Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: Najwyższy wynik w HoMM
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
strona: 1 - 2 - 3 - 4

SoQ PW
16 października 2006, 16:43
Punktacja jest rzeczywiscie dziwna. Teraz ukonczylem dwie mapki losowe - obie w rozmiarze L i oczywiscie 200%. Jedna ukonczylem w 108 dni (wynik: 490), a druga w 76 dni (wynik: 492). I gdzie tu sprawiedliwosc :P

Alistair PW
17 października 2006, 15:12
Też na mapce Klucz do zwycięstwa udało mi się zdobyć 494 pkt. Poprzednio miałem najlepszy wynik na tej mapie 490 w ciągu 31 dni. Teraz przeszedłem najszybciej jak umiałem, w 17 dni. Gram cytadelą. Zrobiłem tak: wybrałem Tazara, dokupiłem drugiego bohatera i miałem gnolle, jaszczuroludzi i ważki. Gralla wykopałem 3-go dnia, uwolniłem jak najszybciej bohatera, którym była Adela z 5-oma aniołami, poszedłem do podziemi odwiedzić namiot, przelałem całe wojsko Tazarowi, przeszedłem przez bramę, przejąłem wrogi zamek, pokonałem dwóch wrogich bohaterów i wygrałem. Teraz spróbuję z innym zamkiem, sprawdzę czy mogę wybrać lokalizację zamku startowego, ale z dołu chyba jest najszybciej, może mi się uda wyśrubować wynik.

EDIT: Teraz zagrałem twierdzą, za 23 dni zdobyłem 492 pkt, teraz mam tak: 488, 490, 492 i 494. Więcej już nie gram, chyba, ze będzie mi się chciało później. Z ciekawości: Pamięta Wasza Wysokość ile dostała pkt za 13 dni? Może napisz jako edycję postu ostatniego, co nie będziemy jeszcze większego bałaganu robić.

Kathrin PW
17 października 2006, 15:36
Alistair ja grałam nekropolią, najszybciej jak mogłam to 13 dni; nie potrafię zejść już ani o jeden dzień, ale pewnie trzeba by było o cały tydzień:) Nie wiem co jeszcze zrobić by dobić do tej 500.
Dziś spróbuję na innej mapce.

No i spróbowałam:)
Durnowatość nad durnowatościami, a wszystko to durnowatość, jak powiedziałby mistrz Lebioda:)
Zagrałam w "Wyspę ognia"; przy około 3 miesiącach wynik 444, a po trochę ponad miesiącu 434 punkty (przy wykopanym oczywiście Graalu). Pojawia się przy zapisie końcowym coś, co się zowie wynik podstawowy (czym jest i skąd go komputer bierze nie mam pojęcia, może Ktoś mi powie?), wynik końcowy to podwojony ów początkowy. Hmmm jak na moją logikę, początkowy powinien być taki sam zawsze, a tu mam raz 217, raz 222 punkty (bez żadnej zmiany, czyli gra toczy się na tym samym poziomie i nawet przy tym samym zamku)


filus PW
17 października 2006, 18:54
Królowo - wynik podstawowy to wynik jaki osiągnęłabyś za przejście mapki na 100%. Na ten wynik składa się: zdobywanie wszystkich miast, graal, wybicie wszystkich wrogów no i czas przejścia(wg wzoru).Natomiast później wynik ten mnoży się razy procenty czyli skoro grałaś na 200% to razy 2, jeśli grałabyś na 160% to razy 1,6 itd.

Kreator PW
17 października 2006, 19:00
Ja jakoś nie wierzę w mityczą już 500-tkę, nawet biorąc po uwagę takie czynniki ja te pn, jestem sceptyczy, choć kto wie...

mapa XL,
maksymalna ilość wrogów,
wkopany graal,
200%, no i same ustawienie mapy musi być być na poziomie niemożliwym,
mapa losowa, i wybór na strat sinlych jednostek,
trochę farta i połowa wrogów zaczyna grę bez fortu, (jest to możliwe),
wiele więcej farta i posiadanie po półtora miesiąca takich czarów jak: portal miejski, wrota wymiarów, nie przeszkadzało by mieć jeszcze, łańuch czy implozję,
logistyka na expercie,
Magia ziemi i powietrza,
no i super fart do artefaktów.

Trochę z dużo czynników że bym był optymistą, ale próbować zawsze można:D

filus PW
17 października 2006, 19:15
Kreator i reszta graczy którzy chcecie osiągnąć 500;) Na Randomkach nigdy tego nie osiągniecie. Na dobrą sprawę by mieć w miarę pewną 500 to trzeba mieć na mapie maksa co do ilości zdobytych miast(czyli 48 miast na mapie), a na ramdomce tego raczej nigdy nie osiągniesz bo komp na XL przeważnie daje ok 30 miast... Do tego trzeba mieć jakiegoś wroga(ów) i go wykończyć, wykopać graala i ukończyć grę na 200% w czasie krótszym lub równym 40 dni(około). W ten sposób można(wg kalkulatora na Heavensie;)) osiągnąć maks. Tak więc nie męczcie się tylko sami zróbcie uczciwą mapkę na powiedzmy 4 graczy, dajcie 48 miast na nią, dajcie sobie na nią grala(obeliski), i rozegrajcie w czasie krótszym niż 40 dni na 200% procent. Gdy znajdę chwilkę wolnego czasu mogę wam taką mapkę przygotować.

Kathrin PW
18 października 2006, 08:46
I (niemal) wszystko jasne:), gdyż dalej nie rozumiem dlaczego przy tej samej mapie wynik początkowy mi się zmienił?
No to filusku czekam na Twoją mapkę, pewnie i tak będzie nie do przejścia:)

Kreator PW
18 października 2006, 13:23
@Filus, ja akurat nie uparłem się na tą pięćsetkę, ale sam myślałem o zrobieniu odpowiedniej mapy, jednakże jeśli bardziej doświadczony w tworzeniu map Kolega ma zamiar zrobić taką mapę to poczekam i z chęcią zagram:D

filus PW
18 października 2006, 16:55
Postaram się ją zrobić w okolicach weekendu. Ale nasunęła mi się taka mała dy(a)gresja;) Kreatorze - jakoś nie widzę w mojej skrzynce jakichkolwiek iformacji o postępach w grze w 2 kampanie...;P

SoQ PW
18 października 2006, 17:18
Filus - ja tez poprosze te mapke :P

Kathrin PW
19 października 2006, 12:03
Filus Twoja druga kampania to masakra:) Te zaprzęgnięte w mapkę:) prawa fizyki (z fizy zawsze miałam dost, naciagany), labirynty, strrraszne podziemia; nie wiem czy wampir jeszcze żyje?:)
Być może zginął jeszcze wcześniej dowożąc statuę legionów do twierdzy?


BTW To już Twoja trójka jest prostsza.

filus PW
19 października 2006, 19:03
Królowo nie przesadzaj. Gdy się wiedziało co nas czeka w 4 misji była możliwość zminimalizować trudność do samego znalezienia artefaktu. A w trzeciej części zrobiłem parę błędów, do których muszę się przyznać. M.in dałem za mało strażników skrzydeł anioła - miało ich być tyle by NIGDY nie dało się tych skrzydeł zdobyć i trzeba było od pierwszego tygodnia zbierać chłopów i nie pozwolić sobie na ich stratę... tak wyglądały założenia; jednak Tobie udało się Archanioły pokonać(było ich za mało)i za pomocą skrzydeł poprzechodzić do kopalń - to był jeden z moich błędów, w bodaj w 8 misji tej kampanii niepotrzebnie dałem do dyspozycji Kendela(zbyt duże ułatwienie - mogłem go dać ale dużo słabszego), 12 misja też mimo hardcorowych założeń okazała się zbyt prosta... czyli krótko spartoliłem robotę...

Kathrin PW
20 października 2006, 11:56
Pomysł z chłopami uważam za okropny:) Gdybyś jednak zamierzał wcielić go w mapkę, to nie kładź w ogóle skrzydeł i daruj sobie Archanioły (jest taka zasada w teatrze - a powinna obowiązywać wszędzie - że jeśli wśród rekwizytów pojawia się strzelba, to musi wypalić; jeśli nie, nie należy jej umieszczać!)
Z usług Kendela nie korzystałam ( nie pamiętam go nawet), znasz mnie gram tylko jednym bohaterem.
Natomiast w którejś z ostatnich map mocno przesadziłeś z siłą wroga (barbarzyńcy byli zbyt mocni), nie winduj aż tak trudności, bo kto będzie grał w Twe kampanie?
Ja już ledwo żyję, Kreator głosu nie daje, mam złe przeczucia:))

filus PW
20 października 2006, 19:05
Królowo. Pomysł z chłopami uważam za świetny. Mapa była wyliczona co do jednego chłopa - bodaj 400 z chat(tyle można było uzbierać przez wszystkie miesiące gry) + 5 których trzebabyło odnaleźć. Co do tego przykłady z teatrem... przecież wiesz jak lubię utrudniać życie;) W 4 mapie też była na widoku zbroja, której nigdy nie zdobędziesz. Tak i tutaj chciałem dać taką pokusę by ktoś próbował na wszelkie sposoby zdobyć skrzydła, ale się mu nie mogło(w moim założeniu(niestety błędnym)) udać. Teraz już to poprawiłem więc myślę, że teraz już nie będzie tak łatwo w tej mapie(ona nie była trudna - jeśli chodzi o komputerowych wrogów) był też drugi myczek w tej mapie musiałaś koniecznie wybudować w 3 pierwszych dniach siedliska do 4 poziomu i je wykupić by zamienić w chacie proroka na południowym zachodzie na sojusz(miecz), który jeszcze w tym samym tygodniu musiałas oddać strażnikom chaty chłopów(by mieć ich wystarczającą ilość). Przyznaj sama, że pomysł względnie oryginalny;)

Kathrin PW
20 października 2006, 20:58
Grając po raz drugi miałam już tych chłopów (chciałam sobie przetestować ile czasu potrzeba by zebrać ich właściwą ilość), tak więc nie o trudność tu chodzi, tylko o samą jednostkę. Nie znoszę chłopów od czasu wspominanej przeze mnie maniakalnie pewnej kampanii:)) Archanioły zawsze mnie lubiły:) tutaj cała trudność polegała na ustawieniu na polu walki ( nie można było się dać otoczyć, szyk zwarty w kąciku) no i na konkretnej odporności wynikającej z parametrów bohatera.
Utrudnianie życia zmniejsza grywalność.

Kreator PW
21 października 2006, 00:17
@Khatrin&Filus.
Wampir żyje i ma się średnio dobrze.
Właśnie mój post "znikł", więc wersja skrócona...
@Khatrin, miałem teraz za mało ziarenek w klepsydrze...itd. Ech nie umiem kłamać, w Twoją mapę dawno nie grałem , ale słowo to słowo, postaram się ją jakoś w (!@@#$$$%^7)czasie zakończyć.
@Filus, jak czytam Wasze posty, to dochodzę do wniosku że w młodości musiałeś męczyć żaby lub inne małe stworzenia:D. Mam szczęście że na razie nie muszę "oszczędzać" "na" i każdego chłopa:D
Ale tak poważnie, to jeśli już tak robisz, to daj jakoś znać graczom, jakąś podpowiedzią zagadką lub lub innym hasłem, oczywiście nie dosłowną podpowiedzią. No chyba że chcesz "wyhodować" genetycznie za X lat graczy doskonałych.
Khatrin moim zdaniem ma rację, będziesz wiedział o co chodzi, można zrobić mega trudną mapę , ale gracz powinien mieć jakąś (małą) alternatywę co do przebiegu gry i poszczególnych scenariuszy. Choć z drugiej strony, to trochę stanę za Twoją myślą w tworzeniu map czy kampanii. Grałem w mapę na której (H4 ) mój kolega zakończył ją w prawie 7 miesięcy, ja dzięki wybrowi Qestów zakończyłem ją w nie całe 3 miesiące, a dodam że mapa był XL i poziom na championie, no i poczułem niedosyt...
Nie polecam w żadnym wypadku (takiego lub innego) schematu... ale można to chyba jakoś wypośrodkować?

filus PW
21 października 2006, 14:18
Kreator:
Jak byłem mały to bynajmniej żadnych stworzonek nie męczyłem;)Co do tej trudności map, wiesz jak nie potrafisz przejść jakiejś mapy zawsze można się do mnie zwrócić z zapytaniem i zawsze chętnie odpowiem - mówię to praktycznie zawszy wszystkim, którzy biorą moją kampanię. Więc jak masz problem z tym czy innym to po prostu pytaj - ja jako twórca sam przeszedłem wszystkie 3 kampanie, więc wiem co i jak... poza tym chyba lepiej,że mam (powiedzmy) ambicję stworzyć coś innego niż typowa fanowska kampania(zrobiona do tego losowym generatorem i lekko zmodyfikowana). Moja kampania jest trudna nie przeczę, niekiedy wręcz sam na siebie kląłem co ja to stworzyłem;) ale przy odrobinie samozaparcia i znajomości map i ich konstrukcji da się wszystko przejść. Pierwsza podpowiedź (by 4 mapa kampanii (drugiej) była prosta ze względu na ataki wroga na gedacht) w trzeciej mapie tej kampanii nie rozwijaj w ogóle Kendela(lub rozwiń go lekko ale pod kątem nagłupszych umiejętności(np. sokoli, nauka, nauka czarów, pierwsza pomoc itp) nie rozwijaj mu umiejętności podstawowych i NIE UCZ GO CZARÓW! Wtedy z jego strony w 4 mapie nie grozi ci niebezpieczeństwo, a za głównego bohatera weź sobie kogoś innego(Kendelem po prostu idź sobie popływać(by nie zginął). Kolejna sprawa to zarzut zbytniej komplikacji - jak dla mnie to po 1-2 grach na mapie można się zoorientować co i jak trzeba zrobić - to było właśnie moją myślą przewodnią by map nie przechodzić za pierwszym razem(nie w przypadku wszystkich map mi się to udało).

No więc tak - ukończyłem po przeróżnych perypetiach tę moją mapę dla rokordzistów;) Mapa ta usilnie próbowała mnie zniechęcić do jej ukończenia - dlatego to tak długo trwało - no ale co się odwlecze to nie uciecze;). Tak więc - jeśli ktoś ma jeszcze zapał walczyć o punkty na liście to ślijcie na maila wiadomości(Kath, Kreator i inni też - miałem formata i mi wszystkie dane szlag wziął;/.

PS. Qui - otrzymałem Twojego maila jakiś czas temu i odpowiedziałem - tyle tylko że nie uzyskałem odpowiedzi - chyba mam coś skopane ze skrzynką. Tak więc moja rada(jeśli jeszcze nie rzuciłeś tego wszystkiego w diabły) poszukaj dodatkowej armii(w okolicy stajni, później też na północnym wschodzie "Twojej połowy mapy". jakby co to prześlij mi na maila save'a to zobacze w którym jesteś momencie. PS2 po jakimś czasie skasuję tego PSa...

Kreator PW
19 listopada 2006, 15:29
Cześć Filus, chyba nadal masz jakieś problemy techniczne z kompem, wczoraj rano wysłałem Ci maila z prośbą o mapę, no i nic nie doszło. Dopuszczam także możliwość że nie zagladałeś do skrzynki, w razie czego daj znać.
PS. Post później można usunąć.
Pozdrowienia dla Ciebie Kath i naszego "mapmejkera" Filusa.

filus PW
20 listopada 2006, 16:20
Kreatorze - wysłałem tę mapkę(możliwe nawet że dwa razy;)) Z pocztą nie mam już raczej problemów - udało mi się dojśc do porządku z nią. Jeśli jeszcze ktoś by chciał to niech napisze tu swojego maila lub wyśle mi wiadomośc na maila - filus8[at]op.pl

Kreator PW
20 listopada 2006, 20:59
@Filus, dzięki doszło, lecz mam teraz naprawdę mało czasu, także mojej opini spodziewaj się (napewno), ale później.
Jeszcze raz "gracje" no i do zobaczenia, usłyszenia, a najprędzej do przeczytania:D
strona: 1 - 2 - 3 - 4
temat: Najwyższy wynik w HoMM

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel