Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 77 - 78 - 79 ... 95 - 96 - 97 | |
thunderlord |
Sharpshooter123: W najnowszej wersji w końcu mapa "Beware of Demons!" zaczęła działać. Próbował już ją ktoś przechodzić na 200% i ma jakiś rady? Wydaję mi się że ta mapa jest nie do przejścia :D Jedyne co mogę doradzić to spróbować zdobyć zamek nekromanty w siódmym dniu pierwszego tygodnia, ale nie dokonasz tego na pewno pierwszym lepszym bohaterem. Duże znaczenie może mieć to jaki artefakt dostaniesz na morzu - mi się udało wyłapać 'cape of velocity' (+2 speed). Warto też wybrać taktykę jak tylko nadarzy się okazja. Tak więc już chwilę po zdobyciu wioski Cove koniecznie dokup dwóch dostępnych bohaterów z tawerny i z tą armią musisz przesuwać się na północ i pokonać 20 arcyliszów, zakupić dżinów z lampy, zdobyć chatkę z nixami i przedostać się przez bramę. Jest wtedy spora szansa że nekromanta będzie na tyle zaskoczony że nie zdąży wrócić do zamku, a na tym etapie sforsowanie murów z 3 wieżyczkami jest niemożliwe. Ponadto w jego zmaku jest 2 poziom gildii magów co znacznie pomaga obronić się przed jego Galthranem, który zapewne będzie w pobliżu na południu. Wydaje mi się że to najbardziej sensowny sposób, na poprowadzenie tej arcytrudnej mapy. |
Janosik |
He he Z ciekawości wziąłem tą mapę. Zagrałem pierwszy raz na 200%... i przegrałem jak nekromanta najechał mnie z 100+ szkieletami. Wg. mnie chyba nie da się obrobić zamku. z innej strony taktyka z kilkoma bohaterami którzy zmiękczają fortyfikacje z liczami... może. Ale jest mały problem... zagrałem drugi raz na mapie... wziąłem poziom trudności easy albo normal, nie pamiętam.. i poszło już o wiele lepiej ale.... gdy chciałem przekroczyć bramę do legowiska... pojawił się problem, bo nie mogłem znaleźć tego cholernego klucznika! |
sharpshooter123 |
Wielki dzięki za rady thunderlord, na pewno się przydadzą. Janosik - ten klucznik nie istnieje, trzeba wytrzymać 3 miechy na tej planszy :D edit. Udało mi się przejść tą mapę dzięki twoim radą thunderlord, dzięki! Końcowa walka z +2k armią Inferno była całkiem ciekawa :D |
Janosik |
A no widzisz kolego. Zatem po trzecim miesiącu przekroczyłeś bramę i spotkałeś się z ostatnim przeciwnikiem. Ja byłem przy moim zamku i dostałem komunikat ze mam 7 dni do końca... wiec nie... zdążyłem dobiec koniem do tej bramy.... dzisiaj zbieram kolejne siły na tą mapę. |
sharpshooter123 |
Nie do końca. Bramę udało mi się sforsować już na początku 2 tygodnia (dzięki średniej lub mistrzowskiej taktyce i bohaterce mającej za specjalność Nifmy; wylosował mi się też artefakt dający +7 do ataku) potem zająłem pusty zamek nekromanty i go obroniłem. Po pokonaniu go od razu zebrałem jakieś siły i poszedłem pokonać Arcy-Lisze które broniły siedliska Nixów oraz zbudowałem tą budowlę w zamku. Nixy są kluczem do zwycięstwa bo z kamienną skórą + tarczą są prawie niezniszczalne. Po paru tygodniach uwolniłem uwięzionego bohatera, który dostanie od wiedźmy z chaty na wodzie Miecz Sprawiedliwość. Czerwony pojawił się mniej więcej 2-3 tygodnie przed zakończeniem, udało mi się pokonać jego główną armię, ale mimo to szybko zebrał nowe siły, więc ostatnie dni spędziłem na statku :D |
Janosik |
Ciekawe, lecz ja objąłem inną taktykę. Bohater ze zdolnością kula ognia wg. mnie bardzo dobry wybór. Nimfy ? hmm no nie wiem nie wiem... szybko umierają itd... Artefakt jaki dostałem na wodzie to +7 czy +8 do ... wiedzy wiec łącząc to mam bardzo dobry start. Zaraz zagram jeszcze raz (zapisałem sobie start :D ) I tak będę grał chyba że masz od razu dla mnie "newsa" że robię sobie pod górkę to napisz... :) |
Janosik |
Po kilku load/save... pokonałem martwiaków. Problem znów jest ta brama do inferno. Piszę mi żebym odwiedził klucznika w namiocie i nie mogę przejść. Wiec wróciłem się do zamkniętego bohatera (może to coś pomoże?) ... i pokonały mnie te stworzenia... -_- . Na dziś chyba koniec.... |
sharpshooter123 |
Tego klucznika nie ma, trzeba zbierać armię i czekać, aż komp sam stamtąd wyjdzie. Ja postawiłem na Nimfy bo w drugim tygodniu można ich mieć nawet 170. Razem z taktyką bez problemu można już wtedy pokonać strażników bramy. |
Janosik |
Okej. Kolego. Zacząłem jeszcze raz grać :) Tym razem jak Ty postanowiłem wziąć bohatera z Nimfami. Szczęście miałem na wodzie, ponieważ dostałem gladius tytanów. Wraz z taktyką powinno być ciekawie :) Poziom trudności ustawiłem na 130%. ---zmrożone--- Jestem po raz kolejny po rozgrywce na tej mapie. Coś jest nie tak. Zajrzałem do edytora map i odkryłem że są na niej podziemia z dwoma zamkami. Kolega wyżej pisał, że walczył z inferno. Ja się pytam po raz kolejny, jak przejść tę bramę? Nikt z niej nie wychodzi, ani nic się nie dzieje po około 3 miesiącach zwyciężam na mapie... To wszystko? |
avatar |
Skoro to mapa na przetrwanie określonego czasu, więc pewnie nie ma możliwości przejścia bramy i zajęcia wrogich zamków. Onslaught! |
Janosik |
Dobra, zmieniam mapę. ;) Dodam jeszcze jedno o tej mapie. Zawiodłem się nieco. Byłem pewny że to coś w rodzaju... przetrwaj XX czasu a potem... portal się odblokowuje i napadasz na zamki wroga. Taką mapę można było by zrobić łatwo wyliczyć ile by miał PC z tygodniowych wrzut potworów... od początku gry od gracza byt zależało to czy uda mu się pokonać wroga gdy skończy się czas. |
karol_85 |
Wyskakuje [ Error #10: Failed to download _HD3_Data\HotA_Installer.exe |
avatar |
Ściągnij update se Skarbca i zwyczajnie zainstaluj. |
glokku |
Na dole zapowiedź nowej jednostki w nowym patchu |
AmiDaDeer |
Mam nadzieję, że w grze będzie się prezentować nieco lepiej... |
Drwal |
Wygląda bardzo ładnie, chociaż kolory są chyba odrobinę zbyt rażące (plastelinowe?). Dla tych co nie chcą wbijać: |
Kuririn |
Widać gołymi ślepakami że, to nie jest ręka Alex-Andra... |
ShEv441 |
Wygląda dość dobrze. Fajnie, że pracują nad nowymi jednostkami. Wolałbym nowe miasto, ale nie będę narzekał. Ciekawe jakie jeszcze będą nowości w tym patchu. |
Eggyslav |
Leprekaun? Dosłownie parę dni po dniu Św. Patryka? Przypadek? |
thunderlord |
Prezentacja tej nowej, pociesznej jednostki ma chyba na celu złagodzenie graczy i odwrócenie uwagi od kolejnych pytań typu: 'No fajnie że to dodaliście, ale powiedzcie jak tam prace nad kolejnym miastem ? ruszyło coś ?' |
strona: 1 - 2 - 3 ... 77 - 78 - 79 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel