Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/projekt] Bastion Town
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 ... 32 - 33 - 34

Dren PW
14 marca 2015, 14:03
Kastore jak dla mnie odpowiedzią jest to że ten ktoś kto tworzył tę grę lubił M&M.

edeksumo PW
15 marca 2015, 15:27


Pierwszy portret bohatera jaki wykonałem, co poprawić? I jak zrobić aby nie wyglądał aż tak jak model 3d?

Degraf PW
15 marca 2015, 15:30
Pomiędzy skórą a piramidami kolor powinien być bardziej różny - z oddali wygląda to tak, jakby osobnik miał dziwnego garba.

mrgolec PW
15 marca 2015, 15:30
Wydaje mi się że ma za duże oczy.

AmiDaDeer PW
15 marca 2015, 15:33
Za mały kontrast, za duże oczy, zupełnie nie widać co właściwie chciałeś zamieścić na tym portrecie.

edeksumo PW
15 marca 2015, 15:44

A teraz?

AmiDaDeer PW
15 marca 2015, 16:01
Zrobiłem takie coś. Wymaga wielu poprawek, niemniej jeśli komuś to posłuży za zrobienie czegoś naprawdę dobrego (Sower?), będę rad.


edeksumo PW
4 maja 2015, 10:21
Witam po pewnym okresie milczenia, żeby nie było prace nad bastionem są już na ukończeniu to co zostało to:
- bohaterowie
- set artefaktów
- konserwatorium stworzeń
- fabuła
Więc jak widać wszystko co dalej będę robił kręci się wokół fabuły. I tu jest prośba do was, jak możecie dajcie jakieś pomysły co do fabuły. Mam swój rys fabularny ale chciałbym najpierw zapoznać się z waszymi pomysłami. Ogólnie chciałbym żeby akcja działa się nie na antagarichu lecz na enroth ze względu na dużą pustynie. Czas akcji to jakieś 300 - 400 lat po ciszy. Jakieś pomysły? Gdy skończę to co zostało, wydam zamkniętą bete dla paru osób które ją sprawdzą, naniosę poprawki i wydam miasto.

J. M. Sower PW
4 maja 2015, 10:54
Edeksumo, swego czasu pracowałem nad Anubisem. Co prawda model nie został dopracowany, ale może coś z niego byś zaczerpnął. Podesłać model?

Ps. Mam dziwne wrażenie, że ty albo Witch prosiliście mnie już kiedyś o udostępnienie tego modelu ;P. Jak o tym zapomniałem, to przepraszam ;).

Biros12 PW
4 maja 2015, 11:12
Mógłbym prosić o aktualny line-up?

Nephretes PW
4 maja 2015, 11:18
Aktualny line up


Zaś z modelu Sowera bym skorzystał, jest czytelniejszy, choć nadal trochę mu brakuje jeszcze do samozadowolenia :D

edeksumo PW
4 maja 2015, 11:32
@J. M. Sower O_O jeśli byś tylko mógł był bym bardzo Ci wdzięczny ^_^

Fandor PW
4 maja 2015, 11:47
W nomadach i sfinksach widzę pewną wadę, która czasem występuje w modelach Nephretesa - jak i Lammas są zbyt grube i mają zbyt dużo ozdób poniżej brzucha.

AmiDaDeer PW
4 maja 2015, 12:17
Dwie uwagi:

1. Skarabeusz to zły koncept. Bardzo zły. Po pierwsze: jednostki pierwszego poziomu to zawsze humanoidy. Po drugie: skarabeusz jest zwyczajnie za niski, wszyscy będą atakować powyżej jego ciała (to samo się tyczy ammita). Po trzecie: jego animacja jest pokraczna.
2. "Sekhmet Avatar" czy "Anubis Avatar" to złe nazwy. Raz, że wśród nazw jednostek nigdy nie ma nazw własnych, a dwa - te nazwy sugerują, że Sekhmet i Anubis to prawdziwi bogowie, nie zaś jakieś tam stworzenia.

TopFunny525 PW
4 maja 2015, 12:31
Hobbit:
2. "Sekhmet Avatar" czy "Anubis Avatar" to złe nazwy. Raz, że wśród nazw jednostek nigdy nie ma nazw własnych, a dwa - te nazwy sugerują, że Sekhmet i Anubis to prawdziwi bogowie, nie zaś jakieś tam stworzenia.

Ja bym w tym przypadku proponował :

7) Anubis Fighters -> Anubis Warriors
4) Sekhemet Priestess -> Sekhemet Incarnation/Sekhemet Zealots

Proste nazwy i nawet pasują, jedyne co mnie głowi to, że Sekhemet Incarnation które jest moim zdaniem dobre, ale tutaj znów pojawi się pewnie problem o którym wspomniał Hobb...

Pozdrawiam

Aayren PW
4 maja 2015, 12:38
Nie wiedziałem że prace są tutaj tak zaawansowane :)

Moje uwagi:
- 7lvl brak jakiejś takiej majestatyczności. Może to tylko takie wrażenie które zatrze się po jakimś czasie... W końcu samo parzenie na wysokie statystyki dodaje majestatyczności jednostkom ;)
- Je je je! Skarabeusze na 1lvl in you face Hobbit! :p i się podoba! (Tak samo myślę o osach w Oazie, nie wiem jak uargumentujesz humanoidalność 6-nogiej 2-skrzydłej owadziej poczwarze, ale to już Twój problem :P )
- Co do słowa "Avatar" - jest fajne i chyba zbytnio się go obawiamy. Nie trzeba faktycznego bóstwa by być jego avatarem, wystarczy że danej formacji damy jakiś charakterystyczne znaki rozpoznawcze i już możemy je nazwać avatarami. Wystarczy wiara, nie musi być ona uzasadniona ;)
- Skarabeusze latają? lbo 2 lvl strzela? Pytam z ciekawości, bo zastanawiam się nad ilością lataczy i strzelców w zamku.
- Przygotowaliście już specjalne umiejętności dla jednostek? Możecie je nam zdradzić? :)

TopFunny525 PW
4 maja 2015, 12:45
Aayren:
- Skarabeusze latają? lbo 2 lvl strzela? Pytam z ciekawości, bo zastanawiam się nad ilością lataczy i strzelców w zamku.

Skarabeusze z tego co wiem latają, a drugi lvl nie strzela. Tak poza tym mówiąc o skarabeuszach, to już od samego początku skarabeusze miały być na pierwszym poziomie i cieszę się że tak zostało, bo w takim przypadku nie ma zbyt dużych zmian co do oryginalnego lineupu. Zresztą patrząc na pierwsze poziomy to nie zawsze były humanoidy na pierwszym poziomie (Rusałki i mi się wydaje że nawet centaury nie były humanoidami).

Górski PW
4 maja 2015, 14:23
A ja bym tu nic nie zmieniał. Jest cudownie, wspaniale, to właśnie trzyma się tego pierwotnego Bastionu ^,^. Dałbym tylko słonie zamiast Sfinksów, bo strasznie mi ich brakuje ;). No i fakt nazewnictwo można byłoby zmienić.

AmiDaDeer PW
4 maja 2015, 14:54
Aayrenie...

Primo: jest różnica między skarabeuszem na wszystkich kończynach, a osą z mieczem i tarczą.
Secondo: jednostki z Bastionu są po prostu za niskie i dlatego TYM BARDZIEJ nie pasują.
Tertio: awatary to słownikowo wcielenia bóstwa, zatem Anubis i Sekhmet w tym wypadku musiałyby być bogami, a bogów w tym świecie nie ma. Do tego w ogóle nie odniosłeś się do kwestii nazewnictwa - żadna jednostka w grze nie ma nazwy własnej. ŻADNA.

Innymi słowy: coś średnio Ci wyszło to "in your face". :P

edeksumo PW
4 maja 2015, 18:25
Więc tak, screen jest stary i nazwy na nim nie są poprawne o to aktualne nazwy:

Skarabeusze będą wyjaśnione fabularnie, na co mam pomysł. Wzrost jednostek nie ma nic do tego bo animacje obrażeń powodują że jednostka się unosi (górne łapy) i broń nie przelatuje nad ciałem jednostki. Dziękuję J. M. Sower za udostępnienie modelu anubisa, zajmę się nim gdy będę poprawiał wszystko na glanc. Zacząłem dostawać propozycje odnośnie beta testów, więc piszę od razu aby to się nie powtarzało: ja wybiorę osoby które przetestują miasto, gdyż chodzi mi o opinie znawców tematu a nie przypadkowych ludzi którzy zrobią wszystko by zagrać miastem. Będę rozsyłał prośby hermesem, ale tu spiszę listę osób których chciałbym aby przetestowali miasto.
- Neph
- Hobbit
- Acid dragon
- J. M. Sower
- witchking
- kuririn
(jak przekręciłem czyjś nick to przepraszam).
Dalej proszę o propozycje na dotyczące fabuły.
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 ... 32 - 33 - 34
temat: [VCMI/projekt] Bastion Town

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel