Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Heroes III + wszelkie dodatki
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2

Danielon PW
22 sierpnia 2015, 13:12
Morglin dzięki wielkie za tą sztuczkę. Wierz mi lub nie, ale sam tak zrobiłem i faktycznie działa :p
Wiem, że pewnie Ameryki nie odkryję, ale mam wrażenie że WoG z VCMI i ten z ERY różnią się od siebie. To prawda?

zmudziak22 PW
25 sierpnia 2015, 13:48
Tak. ERA to po prostu czysty WOG z możliwością istalacji modów bez grzebania w plikach gry.

W VCMI możesz mieć WOG + HOTA + Nowe Zamki itp. Wszystkie sprawdzone i działające mody masz w VCMI_Launcher.

Warmonger PW
25 sierpnia 2015, 14:06
WoG w VCMI zawiera nowe jednostki i bohaterów etc. oraz moduły: doświadczenie jednostek, artefakty jednostek i dowódców. Nie zawiera skryptów ERM.

Agon PW
27 lutego 2016, 10:28
Jak chciałbym grać z HotA i WoGiem to muszę pobrać Era czy VCMI? Bo pewnie sam WoG i HotA nie pójdą razem.

Kastore PW
27 lutego 2016, 10:52
VCMI

Drwal PW
27 lutego 2016, 11:05
Niektóre elementy Hoty są też w Erze 2. Nie są to duże rzeczy, takie jak zamek czy nowe jednostki, ale przede wszystkim poprawki graficzne.

Co do VCMI, to nie posiada ta platforma ani pełnego WoGa, ani HotA. Więcej na ten temat jest opisane tutaj.

Agon PW
27 lutego 2016, 12:35
Właściwie to chodzi mi o zamek, jednostki, bohaterów, działa itd. Kampania mnie nie obchodzi.

Pewnie i tak nie wszystko będzie kompatybilne np. dowódcy, czy jednostki 8go poziomu w Przystani raczej nie będzie, ale to jakoś przeżyję :P
strona: 1 - 2
temat: Heroes III + wszelkie dodatki

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel