Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3 mod] The Forgotten Fields
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)

Drwal PW
29 grudnia 2015, 14:25
Na Heroes Community ostatnio dość ciekawie. Użytkownik o nicku TURBANELLOS zaprezentował screeny przygotowywanego przez jego grupę moda o nazwie The Forgotten Fields. Co ciekawe będzie to najprawdopodobniej mod na czyste h3, a nie na WoGa, Hote, czy VCMI.

TURBANELLOS:
This mod is not as similar as WOG, HOTA and VCMI. We use assembly language to change the exe in HOMM3 which can have lots of new functions.

Nie znam się na programowaniu, więc nie wytłumaczę co to jest ten Asembler. Prosiłbym kogoś więc o podzielenie się wiedzą co kryje się pod tym pojęciem.

Mod będzie zawierać 3 nowe miasta: Forge, Preserve i Asylum.











Mod ma zostać wydany w 2016 roku, a więcej informacji na HC

Kammer PW
29 grudnia 2015, 14:45
Drwalu, szykuj się, ktoś będzie musiał zaktualizować Bank Stworzeń. :D

Zerknąłem na line-upy i widzę, że ich Preserve to jest Preserve opisane w naszym nowym, cudownym dziale.
Muszę przyznać, że parę ficzerów z moda bardzo mi się podoba: podgląd ilości ruchu bohatera, nowe ikonki zwojów i długość trwania zaklęć.

I w sumie ciekaw jestem kiedy ktoś to na VCMI przeniesie.

avatar PW
29 grudnia 2015, 15:15
Znane z VCMI Preserve, Another Rampart i ten mod jest dziełem tej samej osoby (albo grupy osób skupionych wokół chińskiego forum herosowego).
A na VCMI port będzie, jak ktoś z fanów go zrobi :)

Cytat:
Nie znam się na programowaniu, więc nie wytłumaczę co to jest ten Asembler. Prosiłbym kogoś więc o wytłumaczenie co kryje się pod tym pojęciem.
Asambler ogólnie mówiąc to język programowania wydający polecanie procesorowi. Chodzi o to, że człowiek odkrył sposób (podobnie jak panowie z Hoty) na takie dopisanie swojego kodu do już istniejącego, że pozwoliło mu to na dodanie nowych miast. Skoro Hocie się udało, więc wcale się nie zdziwiłem, że ktoś niezależnie odkrył sposób na to samo.

Kammer PW
29 grudnia 2015, 15:23
Coś mi w sumie świtało, że Preserve jest ze Wschodu. Anyway, zaspoilerowałem, jak całe miasto może wyglądać, więc im nieco niespodziankę zepsułem.

A to z Asemblerem tyczyło się grzebania w execu, w kodzie maszynowym gry. Jakoś tak powstawał WoG i jakoś tak HotA.
Avatar mnie wyprzedził. :c

J. M. Sower PW
29 grudnia 2015, 23:23
No tymi trzema dodatkowymi miastami to mnie zaszokowali. xD Pomijam jakość grafik (chyba niestety brak im doświadczonych grafików), ale pod względem technicznym to nie lada wyczyn. Nic tylko pogratulować. :)

voncur PW
30 grudnia 2015, 11:49
Ładnie toto wygląda, choć Forge w aktualnej wersji bardziej wygląda do II czy SW.
Tylko te budynki Castle pomalowane na czerwono, myślałem że będzie kogoś stać na coś więcej...

avatar PW
30 grudnia 2015, 11:52
Gdyż to pozostałości z dawnego, porzuconego projektu.

Drwal PW
16 stycznia 2016, 22:57
Parę nowych informacji od autora:

- mod/dodatek może zostać wydany w tym roku.

- cyklopi będą mieli budynek hordy zwiększający ich przyrost w mieście. Podczas ataku wręcz będą mieli szanse rzucić pech.

- za pomocą przycisku ctrl będzie można kontrolować obszar ataku liszy i magogów.

- budynek driad (Wrota Żywiołów) będzie droższy - 1000 złota, 5 kamieni, 1 klejnot. Będzie też wymagał wybudowania gildii magów poziom 1. Przyrost driad zwiększy się do 25, ale zostanie usunięty ich budynek hordy, kosztem budynku hordy feniksów. Przyrost feniksów zostanie zmniejszony do 1 (Fort, Cytadela).

- z Fortecy zostanie usunięta biblioteka - w jej miejsce będziemy mieć magiczną studnie. Każde miasto będzie mieć bibliotekę, z tym że niewidoczną.

- podobnie jak w HotA będziemy mogli wymieniać się artefaktami w mieście.

- zostanie dodanych sporo nowych obiektów na mapie przygody, zwłaszcza wodnych: każdy budynek lądowy ma mieć swój odpowiednik na morzu.


Nephretes PW
17 stycznia 2016, 00:33
Gdzie się podziały obiecane trzy miasta? :> Chyba autorzy zrozumieli, że to mrzonki.

Drwal PW
17 stycznia 2016, 01:13
Podejrzewam, że nie chcieli powtarzać wcześniejszych informacji i teraz podzielili się dalszymi (mniejszymi) planami. Osobiście też jestem sceptyczny, nie pachnie mi jakoś od nich umiejętnościami w programowaniu czy grafice.

avatar PW
17 stycznia 2016, 10:12
Z tego co czytałem, człowiek co robi ten mod jest w tej chwili na studiach w Australii. Znaczy - nie ma jeszcze dużo przyjaciół, dziewczyny, obowiązków, więc wolny czas spędza na dłubaniu z kodem. Dlatego sądzę, że uda mu się wydać w jakiejś formie ten mod, aczkolwiek nie przewiduję wielkiego efektu 'wow' od strony graficznej i "gameplayowej".

Drwal PW
17 stycznia 2016, 20:20
Ciąg dalszy nowości: autor pokazał button samych zaklęć używanych na mapie przygody:


Kastore PW
17 stycznia 2016, 20:25
Bardzo przydatne. -_-

Nephretes PW
17 stycznia 2016, 21:02
Abstrahując od przydatności takich przycisków, od czasu HoTy nie było projektu który grzebałby w kodzie gry. Jeśli autorom uda się spełnić chociaż część obietnic, będzie to ciekawy kierunek rozwoju czegoś większego

avatar PW
17 stycznia 2016, 21:14
Nie było, bo były skrypty ERM, a za ich pomocą można było robić różne cuda (za wyjątkiem dodawania). Plusem skryptów jest to, że jest dostępna składnia, której można się nauczyć i dzięki temu pisać swoje. Nie sądzę by HotA jak i ludzie grzebiąc w kodzie mieli przygotowany jakiś 'user friendly' software, który by w prosty sposób pozwolił na implementację nowości. To nie VCMI. Zgaduję, że zarówno hotowcy jak i ci drudzy, chcąc coś nowego wprowadzić odpalają hex editor i metodą prób i błędów grzebią w kodzie.

AmiDaDeer PW
17 stycznia 2016, 21:20
Programiści HotA Crew najpierw ogarnęli strukturę kodu i co za co odpowiada, a potem odwołując się do tych fragmentów kodu kompilowali własną jego część. Tak zresztą czynił też feanor w projektach Succession Wars i ogólnie swoich modach do Ery.

Nephretes PW
17 stycznia 2016, 22:14
Jeśli w istocie potrafią wprowadzić do kodu to co zapowiadają, to mogą sobie zapracować na miejsce w fandomie. To czego im brakuje to dobre grafiki. Kto wie, jeśli udowodnią swoje umiejętności może będą skorzy do współpracy. Nie zdziwiłbym się gdybyśmy prędzej dogadali się z Chińczykami niż z Rosjanami.
temat: [H3 mod] The Forgotten Fields

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel