Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/mod] Preserve 2.0
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5

Andruids PW
8 listopada 2015, 15:28
W .jsonach klas bohatera znajdują się linijki
kod:
"mapObject" : { "templates" : { "default" : { "animation" : "hota/heroes/mapCaptain" } } },

Jeśli ktoś chce naprawić problem bez ściągania całej hoty, to wystarczy rozpakować zawartość tej paczki do folderu Mods/Preserve/Content/Sprites, albo zmienić problematyczne linijki na:

kod:
"mapObject" : { "templates" : { "default" : { "animation" : "preserve/mapHeroBard" } } },

albo

kod:
"mapObject" : { "templates" : { "default" : { "animation" : "preserve/mapHeroGuardian" } } },

(defy bohatera magii i mocy niczym się nie różnią)

Drwal PW
8 listopada 2015, 16:03
Wielkie dzięki Andruids - miasto oczywiście już działa.

Kuririn PW
8 listopada 2015, 16:50
Błąd w sztuce, to się nazywa.

Drwal PW
9 listopada 2015, 12:57
Znalazłem kolejny poważny błąd Preserve. Nie da się wybudować ulepszonego budynku 4 poziomu. Przyczyną jest złe ustawienie wymagań: by wybudować ulepszony 4 poziom, trzeba mięć wybudowany ulepszony 4 poziom. :)

avatar PW
9 listopada 2015, 17:16
Znalazłem rozwiązanie. Trzeba wyedytować plik town.json (Mods\Preserve\Content\Config\Presrerve\town.json)
i znaleźć część
{
"description" : "Upg. Stonehenge allows to recruit High Druids.",
"name" : "Upg. Stonehenge",
"cost" : {
"crystal" : 5,
"gold" : 2500,
"ore" : 10
},
"id" : 40,
"requires" : [ "allOf", ["mageguild1"], ["dwellingUpgrade4"] ],
"upgrades" : "dwelling4"
},

Zamiast "dwellingUpgrade4" ja wpisałem "dwellingUpgrade3" - oznacza to, że do wybudowania ulepszonego siedliska czwartego poziomu trzeba mieć oprócz gildii magów pierwszego poziomu także ulepszone siedlisko trzeciego poziomu. Choć można sobie oczywiście wpisać cokolwiek, skoro nie wiadomo co autorzy mieli na myśli.

zeryss PW
20 listopada 2015, 00:23
Preserve 3.0 dla vcmi?

KammerKammerZ offtopu powstał offtop, więc ta część wraca do macierzystego tematu... Część poprzednia.

avatar PW
20 listopada 2015, 00:32
Not known. But always somebody may make VCMI version (jak Cove).

Kuririn PW
20 listopada 2015, 19:04
Fajnie rezerwat 3.0, ale to nie jest styl H3!

avatar PW
21 listopada 2015, 15:40
Ano nie jest, tak samo nie było w wersji 2.0. Choć dla mnie to osobiście mały problem. Gram w tej chwili z VCMI sześcioma nowymi zamkami (jednymi lepiej wykonanymi, drugimi gorzej) i mam z tego kupę radochy obcowania z czymś 'nowym'. I ze wszystkich niedoskonałości VCMI, kwestia stylu nowych zamków jest kwestią bardzo mało ważną.

krasnolud99 PW
21 listopada 2015, 16:34
I tak nic nie przebije tego, co zrobił Hei-reg dla Rezerwatu.

mitlandy PW
21 listopada 2015, 17:26
A co on właściwie zrobił dla Rezerwatu?

Kammer PW
21 listopada 2015, 17:37
Zupełnie inny, odrębny Rezerwat.

AmiDaDeer PW
21 listopada 2015, 18:08
Przepraszam, ale czy to przypadkiem nie jest offtop? Temat dotyczy Rezerwatu Hei-Rega, a nie Preserve 3.0...

KammerKammerRozdzieliłem to, chyba sensownie... Cóż, konflikt nazw coś dał...
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5
temat: [VCMI/mod] Preserve 2.0

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel