Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 72 - 73 - 74 ... 95 - 96 - 97

Morglin PW
17 maja 2015, 16:08
Dopiero dziś zauważyłem, że Vey dostał nowy portret. Tylko ja mam wrażenie, że ostatnimi czasy to "poprawianie" grafik im, delikatnie mówiąc, nie wychodzi?

I w ogóle, to gdyby ktoś zrobił patch podmieniający orków na ich starsze wersje (te pomarańczowe), a także przywracający pierwotny porter Veya, to byłbym zadowolony (i pewnie nie tylko ja, bo na nowych orków również narzekało parę osób).

Kammer PW
17 maja 2015, 16:11
Jaki szeroki uśmiech. :D

Kastore PW
17 maja 2015, 17:00
Morglin:
Dopiero dziś zauważyłem, że Vey dostał nowy portret.
Było to najprawdopodobniej spowodowane "oryginalnością" bohaterów z oryginalnej gry:

Podobny los spotkał Gurnissona, który dostał kolczyk i bokobrody, także z uwagi na swą "niepowtarzalność" (poniżej grafika z oryginalnej wersji gry):

sharpshooter123 PW
4 czerwca 2015, 16:37
Nie jestem jakimś specem jeśli chodzi o herosy III, jednak rozrzut jeśli chodzi o balans bohaterów jest dla mnie ogromny np. bohaterowie mocy nie mają żadnych szans z bohaterami magii z zaklęciami 3-4 poziomu jako specjalność, dodatkowo daje im to ogromną przewagę na początku gry lub chociażby bohater z logistyką. Fajnie by było gdyby ich usunięto lub trochę zmieniono.

Warmonger PW
4 czerwca 2015, 17:00
Cytat:
Nie jestem jakimś specem jeśli chodzi o herosy III, jednak rozrzut jeśli chodzi o balans bohaterów jest dla mnie ogromny np. bohaterowie mocy nie mają żadnych szans z bohaterami magii z zaklęciami 3-4 poziomu jako specjalność
Co do pierwszego masz rację - nie jesteś specem. Lista 15 najczęściej wybieranych bohaterów w lidze WCL:

Ivor
Crag Hack
Mephala
Shakti
Tazar
Valeska
Tyraxor
Orrin
Gurnisson
Tyris
Alkin
Neela
Gretchin
Dace
Gundula

AmiDaDeer PW
4 czerwca 2015, 17:32
Bohaterowie mocy ogólnie są silniejsi od bohaterów magii (zaklęcia poziomów 1-2 bez problemu wystarczają w przeciętnej rozgrywce) i raczej to tych drugich powinno się buffować.

sharpshooter123 PW
4 czerwca 2015, 20:03
No chyba że tak, ale np. taki Deemer z Lochu który ma na początku deszcz meteorytów zadający 100 obrażeń na kilku polach, do tego podwójną manę w przeciągu dwóch dni zawsze wydał mi się trochę poza balansem. Pokonać z nim nawet kilkukrotnie większą armię przeciwników to nic, a sam nie miałbym pojęcia jak obronić się przed deszczem meteorytów co rundę (z obrażeniami np. ~700). Ale jak starzy wyjadacze mówią że jest ok, to nie pozostaje mi nic innego jak ich posłuchać :D

TrithTrithtubka kleju


Sorry za posta pod postem, ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Czytałem że na turniejach nie można używać bohaterów z logistyką jako specjalność na początku, oraz nie wolno ich potem rozwijać, więc nie lepiej ich po prostu usunąć z Hoty?

Morglin PW
7 czerwca 2015, 15:58
Nie.

Trith PW
7 czerwca 2015, 15:58
Usuńmy też Wrota Żywiołów i Nekropolię, bo te też zwykle są banowane na turniejach.

Przeciętni gracze nie biorący udziału w żadnych turniejach niech się dostosują.

Saki PW
7 czerwca 2015, 23:09
Czy nie zrobili tego przypadkiem z Galthranem?

Nie, żeby było to moim zdaniem właściwe - po prostu to nie byłoby jakieś bezprecedensowe działanie.

Lyokoheros PW
8 czerwca 2015, 14:49
Galthrana nie usunęli, ale dodali innego bohatera, który zastępuje go na zwykłych mapach. Jednak Galthran cały czas w grze jest, tylko został zablokowany(trochę jak bohaterzy kampanijni), ale można go sobie odblokować na mapie w edytorze.

Saki PW
8 czerwca 2015, 16:06
Czyli w gruncie rzeczy sprowadza się to do tego, że na mapach losowych (na których grają prawie wszyscy) nie możesz nim grać, o ile nie wyjdziesz z gry i go nie odblokujesz - to samo wszystkie mapy Hoty;p Nie jestem za tym, ale skoro "w ramach balansu" można olać jednego bohatera, to czemu nie drugiego (bardziej po prostu piję do tego, że to nie jest aż tak wzięta znikąd propozycja)?

EDIT:

Hobbit, ja to doskonale rozumiem - tak po prostu stwierdzam, że skoro już raz popełnili tę głupotę, to wołania o zrobienie tego z innymi przepakowanymi bohaterami nie są takie pozbawione sensu. Dla mnie to ogólnie był zbędny ruch, choć Ranloo sam w sobie został wykonany bardzo starannie i robi przyjemne wrażenie;p

AmiDaDeer PW
8 czerwca 2015, 16:22
Sęk w tym, że musielibyśmy w ten sposób olać kilku bohaterów tylko ze względu na to, że są nieco za mocni dla turniejowych graczy.

Warmonger PW
8 czerwca 2015, 19:10
Cytat:
Usuńmy też Wrota Żywiołów i Nekropolię, bo te też zwykle są banowane na turniejach.
HoTA zbalansowała oba miasta, między innymi osłabiając nekromancję i zmniejszając przyrost Feniksów.
Cytat:
taki Deemer z Lochu który ma na początku deszcz meteorytów zadający 100 obrażeń na kilku polach
I co niby chcesz zrobić, zadając 100 obrażeń tylko raz? Najsłabszy oddział w Konswerwatorium Gryfów ma 250 punktów życia, a jest ich 5.

sharpshooter123 PW
10 czerwca 2015, 09:57
Warmonger:
I co niby chcesz zrobić, zadając 100 obrażeń tylko raz? Najsłabszy oddział w Konswerwatorium Gryfów ma 250 punktów życia, a jest ich 5.
Tyle że to obrażenia z 1 dnia, wystarczy wybudować gildię magów, późnej wir many i obrażenia rosną z dnia na dzień w sposób geometryczny.

Warmonger PW
10 czerwca 2015, 11:47
Wir Many można odwiedzić raz na tydzień i tylko w mieście. Obrażenia niestety wcale nie rosną tak szybko, bo wynikają tylko z mocy czarów bohatera - którą trudno zwiększyć.
Natomiast w przypadku bohaterów mocy, obrażenia wynikają z wysokiego ataku oraz wielkości armii, która jest nieograniczona.

Kuririn PW
23 czerwca 2015, 21:40
Nie wiem czy w dobrym wątku pisze z tym, ale Gram w HoTę więc dam tu:


Bug - z HD moda. Niby zbroja tytana..

galo11 PW
24 czerwca 2015, 16:25
@Kuririn
Co to za artefakt, drugi od lewej w sakwie?

Kuririn PW
24 czerwca 2015, 16:27
Ten zwój z zaklęciem to zbroja tytana, nie zaznaczyłem jej :)

WojtasCk PW
1 grudnia 2015, 19:28
Witam. Ma ktoś pomysł jak w HOCIE albo zwykłych Hirołsach 3 zwiększyć bazowy ruch bohaterów?

KammerKammerPrzeniosłem.
strona: 1 - 2 - 3 ... 72 - 73 - 74 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel