Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3, WoG/różne] Ogólne pytania o modowanie
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3

AmiDaDeer PW
18 września 2013, 20:47
A czy to przypadkiem nie było w skryptach uwzględnione? Któryś plik *.ert w Data/s może?

Gertos PW
18 września 2013, 21:03
Wszedłem w folder z grą->Mods->WoG->Data->s przeszukałem nazwy plików ale nie znalazłem nic ze Sfinksem :(

AmiDaDeer PW
18 września 2013, 21:07
Po nazwach to nic nie znajdziesz poza numerami skryptów. :P Niestety, nie pamiętam który konkretnie plik mógłby za sfinksy odpowiadać, a na razie nie mam możliwości tego sprawdzenia.

avatar PW
18 września 2013, 22:40
Z tego co pamiętam to ten plik to ZSphinx.txt czy jakoś tak.

CRW PW
23 listopada 2013, 21:43
Podłączę się do tematu.

Doszedłem do wniosku, że spróbuję zrobić polskojęzyczny interface pod polonizację H3 Complete.
Zrobiłem sobie jakieś tam przyciski, ale oczywiście nie znajdują się w odpowiedim miejscu. Stąd szybkie pytanie: da się w jakiś mądry sposób zmienić offsety przycisków w menu głównym?

Montierrro PW
7 stycznia 2014, 20:48
dobra teraz mam już dużo jednostek w różnych skórach i tera chce zmienić portrety już mam ten plik TwCrPort na pulpicie no i tera próbuje coś zdziałać na deftool tylko nie ogarniam tego bo jest po angielsku;( więc jeśli ma ktoś cierpliwość to mógł by mi to wytłumaczyć krok po kroku gdzie kliknąć itp. ? z góry dziękuje ^^ jeśli już jest to gdzieś wytłumaczone to sorki ale mam dwie lewe ręce do przycisku szukaj ;P ps. Jeśli jest gdzieś to dokładnie wytłumaczone to proszę o podanie linku lub jaki to jest temat (z góry dziękuje) :)

Ursus PW
26 grudnia 2015, 16:51
Mam pytanie, a mianowicie czy posiada ktoś Defy złotego smoka w polu bitwy i na mapie, bo kiedyś podmieniłem jego defy na defy z banku stworów po czym grę odinstalowałem i po jakimś czasie zainstalowałem grę ponownie i nie wiedzieć czemu defy podmienione w grze zostały.

AmiDaDeer PW
26 grudnia 2015, 18:43
Odinstaluj, usuń folder z grą, po czym zainstaluj jeszcze raz. U mnie działa.

Ursus PW
26 grudnia 2015, 19:03
Niestety nie pomaga, więc chciałbym prosić kogoś o defy złotego smoka.

AmiDaDeer PW
26 grudnia 2015, 19:35
Usunąłeś wszystkie pozostałości i folder? Jeśli nie - zrób to, tak jak Ci pisałem.

Chyba że nadpisałeś pliki na płytce, to wtedy gratuluję. :P

Ursus PW
26 grudnia 2015, 21:18
Po instalacji złoty smok miał defy przeze mnie wstawione, ale jakimś cudem znalazłem defy właściwe i je wstawiłem i grę odinstalowałem, po czym znów zainstalowałem i od tego momentu smoki są już normalne :).

voncur PW
27 grudnia 2015, 02:21
To po co odinstalowałeś homma, skoro działały? Ale ty kłamiesz.
Hobbit ma racje. Jak dla mnie musiałeś je wstawić w piracki iso, tylko po co?
Posty do usunięcia, jawna prowokacja.

Morglin PW
27 grudnia 2015, 06:36
Czytając ostatnie posty, naszło mnie, że dobrze byłoby dodać do Banku Stworów defy z oryginalnej gry. Byłoby to przydatne w sytuacjach takich jak ta (na przykład gdy ktoś zainstalował Hotę i chciałby przywrócić sobie wygląd pikinierów i orków na ten autorstwa NWC).

Ursus PW
27 grudnia 2015, 07:00
@Hobbit/voncur Już tłumaczę:
1)Kiedyś zrobiłem sobie modzika zmieniającego wygląd ZS i w tym celu skorzystałem z Banku Stworów
2)Od H3 odszedłem na jakiś czas i grę odinstalowałem, ale jednak postanowiłem wrócić do H3
3)Włączam grę, patrzę a tu smok ma Def przeze mnie wstawiony, no to grę usuwam, odinstalowuję i od nowa, a smok się nie zmienia
4)Szukam w komputerze, jednak oryginalne defy schowałem w jakimś folderze, no to je zwracam do gry i usuwam te z BS
5)Grę odinstalowuję i instaluję od nowa i od tego momentu jest ok
PS Proszę mi wybaczyć za całe zamieszanie.
@Morglin Zgadzam się z tobą, przydał by się taki dział w BS.

voncur PW
27 grudnia 2015, 10:03
Jedyna możliwa opcja to taka, że masz skrót na pulpicie do innej wersji, niż ta którą instalujesz i deinstalujesz.
Akurat to normalne w scenie H3, gdzie osobno jest ERA / HOTA / VCMI, razem się wykaszaniają xD

Drwal PW
27 grudnia 2015, 11:06
Postaram się uzupełnić niedługo bank stworów, bo rzeczywiście zdarzają się sytuacje, że ktoś prosi o oryginalny def. Nie spodziewajcie się tylko tego z dnia na dzień, bo licząc to co jeszcze muszę wrzucić, plus te oryginały, będzie tego prawie 250.

Nelesh PW
8 kwietnia 2016, 22:25
Witam,

Przepraszam za odgrzewanie kotleta acz sprawę mam palącą :X

Chodzi oczywiście o grafiki jednostek i dowódców w formie .def

Mam na kompie 2 wersje woga. Jedna to stare 3.58f (nazwiemy ją A, druga ściągana ze skarbca wersja ERA 2.4 + wog - B

Chciałem podmienić sobie grafiki dowódców i kilku jednostek. O ile z jednostkami nie ma problemu, to z dowódcami już tak. Zabawna sprawa

W przypadku plików z punktu B) - w katalogu H3sprite.lod nie ma plików z grafikami dowódców które przecież powinny tam być. Przeszukałem zatem inne katalogi ale dalej nic :C

Jeśli chodzi o pliki z katalogu A) - wszystko jest tam gdzie być powinno. Można działać

Dlaczego zatem nie skompresuje tych rzeczy? Ano...pliki z A) często się krzaczą, wywala z gry a sam WoG jest toporny w obsłudze.

Zatem pytanie... gdzie są te pliki?

Pliki z dwoma wersjami znajdują się na różnych dyskach. Zatem, czy ktoś wie, gdzie są pliki z animacjami dowódców z katalogu B)?

Być może pytanie banalne acz dziś dopiero zacząłem zabawę z plikami

Drwal PW
8 kwietnia 2016, 22:52
Dowódcy i inne elementy WoGa w Erze:
Wejdź do folderu \Mods\WoG\Data i tam powinieneś mieć plik hmm35wog.pac. Możesz go oczywiście edytować programem MMarchive.

Nelesh PW
8 kwietnia 2016, 22:56
No to jestem Ci winny duże piwko :D

Bym się naszukał. Dziękuję za szybką odpowiedź

Gertos PW
29 maja 2017, 14:06
Witam, grałem sobie ostatnio mapkę losową inferno, i zauważyłem że w ogóle nie pojawiają mi się na mapce banki stworzeń z chochlikami, tak samo krypty, tylko te beznadziejne z nagami i cyklopami.
Mam takie pytanko. Od czego zależy to jakie banki stworów pojawiają się na mapie? Określają to templaty czy specyfika terenu?
strona: 1 - 2 - 3
temat: [H3, WoG/różne] Ogólne pytania o modowanie

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel