ostrzec przed zbyt ambicjonalnym podejściem do tematu. Zmiana wielkości po ulepszeniu, wpakowanie wszystkiego w Elitę, sześć Podklas Magii i Przywoływacz mogą sporo namieszać.
@Markham98: A nie hydromanta? ;)
@Belegor: Eterna to też dom Akademii, a mają własną frakcję :P

dvoytek PW
16 kwietnia 2016, 20:18
Większy żywiołak ziemi jest już w Sylvanie i robi za katapultę rzucając kamieniami.

Edit: Żywiołaka Ciemności też możesz zaznaczyć jako zrobionego ;)

A co do balansu to faktycznie nie wydaje mi się możliwe, żeby zbalansować taką frakcję. To nie tylko jednostki elitarne, ale jedne z najsilniejszych elit w grze. Z pewnością potrzebny byłby jakiś nerf statystyk. Poza tym żywiołaki w Heroes VII wymagają też innych zasobów poza złotem do rekrutacji.
Na stworzenia pierwszopoziomowe raczej nie pasują, ale nie muszą być wszystkie na 4. Rozłożenie ich na poziomy 2-4 lub 3-4 i odpowiednie dopasowanie statystyk mogłoby poprawić sytuację.

Belegor PW
16 kwietnia 2016, 20:28
@Kurek - jak uważasz, bo na dużych mapach jak łatwo jest zebrać odpowiednią fortunę to miasto wyjdzie za zbyt op, bo co za dużo elit to niezdrowo.
@Nicolai - Dom Eterny tworzy nową frakcję, z przyczyn fabularnych również. W Akademii po odejściu magów z Domu Chimery, tylko dwa tworzą Srebrne Miasta - Materia i Anima.

Nicolai PW
16 kwietnia 2016, 20:31
Dom Chimery? Taa... z nimi to jest tak, że Alamar jeden raczy wiedzieć czy oni obecnie są w tej Akademii czy nie :P

Belegor PW
16 kwietnia 2016, 20:41
W czasach Iwana już odeszli do Karthalu, w opowieściach naszej czarodziejki jeszcze byli częścią Siedmiu/Srebrnych Miast.

Godzilla B PW
16 kwietnia 2016, 20:57
Mod będzie globalny czy nie?

Kurek PW
16 kwietnia 2016, 22:46
Globalnie nie będzie dodana, chyba, że ktoś umiałby przerobić paczkę na mod globalny, niech się wtedy zgłosi.

Kammer PW
16 kwietnia 2016, 22:51
Zgłoś się do Acida, on umie takie czary. :P

dvoytek PW
16 kwietnia 2016, 22:57
@KUREK: Patrzyłeś już coś na tego feniksa? Jak zamierzasz rozwiązać problem z animacjami? Ja na razie nie mam pomysłu co zrobić z modelami wyeksportowanymi z H6, zwłaszcza że nie są w domyślnej pozie :/

Nicolai PW
16 kwietnia 2016, 22:59
@Up: A nie dałoby się dać Feniksowi animacji Mistycznego Indyka?

dvoytek PW
16 kwietnia 2016, 23:03
Na razie to ja nie wiem jak niszczycielowi dać animację ulepszonego, a co dopiero od innej jednostki :P
Model po skopiowaniu do edytora map nie mógł korzystać z animacji niszczyciela.
Ale to też może być przez to, że nie się nie znam na grafice 3D i nie ogarniam zbytnio 3ds Maxa.

Kurek PW
16 kwietnia 2016, 23:06
@up
A wysłałbyś mi feniksa model? Sprawdzę co się da.

J. M. Sower PW
16 kwietnia 2016, 23:35
Z tego czego zdążyłem się dowiedzieć, to w H7 animacje są zapisane w jednym pliku, oddzielnie od modelu. Tak samo kości. Można je chyba wyeksportować i załadować w 3DsMaxie. Pamiętam jednak, że kiedyś ktoś na HC pisał, że miał z tym problem.

Mi ostatnio udało się wrzucić do H7 własny model, lecz nawet bez tekstur, a tym bardziej bez animacji. Jedno jest pewne - sprawa nie jest prosta. ;)

Kurek PW
17 kwietnia 2016, 01:24
Tak będzie:
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23
temat: [mod/projekt] Wrota Żywiołów w Heroes VII

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel