Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes Of Magic komnata: Jarmark Cudów |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 | |
HaxoTV |
Witajcie! Ja jestem Haxo i mam zamiar pokazać wam nowa gre na Android i PC, a mianowicie "Heroes of Magic". Gra ta jest niczym innym jak wierna kopia "Heroes of Might and Magic VI", z tym, ze moja wersja jest bardziej zbliżoną klimatem do "Heroes III" Ok może trochę opiszę swój projekt, czy będzie zacny, sami ocenicie :) OFICJALNA STRONA GRY HEROES OF MAGIC Wesprzeć lajkiem, komentarzem naszą pracę możecie tutaj na naszym FANPAGE Heroes Of Magic - FB Frakcje w grze to: INFERNO Maniak Matka Roju Sukkubus Arcydemon PRZYSTAŃ Kusznik Imperialny Strzelec {alt. Zbrojny Pretorianin {alt. Gryf Archaniol NEKROPOLIS Kościany Oszczepnik Ghul Wampirzy Lord Kosciany Smok SANKTUARIUM Żarłacz Kappa Kenshi Kirin LOCH Zabójca Cichy Obserwator Bezimienny Minotaur Czarny Smok TWIERDZA Siepacz Goblin Ptak Gromu Cyklop DRZEWKA ZDOLNOŚCI: ======================================================== Kilka grafik: |
Kammer |
Well, autor chyba zapomniał dać linka. |
HaxoTV |
Nie po prostu cały czas edytuje :D |
Markham98 |
Fajny pomysł. Taki Heroes VI - bieda. Pracuj dalej :). Gdy odpaliłem za pierwszym razem podczas wejścia do miasta Nekropolis w potyczce wywaliło mnie do pulpitu. Taki suprise. Na szczęście patch wszystko naprawił. Gra jest turowa do bólu, to pewnie przez program w którym robiłeś grę. Początkowo sterowanie klawiaturą daje sporo frajdy, przypominając gry z dzieciństwa, później męczy. Szczególnie podczas poruszania po mapie, gdzie trzeba trafić w po omacku w pole po którym można się poruszać. Ekran miasta i muzyka wygląda obiecująco, choć przydałyby się animacje. Pozytywnie zaskoczyły mnie odnawiające się surowce co pewien czas. Możliwość wymiany kryształów na umiejętność to dobry pomysł, aczkolwiek w późnym etapie rozgrywki niszczy balans. Dziwnie się czułem poruszając po mapie i walcząc nie widząc bohatera. W tradycyjnych heroesach trzeba najpierw pokonać strażnika, aby móc zabrać przylegające surowce i zająć kopalnie. A tu poczułem się jak jakiś złoczyńca zabierając mu serowce sprzed nosa. Nazwy czarów są tragiczne. Widzę, że jest to wczesna wersja, ale mimo wszystko trzymam kciuki. Pewnie bardziej ograniczają cb możliwości programu do tworzenia gier, niżeli własne umiejętności. Największą wadą jest statyczność elementów gry, np. na polu walki.Na plus wychodzi ekran ładowania i drzewko rozbudowy miasta, a także zaimplementowane dźwięki podnoszenia zasobów. Tylko proszę - zrób coś żeby bohater był bardziej widoczny. Będę obserwował projekt. Pozdrawiam |
HaxoTV |
Kursorem, bohaterem jest sztandar ;) Na razie nie chce się skupiać na wyglądzie bohatera, bo jak zauważyłeś są ważniejsze rzeczy :). Nazwy czarów muszą być krótkie, ale pewnie niektóre będą zmienione :). Program ogranicza, to fakt, ale bardziej ta gra jest pod urządzenia mobilne ;) więc staram się pakować jak najmniej niepotrzebnych elementów żrących RAM :). Wszelkie uwagi są brane pod uwagę :). Zabieranie surek przeciwnikowi spod nosa to wina ustawienia go na mapie, więc to nie problem. Na razie skupiamy się na samej grze :) |
Markham98 |
Waga gry jest zaletą i brak instalatora. |
HaxoTV |
I nie będzie instalatora. Tu chodzi o szybkość. Ten kod na początku też jest tylko NARAZIE!. Chętne osoby, które chcą pomóc zapraszam tutaj: Mój profil FB |
HaxoTV |
Grafika powoli staje się autorska :) Przy okazji osoby, które zajmują się pixel artami (i nie tylko!) i stylem graficznym jaki jest poniżej mile widziane w teamie. Poszukujemy kogoś kto zrobi nam grafiki po wejsciu do miasta: Wszelkie osoby chętne pomóc proszone o kontakt: https://www.facebook.com/dawid.tomaszewski.754 heroesofmagicmobile@gmail.com Zapodaje kilka graficzek :P ========================================================= |
TopFunny525 |
Stylem mi te grafiki przypominają HII/Clash of Heroes a nie Heroes VI :P. Aczkolwiek sam pomysł mi się spodobał i chętnie poczekam aż ukażą się następne wersje. Pozdrawiam |
Eggyslav |
Pytanie: Dlaczego Loch ma 5 jednostek a pozostałe frakcje cztery? |
HaxoTV |
Ponieważ nie posiada on zbytnio zdolności magicznych i jego jednostki są nastawione na obronę. Ale proszę sie nie martwić o balans jednostek :). Mroczne Smoki ciężko zwerbować w większych ilościach są drogie, a ich jedynym atutem jest odporność wysoka :) |
HaxoTV |
Po za tym każda z frakcji będzie miała specjalny budynek, który daje jej jakies profity, czy to regeneracja many, albo leczenie, czy nawet handlarz artefaktów, w przypadku Lochu takiej konstrukcji nie ma, znaczy jest, ale nie daje nic, po za piątym poziomem jednostki, który jest przeznaczony do obrony. Wszelkie wątpliwości mogą nasuwać opisy frakcji w zakładce "Nacje" |
Fandor |
Szkoda, że Heroes 6, a nie 3. Mimo wszystko, życzę powodzenia i efektywnego rozwijania projektu. |
krasnolud99 |
Wkurza mnie sterowanie strzałkami. Dałoby się to jakoś zmienić? |
HaxoTV |
Wersja ktora jest dostepna ma stara grafike sciagnieta z Heroes 6, teraz zmieniamy grafike na troche inny styl Co do sterowania niestety nie, poniewaz glownie gra powstaje z mysla o mobilnych urzadzeniach : |
Markham98 |
Mnie najbardziej podoba się wygląd surowców i kopalni, aczkolwiek proponuję poprawić wygląd siedliska - cmentarza. |
Kastore |
Bardzo możliwe, że mój post nie wniesie niczego nowego, ale zwyczajnie muszę to powiedzieć - zrobić Hirołsy w RPG Makerze, po prostu, wow... :P |
HaxoTV |
Dziękuje, za z edytowanie mojego postu, przepraszam, czasami zapominam o tej funkcji i dziękuje, za poprawienie :), postaram się pamiętać na drugi raz :) Co do Cmentarza to poprawione:) : Na dodatek Przystań, u mnie Imperium Światła dorobiło się ikon budynków i jednostek :) Nekropolis: Hehe i dochodzi powoli Twierdza: Oraz Sanktuarium: Lochy: Dziękuje, że jesteście z nami i doradzacie nam, głównie to wasz głos ma tutaj znaczenie :). Tak RPG Maker jest dość ciekawym wyjściem xD, ale prosze mi wierzyć, że ten silnik jest znany przeze mnie od podszewki i umiem robić nim naprawdę cuda. Przypominam, że szukamy grafików od fan artów jak i pixel artów. Chcemy dodać też kilka nowych frakcji, więc możecie przysyłać nam swoje pomysły :). Od razu mówię jakie są statystyki dla wszystkich jednostek ogólnie. Ten balans jest dla wszystkich frakcji przypisany, by nie było potem komplikacji z siłą jednostek: HP ogólne do wykorzystania dla wszystkich poziomów jednostek to: 121 HP Atak ogólny do wykorzystania dla wszystkich poziomów jednostek to: 50 (dotyczy to też stworzeń atakujących magią I teraz uwaga odporności: Magia ognia, Magia wody, Magia światła, Magia ziemi, Magia mroku Statystyka "F" 100% Odporności, Statystyka "A" 0% Odporności na daną magię Koszty jednostek ustalimy sami, ale przybliżone możecie podać, lub przynajmniej jaki jest potrzebny :) |
krasnolud99 |
Co do grafiki, to widać że idą postępy. Co do kosztów to ja tutaj nie pomogę tak samo z statystykami bo po prostu ciężko mi wszystko dobrze z balansować. Co do gry, to mam taki kłopot: wchodze do miasta, i wywala mnie z gry, oraz pisze mi ta gra że nie ma ekranu miasta w tym mieście. |
HaxoTV |
Standardowy problem, który zostanie rozwiązany w najbliższej aktualizacji, co do grafik, to tak, idą postępy pełna parą Tym czasem dochodzi Inferno powoli: |
strona: 1 - 2 - 3 |
temat: Heroes Of Magic | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel