Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] FreeH3 - otwarty projekt
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 4 - 5 - 6

Wiwern PW
12 kwietnia 2016, 13:30
Nie ma ani jednego defu i animacji = nie ma moda

Już raz w grocie robiono wielką bazę danych do VCMI i chciano podmienić wszystkie grafiki. Wiadomo jak skończyło się wtedy i łatwo też domyślić jak skończy się teraz. Nie widzę ani sensu, ani możliwości. Cenię sobie H3 za przejrzyste i przyjemne dla oka istotki, a nie takie powykręcane cośki. Same w sobie ładne, ale nie tylko o to chodzi.

Będą pierwsze grafiki z gry, będzie o czym gadać. Na ten moment czekajmy na więcej konkretnych informacji.

KammerKammerWydzielone stąd.

Kammer PW
12 kwietnia 2016, 15:02
Wiw ma mnóstwo racji. Pamiętacie FreeH3? To jest praktycznie to samo...

Inna kwestia, że te jednostki są zupełnie inne stylistycznie od tego, co mamy w H3. Ja tu bardziej widzę Dark Soulsy niż Heroesy...
"Imp" i Capra Demon:


"Gnoll" i Flexible Sentry:


"Pikinier" i Havel zwany Skałą:

AmiDaDeer PW
12 kwietnia 2016, 15:06
Kammer:
Pamiętacie FreeH3? To jest praktycznie to samo...
Nie do końca. FreeH3 miało być stworzeniem grafik od nowa, ale bez radykalnej zmiany stylu graficznego.

...acz i tak nie wypaliło, podobnie to raczej nie wypali.

Kuririn PW
11 czerwca 2016, 09:45
Sower:
http://i57.tinypic.com/10dy39e.png
Sower stworzył szkic..

A mi wyszło coś takiego:


Jak coś, służę pomocą :]
strona: 1 - 2 - 3 ... 4 - 5 - 6
temat: [VCMI/projekt] FreeH3 - otwarty projekt

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel