Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 77 - 78 - 79 ... 200 - 201 - 202

Eggyslav PW
6 czerwca 2015, 21:10
W Twierdzy na pierwszym poziomie Knurzy Jeźdźcy? którzy mają być ulepszeniem Goblinów? Wszystko ładnie, pięknie, ale wiesz że Jeźdźcy to Orkowie, nie Gobliny? Porównaj sobie ich wygląd. poza tym, dwie jednostki kawaleryjskie na pierwszych dwóch poziomach jakoś do mnie nie przemawiają, proponowałbym coś humanoidalnego, może nieco znerfiony Gobliński rycerz rodem z HoMM IV?

Kuririn PW
6 czerwca 2015, 22:12
Dla porównania:




Warmonger PW
6 czerwca 2015, 22:33
Żywiołak Ziemi -> Żywiołak Złota. Generuje np. 100 sztuk złota dziennie.

Wiki1234 PW
6 czerwca 2015, 23:01
100 sztuk złota to sporo, gdyż jak masz w armii ich tylko 10 to codziennie dostajesz aż 1000 sztuk złota (równowartość jednej kopalni). Pomysł fajny ale zdecydowanie trzeba przetestować w praktyce i zbalansować.

Shael PW
7 czerwca 2015, 07:32
Chyba, że efekt działa przy całym oddziale, nie na każdą pojedynczą jednostkę.

Warmonger PW
7 czerwca 2015, 08:42
Oczywiście, że efekt się nie kumuluje - tak samo, jak w przypadku Kryształowego Smoka.

Kuririn PW
7 czerwca 2015, 09:33
Chyba że mamy owa jednostkę podzielona i zajmuje ona 2 sloty. Nie pamiętam dokładnie mechaniki, jak źle to poprawić mnie proszę...

Drwal PW
7 czerwca 2015, 10:03
Nic to nie zmieni. Z tego co pamiętam bez względu na ilość i zajmowane sloty, Smoczki generują 3 kryształy tygodniowo.

Kuririn PW
7 czerwca 2015, 10:15
No tak gryzłem się z myślami...

Chad PW
6 lipca 2015, 22:29
Czy jest szansa na jakąś wersję bata moda w ciągu tego roku? No i pod czystego woga? :P

Pointer PW
7 lipca 2015, 01:47
Pod czystego WoGa? Bez szans... mod powstaje pod VCMI i zapewne tak pozostanie. Pod czystego WoGa to ewentualnie mozna cos pokombinowac jak juz jednostki beda gotowe jako ewentualne rozwiniecie moda New/Four Upgrades. Ale wowczas trzeba byloby popodmieniac jednostki (bo na czystym WoGu dodac sie nie da) i nie byloby nowych budynkow i tak...

Drwal PW
7 lipca 2015, 10:27
Chyba, że uda się dodać nowe jednostki. Co wcale nie jest taką niemożliwością jaką się wydaję. Oczywiście nie mowie tu o czystym Wogu, ale o Erze. Majaczek w jednym ze swoim modów (dość olanym przez społeczność) dodał nowe jednostki. Nie wiem na ile to działa, jak to działa, ale z tego co wiem, udało mu się to.

Kuririn PW
7 lipca 2015, 21:52
Cytat:
Czy jest szansa na jakąś wersję bata moda w ciągu tego roku?

Nie mam bladego/zielonego/fioletowego pojęcia jak to będzie z moim czasem. 2D stoi w moiejscu, na mojej scenie panuje delikatne 3D (modele, nauka i takie tam...)
Ale do rzeczy, beta jakaś będzie tylko nie wiem kiedy :P

Cytat:
No i pod czystego woga? :P

Tytuł wątku mówi sam za siebie...

Chad PW
8 lipca 2015, 22:38
Szkoda... a da mi ktoś info skąd można wziąć VCMI i jak zainstalować? (W jakiej kolejności jakie pliki itd) no i ewentualnie info jak sie robi skrypty + defy pod VCMI?

Kammer PW
8 lipca 2015, 22:41
Have fun. Nie ma skryptów, a defy to defy, ale bez plików pomocniczych.

Kuririn PW
10 lipca 2015, 22:16
heh, kolega pomógł... 3 posty nie na temat (z moim włącznie) proszę strażnika o ich usunięcie. Dziękuję.

--wymazane--

HobbitHobbitProśba odrzucona. To jeszcze się mieści w granicach tematu.

Kuririn PW
14 lipca 2015, 21:47
Nie przepadam za tymi karłami :P Chociaż przy oblężeniu sa pomocni :)



Brak ostrości - z góry mówię.

Render: 1350-1200


witchking PW
14 lipca 2015, 22:01
Kolorystyka trochę monotonna, ale cieszę się, że zaczynasz animacje. Trzymam kciuki i nie mogę się doczekać modelu.

Kuririn PW
14 lipca 2015, 22:04
Musze wejść z kolorystyką w klimat hmm3

Drwal PW
14 lipca 2015, 23:16
Model wygląda świetnie, animacja już dużo gorzej. Wiem jednak, że to dopiero Twoje początki i podobnie jak Witch bardzo się ucieszyłem, ze wziąłeś się za animowanie. :)
strona: 1 - 2 - 3 ... 77 - 78 - 79 ... 200 - 201 - 202
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel