Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: "Nowe" jednostki (tekstury) do H7
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2

dvoytek PW
14 marca 2016, 16:18
Bawiąc się edytorem zrobiłem kilka nowych jednostek. Część ma pożyczone tekstury z Heroes VI inne po prostu zmienione kolory.
Dodam je do mapy, nad którą pracuję, gdy będzie gotowa, a na razie się po prostu pochwalę :P
Niby niewiele, ale póki co nie ma zbyt wiele modyfikacji do tej części gry.


https://www.youtube.com/watch?v=LjxFMHUPUmA

Kamienny Golem PW
14 marca 2016, 16:20
No powiem Ci, że konik mnie urzekł :)

Co do reszty to rzecz jasna smok i... mag? I coś jeszcze? =)

dvoytek PW
14 marca 2016, 16:30
Poza koniem, smokami i magiem, to asasyn i cień z teksturami z Heroes VI oraz sukkub którego tekstury i model są w plikach edytora, mimo że ona nie występuje w grze jako jednostka. W oryginalnym Heroes VII jest tylko jej ulepszona wersja- lilim.

flapdzak PW
14 marca 2016, 16:58
MAG JEST IDEALNY!

Kurek PW
14 marca 2016, 19:53
Super jednostki!
Jak wstawiłeś animacje druida pod model czarodzieja? Jak przeniosłeś tekstury z HVI do HVII? Sam niedługo planuję porobić jednostki. Będą to na początku różne golemy, ale później mam zamiar dokonać ambitniejszych rzeczy.

witchking PW
14 marca 2016, 20:54
Mam pytanie, czy można dodać do homm 7 całkiem nowe modele jednostek za pomocą edytora? Obecnie nie mam jeszcze tej gry a jestem ciekaw jak to wygląda.

Markham98 PW
14 marca 2016, 21:16
Widzę pierwsze nowe jednostki do Heroes VII. Mag wyszedł świetnie, również Widmowy Smok i Zmora, gorzej z tym Czerwonym. Czekam na więcej.

dvoytek PW
15 marca 2016, 15:28
@KUREK
Skopiowałem w edytorze do osobnej paczki pliki A_CreatureDruidElder (plik jednostki) i A_Sylvan_DruidElder (plik z danymi dotyczącymi wyglądu). W skopiowanym pliku creature ustawiłem żeby odnosił się do drugiego skopiowanego pliku, a w tym drugim żeby odnosił się do modelu bohatera magii z akademii, zamiast wielkiej druidki.

@witchking
Sprawdziłem wstawiając prosty model ze szkieletem i animacją, wszystko działało w edytorze. Do samej gry nie próbowałem wrzucić, ale powinno się dać. Jeden z modderów na Heroescommunity zrobił gwardzistę z Heroes VI i to nie była tylko zmieniona tekstura, bo edytował też sam model. W grze jednostka działała, ale przy oddaleniu kamery znikały tekstury. Chyba jeszcze nie doszedł do tego jak to naprawić.
Jak daję nowe tekstury do istniejących modeli to nie ma problemów z oddaleniem kamery. Nie wiem z czego wynika problem, więc może po prostu się nie przytrafi przy wrzucaniu nowego modelu :P

Unreal Animset Editor w edytorze map źle działa. Cały edytor map się wywala przy próbie kopiowania danej animacji. (np. ataku, cały zestaw animacji to już się w edytorze map kopiuje i to działa dobrze)
To chyba nie jest taki duży problem, bo i tak animacje się przygotuje w zewnętrznym programie i zaimportuje. Eksport animacji z edytora działa.

Przy tworzeniu jednostek zmieniałem też kolory efektów graficznych, żeby np. oddech czerwonego smoka był ognisty. Edytor ma problem z kopiowaniem particles system. Wywali się przy próbie zapisania paczki ze skopiowanymi efektami. Żeby to obejść należy stworzyć nowy particle system i wyeksportować do niego emitery z interesującego nas pliku.

@Markham98
Co do czerwonego smoka. Za mało czerwony, za dużo światełek czy chodzi o to, że jest po prostu przekolorowanym smokiem cienia?

Kurek PW
16 marca 2016, 13:01
Słyszałem, że złoty kolor jest symbolem prestiżu na całym świecie. Postanowiłem więc zwiększyć swój prestiż...

"Podobnie do innych golemów, jekie można znaleźć w miastach Akademii, złote golemy są konstruktami zrobionymi ze złota i ożywionymi dzięki magii pierwotnej. Mimo, że są bardzo rzadkie ze względu na ich wysokie koszta produkcji, zaletą jest używanie tych złotych maszyn jako strażników pałacowych. Dzięki wielkim zdolnościom rzemieślników z Domu Materii, złota struktura tych konstruktów redukuje większość magicznych obrażeń od magii skierowanej przeciwko nim."

"Like other golems found in Academy towns, gold golems are constructs made of gold and animated through prime magic. Though are they very rare due to high costs of their manufacturing, it is beneficial to use these golden mashines as bodyguards in palaces. Thanks to the great skills of House Materna's craftsmen, the gold structure of these constructs reduces most magic damage dealt to them."

- Złoty Golem
- Odporność na obrażenia magiczne
Magiczne obrażenia zadawane przez wrogów są zredukowane o 75%
All magic damage from enemy attacks is reduced by 75%



KammerKammerZamieniłem obrazki na miniaturki z linkami, by się sprawniej ładowała strona.

dvoytek PW
16 marca 2016, 14:47
Golem wyszedł naprawdę dobrze, czekam na kolejne.

Zapomniałem odpowiedzieć na pytanie dotyczące tekstur z H6.
http://www.moddb.com/mods/might-magic-heroes-vi-ultimate-overhaul/downloads/homamvi-convertingtools
Na stronie jest link do pobrania konwertera plików orc używanych przez H6 na zip.
Możliwa jest też odwrotna konwersja, więc można dodawać paczki z danymi również do Heroes 6 i zmodyfikować np. tekstury.
Tutaj mod na tekstury jednostek lochu z Heroes 7 do szóstki.
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2836

Nicolai PW
16 marca 2016, 15:36
Mała uwaga... screeny zapisuj w innym formacie niż BMP, bo się długo wczytuje... JPG albo PNG byłyby dużo, dużo lepsze ;)

Kurek PW
16 marca 2016, 15:39
Masz rację, przepraszam.

Nicolai PW
16 marca 2016, 15:40
Nie ma za co przepraszać, to po prostu uwaga na przyszłość :P

Warmonger PW
16 marca 2016, 16:05
No proszę, możliwości modowania H7 są naprawdę niezłe :) - tak, jak przewidywałem.

Szkoda tylko, że podstawowa gra okazała się niewypałem.

Kammer PW
16 marca 2016, 17:38
Przyznam, że jestem pod wrażeniem. Może i H7 okazała się być... nieszczególnie udana, ale modding daje nadzieję na drugie życie tej gry.

Markham98 PW
16 marca 2016, 19:42
Złoty golem musi być lepszy - w końcu jest większy i bardziej złoty :P Dobrze dobrałeś kolorki.

Warmonger PW
16 marca 2016, 20:37
Dopiero teraz zauważyłem, że one mają twarz :). Bardzo fajny efekt w stosunku do oryginału.

Yogoort PW
16 marca 2016, 21:23
A jest już jakiś myk, żeby robić/wrzucać mody globalne, nieprzypisane do konkretnej mapy, tylko ładowane do wszystkich map, nie kampanii?

Nicolai PW
16 marca 2016, 21:37
Teoretycznie grę napędzają te same pliki UPK co poszczególne scenariusze, więc teoretycznie powinno się dać w UE Explorer czy w czymś podobnym... Aczkolwiek jeszcze za czasów bety przeglądałem paczki z H7 i programik nie do końca ogarniał tego formatu. W każdym razie jeszcze nikt nie próbował, a przynajmniej nie skutecznie.

Dark Dragon PW
17 marca 2016, 23:04
Może ktoś z modderów chciałbym napisać jakiś poradnik odnośnie dodawania własnych jednostek do Heroes VII?
strona: 1 - 2
temat: "Nowe" jednostki (tekstury) do H7

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel