Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Edytor scenariuszy
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5

filus PW
7 maja 2005, 18:55
Mam wielki problem :( . Robiłem sobie mapę poświęciłem jej z 10h i dziś chciałem ją dokończyć - niewiele tego zostało... Klikłem na plik tej mapy i na chwilę odwróciłem się - nie zauważyłem, że otworzyła sie w Edytorze do Woga(ja moją mapkę chciałem mieć w SoD-zie) Dodałem trochę przeszkód terenowych i... zapisałem. Mapa zapisała mi się w wersji Wogowej(51)(wersja SoD - 28). Mam pytanko i Wielką prośbę - jeśli ktoś wie jak odzyskać mapę lub zrobić ją na powrót na wersję SoD proszę o informację. Jeśli natomiast nie da rady tego
zrobić ;( to mam jeszcze jedno pytanie. W downloadzie Krasowej Groty znalazłem programik - Copymap - cz da się nim skopiować części mapy z Woga do Soda. Jeśli tak to prosiłbym o pomoc. Próbowałem już rozgryśc ten program ale mi nie wyszło. Dlatego proszę jeszcze o minisolucję(poradnik, instrukcję) do tego programu jak go używać. Za pomoc z góry dziękuję.

Haregar PW
7 maja 2005, 18:58
A to ciekawe, Niestety, 3 moje mapki robione 1 dzień też zamiast SoD były WoGowe :( Acid help!

Acid Dragon PW
10 maja 2005, 20:25
Slavy się zapytałem, jako że sam pojęcia nie miałem.
Odpowiedź jest, ale wymaga pewnych umiejętności ;). Format mapy WoG i format mapy SoD są prawie takie same. Różnią się ledwie JEDNYM znakiem w kodzie. Aby zobaczyć którym, stwórz kompletnie pustą mapę w formacie SoD i taką samą w formacie WoG. Następnie obie mapy rozpakuj np winrarem i otwórz ich pliki jakimkolwiek edytorem textowym (choć w takich sytuacjach najbardziej przydaje sie edytor z możliwością edycji w kodzie szesnastkowym, bo taki edytor na 100% poprawnie wyświetli każdy bajt). Następnie w samym nagłówku tych plików zobacz, że jeden bajt jest różny w obu mapach. Jeśli go zmienisz w swojej mapie (najpierw ją rozpakowując), to znowu będzie miała format SoD. (uwaga: nie testowałem tego, ale domyślam się, że ponowne pakowanie pliku mapy musi się raczej odbyć z zastosowaniem jakiejś starszej wersji winrara (2.x)).

filus PW
11 maja 2005, 16:40
Dzięki Dragonie - spróbuję, ale i tak dalej pytam;) czy wiesz może (albo ktoś z Twoich znajomych), jak używać Copymapa? Wiem, że staję się uciążliwy no ale cóż;) .

Extreme Dragon PW
10 czerwca 2006, 13:05
Tworze właśnie swój pierwszy scenariusz i chciałbym zapytać czy da się ustawić w danym miejscu na mapie wiadomość, że już blisko itp. bez znaków lub skryptów ERM?

Trang Oul PW
10 czerwca 2006, 13:15
To zależy, blisko czego miałbyś być. Jeżeli np. jesteś blisko artefaktu, który trzeba zdobyć, wystarczy umieścić na mapie zwykłe zdarzenie. Ale jeżeli musiałbyś zdobyć określoną ilość stworzeń, to się nie da bez ERM.

Extreme Dragon PW
10 czerwca 2006, 13:17
Dobra dzieki Trang Oul!
Jeszcze jedno, gdzie w domach stworzeń mogę znaleźć siedliska:
Arctic Sharpshooter
Lava Sharpshooter?

MCaleb PW
10 czerwca 2006, 13:33
Wejdż normalnie we 'wszystkie obiekty' (tam się znajduja wszelkie siedliska stworzeń Erathii) i zaraz po budynkach Conflux są siedliska neutralne, zaraz za domkiem zwykłych Sharpshooterów są ich dwie odmiany z WoGa.

Extreme Dragon PW
10 czerwca 2006, 13:39
MCaleb też tak szukałem ale ja mam tam siedliska starożytnych bazyliszków i cesarskich meduz.

RebeliaMuppet PW
10 czerwca 2006, 13:41
A masz Nowe Ulepszenia?

Extreme Dragon PW
10 czerwca 2006, 13:44
No instalowałem je, ściągne jeszcze raz i znów zainstaluje.
Bo w tych ulepszeniach są np. wilkołak i tak dalej to je mam!
EDIT: Znalazłem w nowych ulepszeniach coś takiego INNE:
Są w nich dwa budynki które zastępują siedliska Sharpshooterów, ktoś wie jak to odkręcić?

MCaleb PW
10 czerwca 2006, 13:48
Jeżeli wszystko będzie działać, to powinno to wyglądać następująco:

Tak wygląda w plenerze:

A tak w edytorze:

Altair PW
10 czerwca 2006, 14:01
Po zainstalowaniu nowych ulepszeń nie ma Arktycznych i wulkanicznych Strzelców. Zamiast nich są inne stworzenia. Radzę zapoznać się z dokumentacją http://www.wog.acidcave.com/upgrades.php?sec=2

Extreme Dragon PW
10 czerwca 2006, 14:10
Wiem i się wnerwiam bo już nie mogę tego odkręcić bez wyinstalowania HoMM III a akurat nie mam płytki z RoE! Zresztą po co się z tym męczyć jak w poniedziałek bede miał HoMM V!

Acid Dragon PW
10 czerwca 2006, 14:38
Tutaj: http://www.wog.acidcave.com/upgrades.php?sec=5 jest opisany sposób instalacji, a także sposób instalowania z możliwością powrotu do poprzedniej wersji WoG. Trzeba tylko umieć czytać ;).

Extreme Dragon PW
10 czerwca 2006, 16:05
Jest jakiś sposób aby mieć nowe ulepszenia i siedliska sharpshooterów (lava, arctic)?

Acid Dragon PW
10 czerwca 2006, 18:25
NIE.

redyforaction PW
28 czerwca 2006, 13:41
Nie mogę otworzyć żadnej planszy w editorze. Po ściągnięciu próbuję ją otworzyć, ale nie mogę. Gdy chcę w nią zagrać, znika.
Pomocy.

Trang Oul PW
28 czerwca 2006, 13:52
Sprawdź wersję mapy (RoE, AB, WoG) i otwórz ją odpowiednim edytorem. Edytor WoG otworzy każdą mapę.

P.S. Nie trzreba było zakładać nowego tematu.

kuli PW
7 lipca 2006, 14:49
Mam spory problem z moim Heroesem 3 i WoGiem. Mam zainstalowaego Heroes 3 ze Złotej Edycji (instalowały się wszystkie części na raz) i po zainstalowaniu WoGa nie wiem, gdzie jest do niego edytor map. Nie wiem co zrobić, pomocy!
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5
temat: [H3/różne] Edytor scenariuszy

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel