Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 86 - 87 - 88 ... 200 - 201 - 202

Kuririn PW
5 grudnia 2015, 13:04
Gravius:
Co do nazwy, może Centaur Lansjer?
Co do nazw, to może lepiej JESZCZE się wstrzymajmy.

Centaur tak, ciężko jest zrobić podobiznę tejże istoty.

Coś czuje ze czeka mnie wiele pracy przy tym Rumaczku...

Takie coś - Chyba mi nie wyszło.


Oczywiście tekstury sie zmienią

Drwal PW
5 grudnia 2015, 13:40
Wygląda w porządku, ale na przyszłość poza renderem w wysokiej rozdzielczości, pokaż także w tej H3 (najlepiej obok oryginalnej jednostki). Będzie łatwiej ocenić - teraz mogę się na przykład przyczepić do tego, że nie widać szczegółów ciała - żeber, mięśni, ale być może jest to faktycznie niepotrzebne bo w normalnym rozmiarze i tak to jest zbędne.

Eggyslav PW
5 grudnia 2015, 16:07
Grzywa i sierść przy kopytach też zdecydowanie do poprawy, i jeszcze coś mi nie pasuje przy pysku, wygląda jakby nie miał żuchwy, poza tym, tak jak Drwal powiedział, bardziej szczegółowe tekstury, bo teraz wygląda jak z plastiku...

Andruids PW
5 grudnia 2015, 16:58
Am I kawaii oniichan?

Kuririn PW
5 grudnia 2015, 17:05
Następne to coś, co mi nie wyszło...



Jest coraz gorzej :D

Andruids PW
5 grudnia 2015, 17:34
Nie jest aż tak źle, ale naramiennik na pierwszym planie powinien znajdować się niżej, teraz wygląda dziwnie. Oprócz tego sierść bardzo słabo kontrastuje ze złotą zbroją, a wściekle jaskrawe oko wygląda jakby było zrobione w paincie.

Warlockk PW
5 grudnia 2015, 17:38
Świetne modele!Czekam z niecierpliwością premiery moda.Co do minotaura może dodać mu płaszcz i czaszki na pasie?Lub zmienić kolor włosów na ciemniejszy

Drwal PW
5 grudnia 2015, 22:31
Wzoruj się na oryginale (pewnie to robisz):


Przede wszystkim fatalnie dobrałeś tekstury: Minotaur wygląda jakby był pluszowy, a nie miał normalną sierść. Może to właśnie wina tego, a nie samego koloru pancerza. Chociaż tu kolor jest chyba zbyt rażący, postaw na coś bardziej stonowanego. Nie podobają mi się także naramienniki: wyglądają jakby były źle wklejone. Oczy też nienajlepsze.

Tyle narzekania, teraz pochwały. Model jest kapitalny, naprawdę przypomina oryginał. Rogi, kopyta, samo ułożenie nóg - jak w HoMM3. Topór mistrzostwo, podobnie ochraniacze na przedramiona (nie pamiętam nazwy).
W skrócie: popraw tekstury i mniejsze drobnostki, a będzie super.

AmiDaDeer PW
6 grudnia 2015, 06:24
Głowa jest niewyraźna, zupełnie nie widać co to miało właściwie być.

Warmonger PW
6 grudnia 2015, 08:34
Prawda, pysk znika w ciemności albo w ogóle się urywa.

Kuririn PW
6 grudnia 2015, 19:43
Wiem Panowie że lipa, aż w oczy szczypie :/ z biegiem czasu mam nadzieje że będzie lepiej.

Trochę anatomii H3 odnośnie Diabełka.

Zaczęło się na:
Jest to:
kombinuje:
i kombinuje

Prosiłbym o obranie dobrego kierunku. Iż - ponieważ - dlaczego - że, mam mentliczek w głowie, (późne niedzielne popołudnie).

Dziękuję. (-:>*

Topork PW
6 grudnia 2015, 20:03
http://www.deviantart.com/art/The-White-Devil-310039312





Albo mój pomysł:peleryna,czaszki na naramiennikach i takie rogi jak u tego jegomościa


http://vignette4.wikia.nocookie.net/darksiders/images/6/65/15580165801_a573e384ce_o.jpg/revision/latest?cb=20141208094815

Eggyslav PW
6 grudnia 2015, 20:40
Istotna uwaga, jeśli chodzi o Arcydiabła, zauważ drogi Kuririnie, że zarówno podstawa jak i ulepszenie diabła ma pewne analogie względem podstawy i ulepszenia aniołów:



Podstawy noszą swego rodzaju długie tuniki z emblematem swojej frakcji na piersi.



Ulepszenia zaś noszą bardzo podobne do siebie zbroje w stylu rzymskim.

Zatem, logicznym rozwiązaniem byłoby wzorować Arcy-arcy Diabła, na tym jegomościu:


Naturalnie, wystarczy go trochę przefarbować, skórę na czerwono, zbroję na czarno, tak samo włosy, warto by wlepić mu na piersi pentagram, dodać jakieś kolce, czy rogi, na samej głowie dać jakieś rozłożyste, groźnie wyglądające rogi, może nawet dwie pary. Jako broń zostałbym przy kosie, ale może bardziej fantazyjnej, może coś takiego:












Nicolai PW
6 grudnia 2015, 20:49
Jedyne co mi przychodzi na myśl to zastąpienie częściowego pancerza czymś bardziej pełnym. Może coś takiego:



Do tego można jakąś pelerynkę machnąć czy coś. Z rogami też można jakoś poeksperymentować:




Na przerobienie kosy za bardzo nie mam pomysłu.

Baloq PW
6 grudnia 2015, 21:12
Popieram pomysł Eggyslava, rzeczowo przedstawił powiązania pomiędzy poziomami podstaw i ulepszeń Anioła i Diabła, warto by było się tego trzymać.

avatar PW
6 grudnia 2015, 21:30
Jeśli przyjmiemy, że w H3 Anioły są wzorowane na tych aniołach z mitologii chrześcijańskiej, to diabły-antagoniści Aniołów - również powinny czerpać z owej mitologii. A w chrześcijaństwie nie przypominam sobie żadnego wcielenia diabła z kosą. Kosa przynależy śmierci. Dlatego wizerunek Arcydiabła w H3 do tej pory mnie kole :)

Drwal PW
6 grudnia 2015, 21:50
Przede wszystkim powinieneś się wzorować na wizerunku diabła z H3, bez względu na to czy pasuje on do odczuć chrześcijańskich czy też nie. Ulepszenia w grze w dużej części są zrobione z tych samych modeli co podstawy. Dlatego Twój cel to jak najlepsze odtworzenie oryginału i dodanie przy tym urozmaicających go elementów. Zgadzam się niemal w 100% z postem Eggyslava (swoją drogą jeden z lepszych postów tutaj w ostatnim czasie) - niech będzie ciemną stroną Twojego Archanioła, możesz mu dać nawet podobną zbroje czy broń (w innym kolorze).

Topork PW
6 grudnia 2015, 22:09
Znakiem szczególnym archanioła są skrzydła.Arcydiabła-rogi.miecz super-archanioła ma złote skrzydła.Daj więc kosie super-diabła rogi/czaszki/kolce

Kuririn PW
7 grudnia 2015, 16:57
Cokolwiek:

Baloq PW
7 grudnia 2015, 17:03
Model dobry, bliski oryginału.
Rogi trochę za małe i ogólnie musi być bardziej "wypasiony". Proponowałbym zrobienie bardziej masywnych rogów i zbroi, dodanie peleryny i dać mu jakąś ładną kosę.
Już jest bardzo dobrze, niewiele brakuje mu by stać się godnym Arcy-Arcy Diabołem :)
strona: 1 - 2 - 3 ... 86 - 87 - 88 ... 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel