Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 120 - 121 - 122 ... 162 - 163 - 164

Drwal PW
17 lutego 2015, 22:37
Coś pięknego, nie sadze by ktoś na poważnie chciał wstawiać to do gry, ale jest po prostu uroczy. Smok by się nawet zakochał. :D

MinosKing PW
17 lutego 2015, 22:42
To prawda ten amorek jest po prostu przeuroczy;]

Kodzo19 PW
18 lutego 2015, 13:21
Myślę że to alternatywa impa. Ciekawe zamek który byłby przeciwieństwem inferno.

Arszonto PW
22 lutego 2015, 16:37
Żeby nie było, że mam gdzieś opinię innych użytkowników. Wziąłem sobie wasze opinie o Egzekutorze do serca, a że dziś znalazłem czas to postanowiłem je wcielić w życie. Mam nadzieję, że tors i ręce nie są już zbyt wątłe w stosunku do nóg.
Przeróbki wiązały się z dogłębnymi zmianami modelu więc tekstury i ubrania będę musiał przygotować na nowo (większość już poprawiłem).


Czekam na kolejne rady, sugestie, opinie, propozycje itd.
Również nie pogardzę pomysłami chociażby na wykonanie zbroi i tym podobnych (concept arty mile widziane).

Drwal PW
22 lutego 2015, 19:53
Z tej perspektywy wygląda bardzo ładnie, nie sądziłem szczerze mówiąc, że stać Cie aż na takie pozytywne zmiany - wybacz! :D

Mam nadzieję tylko, że ta siekierka zostanie zmieniona. Tak jak mawiał klasyk: "Tym to se pan może łeb dupę ogolić!". xD Proponowałbym coś zdecydowanie większego. :)

zmudziak22 PW
22 lutego 2015, 23:29
Czy jest może def Upiora(Śmierci) do pobrania? Szukam go jako alternatywy dla rycerza Nekropolis.

Lyokoheros PW
23 lutego 2015, 01:11
Model niezły, ale ta broń wydaje się nieco za mała...
No i przez to wygięcie trzonka wygląda jakby nieco nienaturalnie ją trzymał(na pierwszy rzut oka wygląda prawie jakby wychodziła mu z ręki, a nie była trzymana, ale może tylko ja mam takie złudzenie optyczne).

Nephretes PW
6 maja 2015, 20:38
Nie wiem czy wstawiam to w dobrym temacie, ale podzielę się moim małym statystycznym riserczem na temat jednostek i ich statystyk. Są to tylko suche dane, bez umiejętności specjalnych, gdyż nie potrafię sobie wyobrazić takiej zmiennej, która mogłaby to uwzględnić.

Jeśli jest tu jakiś mózg to może chociaż wymyśli funkcję, która przedstawia stosunek jakości do ceny. Jeśli ktoś chce się pobawić, to doślę prywatnie już plik z danymi :)

Może być przydatne dla osób, które nie mają doświadczenia w balansie i statystyka jest słusznym początkiem w ustalaniu statystyk do nowych miast

(btw: Wykresy to uśrednione statystyki dla wszystkich istot ulepszonych wszystkich miast poziomów 1-7 odjąć uśredniony wynik pojedynczego miasta)
(btw2: dane o poziomach to uśrednione statystyki wszystkich jednostek z tego poziomu we wszystkich miastach)



Powiększenie

Nicolai PW
6 maja 2015, 21:07
A wrzuciłbyś to samo, ale bez Przystani? Założę się, że ona zaburza cyferki.

Nephretes PW
6 maja 2015, 21:12
Dzisiaj jestem już za leniwy, wystarczy usunąć z pliku dane o Cove i powinno automatycznie przeskoczyć. Wykresy są na drugim arkuszu

KLIK

Arszonto PW
29 maja 2015, 21:22
Wczoraj po dłuuugiej przerwie odpaliłem na chwilę blendera. Poprzedni projekt poszedł do kosza, zacząłem od zera.
Koncepcja jak widać troszkę się zmieniła, ale wydaje mi się, że w końcu przypomina solidnego mężczyznę, poza twarzą, ale tą jeszcze się w zasadzie nie zajmowałem.

Kuririn PW
13 czerwca 2015, 00:07
Ah.. takie tam...


Morglin PW
13 czerwca 2015, 01:12
I tak nie zrobisz defa.

Kuririn PW
13 czerwca 2015, 08:26
To się przekonamy:)

Tarnoob PW
13 czerwca 2015, 11:30
Wow. O_O

Jestem pod wrażeniem. Ten model smoka jest śliczny – jak te tworzone przez NWC za czasów H2–3 i MM6–8. Nie pamiętam, kto dokładnie je robił, ale były optymalne i szkoda, że Nival, BlackHole i Limbic nie poszły tą drogą, tylko robią własne bohomazy. :-<

Życzę powodzenia, chociaż mam wrażenie, że robienie jednostek pod Heroes III jest już trochę karkołomne i ma­ło­s­t­ko­we, tzn. krąg odbiorców będzie znikomy i niewspółmierny do wysiłków.

Morglin PW
13 czerwca 2015, 11:53
A to przypadkiem nie była Tracy Iwata?

Nie zgodzę się, że robienie jednostek (czy czegokolwiek) do H3 nie ma już sensu. Ta gra po prostu wciąż jest ogromnie popularna, a ludzie wciąż mają apetyt na więcej. Stąd wzięła się ogromna popularność dobrych modów. Przykładowo, wykopowe znalezisko sprzed roku o Hocie zostało wyświetlone przez ponad trzydzieści siedem tysięcy osób. Z grotowej komnaty skorzystało już ponad czterysta tysięcy osób. Ponad czterdzieści tysięcy ludzi przeczytało też "arykuł" w Tawernie. A mówię wszak teraz tylko o Hocie i tylko o polskiej społeczności.

Kammer PW
13 czerwca 2015, 12:02
Owszem, samo H3 już ma wąskie grono odbiorców.
Ale reszta idzie ku rozwojowi. Mody, HotA, VCMI, WoG, ERA... Rozwój, głupcze!

zmudziak22 PW
16 czerwca 2015, 18:45
Ma ktoś puste tła jednostek. Mam parę pomysłów na urozmaicenie line-upu zamków, a w banku stworzeń są tylko defy jednostek na polu bitwy.

Morglin PW
16 czerwca 2015, 19:19
Na samym dole tego długaśnego posta.

J. M. Sower PW
7 lipca 2015, 15:57
Ostatnio dopadłem parę modeli z gry Wolfenstein The New Order. Polecam. Po zaimportowaniu modeli z plików *.obj trzeba się troszkę pobawić z nakładaniem tekstur, no i animacja nie istnieje. Aczkolwiek modele są dobrej jakości, więc można je nawet wykorzystać przy tworzeniu postaci humanoidalnych nadających się do cut-scenek. Jak ktoś chce to mogę podesłać to, co już sobie wrzuciłem do Blendera.
https://www.mediafire.com/folder/mno33nzb177lo/Wolfenstein_The_New_Order
strona: 1 - 2 - 3 ... 120 - 121 - 122 ... 162 - 163 - 164
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel