Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Komnata Cieni (Heroes VII)temat: [Sylvan] Wszystkie kolory ściółki
komnata: Komnata Cieni (Heroes VII)
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12

Nicolai PW
8 lipca 2015, 20:44
Bohaterowie Mocy wyglądają całkiem sensownie. Zbroja całkiem realna i bez zbędnego przesadyzmu, co w H7 jest nie lada ewenementem. Spójrzcie na taką Przystań, pancerza jak na Robocopie. Po zestawieniu z nimi, Mściciele i spółka tylko zyskują. Niestety jest jeden mankament... hełm. Zażartowałbym, że pewnie strzelają na słuch jak Falmerowie, ale już użyłem tego kawału przy Szamanach z Twierdzy. Więc spytam czy zrezygnowali z wizjerów, by zawstydzić Szturmowców swoją celnością :P

Ogrodnicy też są spoko, ale zbytnio przypominają (Power) Rangersów. Nie wpadłbym na to, że to Bohaterowie Magii. Jakby zamiast włóczni dali kostur, a hełm zastąpili diademem to nikt nie miałby wątpliwości czy Gwieździści Piosenkarze pałają się czarami czy wojaczką. No i widzieliby w co celują zaklęciami, bo jak nic ten wazon zasłania im wizję. Męski Magik prezentuje się lepiej od swojego żeńskiego odpowiednika, bo jest w miarę stonowany. Przy kobiecym modelu wyraźnie przesadzili z hełmem, naramiennikami i peleryną. No i mają stalowy stanik, którego sensu nigdy nie rozumiałem. Aczkolwiek możliwe, że dali go byśmy byli w stanie określić płeć :)

flapdzak PW
9 lipca 2015, 21:49
Nie sądzicie, że bohaterów magii wzorowali na artach szmaragdowych rycerzy z przegranych line-upów?

Minastir PW
9 lipca 2015, 21:57
@flapdzak Nie, ja tak nie uważam, dlatego że prawdopodobnie art szmaragdowego rycerza nie był stworzony specjalnie dla niego tylko był to po prostu wizerunek elfa w zbroi, pomysł na bohaterkę magii mieli już wcześniej bo przypomina mi to: (art z czasów kiedy w produkcji był pierwszy DLC do HVI)




flapdzak PW
10 lipca 2015, 09:41
Coś wzorowali na czymś.
http://i.imgur.com/jNL6dBO.jpg
Podobni. Brakuje tylko tego "podbródka".

Alamar PW
10 lipca 2015, 09:57


flapdzak PW
10 lipca 2015, 10:00
"Coś wzorowali na czymś."
Czyli jednostka była wzorowana na tych artach, tak samo jak bohater?

kuba13131315 PW
10 lipca 2015, 20:58
Fajnie, że w kampanii będziemy grać morskim elfem. Fajnie jakby było to jakoś fajnie przedstawione, jak elfy w jakiś sposób zakładają sojusz, a nie, że ona poprostu przypłynie na wyspę i będzie rządzić ich armią i zabijać orków. Można by było też w kampanii zamienić piksele na morskie elfy, żeby dało się odczuć, że gramy morską elfką, tak samo jak Iwan ma gryfy.

Minastir PW
10 lipca 2015, 21:33
@kuba13131315 Jaka 'ona'? Przecie to facet. :P

kuba13131315 PW
10 lipca 2015, 22:00
@up: Rzeczywiście, oglądałem to na telefonie i nie przyjrzałem się dokładnie twarzy, choć moim zdaniem trochę przypomina kobietę. :P.
Fajnie jakby była misja, w której dużo by się pływało i dopiero pod koniec zdobywało się zamek (głownie dlatego, że lubię misje całkiem bez zamku, bo różnią się one trochę od normalnej gry, ale cała kampania tak zrobiona byłaby dziwna i po dłuższym czasie denerwująca).

Szaman PW
12 lipca 2015, 15:26
Alamar:

Ubolewam, że ta jednostka nie przeszła, praktycznie Sylvan nie ma dobrej jednostki do walki wręcz (pozbawiono jej typowej "siły"). Rozumiem, że to frakcja "na odległość", ale jak już behemocik dojdzie do ich trzonu armii, to nic nie pozostaje, tylko poddać się i bronić się za murami.

kuba13131315 PW
12 lipca 2015, 15:40
@up: Wydaje mi się, że nie jest aż tak źle. Jest jeleń, tancerz, zielony smok, choć w sumie ja się nie znam, więc mogę nie mieć racji.

magius123123 PW
12 lipca 2015, 19:35
Driady są wytrzymałe i nie na zasięg. Ru(ch)sałki nie są zasięgowe, ale padają na hita (przy okazji zabijając na hita xD). Tancerzyki na blisko (życie małe, ale ataki zabójcze) i Bambi (dużo hp, mało dmg). I jak gramy agresywnie to jeszcze smoczki dochodzą... nie ma co narzekać.

Alamar PW
12 lipca 2015, 19:39
Cytat:
nie ma co narzekać




Kłopoty z tą "Furią" było widać już przy głosowaniu na jednostki. Także pozostaje czekać do bety, by przekonać się, czy rzeczywiście będzie tak źle, czy jednak twórcy wysilili mózgownice tworząc elfią armię.

Nicolai PW
12 lipca 2015, 21:04
magius123123:
I jak gramy agresywnie to jeszcze smoczki dochodzą...
Smoki przecież są tankami, więc niezbyt nadają się do agresywnej rozgrywki.

Giltos PW
17 lipca 2015, 11:18
Ambasador elfów

Alamar PW
17 lipca 2015, 11:25


PS
Uwaga dla mniej obeznanych z Ashanem - Lasir to ojciec Anwen (elfka w Clash of Heroes).

Tallos PW
17 lipca 2015, 14:36
:
PS Uwaga dla mniej obeznanych z Ashanem - Lasir to ojciec Anwen (elfka w Clash of Heroes).
I jedna z łowczyń w H5.

AlamarAlamarByś kliknął na wszystkie linki, a nie tylko ten w nawiasie.

magius123123 PW
17 lipca 2015, 15:48
@Nicolai

To drzewce są tankami. Zmieniają się w mur obronny i są leczone przez driady. Smoki natomiast to jednostka bojowa. Przebijają pancerz wroga i zdają dość duże obrażenia. Dlatego właśnie chodzi mi o agresywną grę. Jeśli wolimy grać defensywnie i polegać na atakach zasięgowych lub szybkich atakach rusałek, to bierzemy drzewce, żeby broniły resztę armii, a driadami utrzymujemy je przy życiu. Jeśli chcemy po prostu jak najszybciej pokonać przeciwnika - bierzemy smoki i psujemy pancerz wrogim czempionom/elitarnym strzelcom, żeby szybciej ubić.
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12
temat: [Sylvan] Wszystkie kolory ściółki

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel