Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: Co by tu dodać, aby WoG był jeszcze fajniejszy
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7

gen_maczek PW
7 kwietnia 2005, 18:18
Rozumiem że z potworami ciężko (255 to malo ) ale może by dodać miasta z istniejącymi stworami

-miasto neutralne
takie jak w WoG 3.58, ale oddzielne z własną grafiką

-smocze miasto
dodatkowe miasto w ktorym byłyby wszystkie smoki ;)

-blank_town
miasto wyłącznie z grafika do obwarowania przez skrypty ERM

PS:Aha i hardcoded_option dla tego by smoki się lubiły ;)
(brak strat morale za trzymanie różnych smoków)

Acid Dragon PW
9 kwietnia 2005, 14:02
Co do miast, to nie pierwszy na to wpadłeś ;). mamy juz chyba conajmniej kilkanaście koncepcji miast z istniejącymi jednostkami. Problem jest oczywiście w realizacji tego pomysłu - jeśliby się znalazł ktoś, kto by wykonał komplet grafik dla takiego miasta, to możnaby pomyśleć...

gen_maczek PW
14 kwietnia 2005, 13:27
_

dodatkowa klasa bohaterów bez zamku (może być BŁĘDNY RYCERZ)
z specjalnościami opisanymi przez skrypty lub innymi nietypowymi
_

potrzebni są tacy zwłascza puści(BLANK) dla MAPMAKERów, bo ustawienie
zdolności specjalnej np. Orrinowi ginie po WoGifikacji;
i fajnie by było dodać też standardowych

np.: Etherin - specjalność: potwory poruszaja sie teleportem(tak jak diabel)
Regis - specjalność: jednostki mają zdolność wampiryzmu a COMMANDER odradzanie sie(tak jak u feniksa)
_

podajcie swoje propozycje a ACID przeczytaj je proszę

EDIT: bohater Gabriel - specjalność: nie czarujące jednostki zdobywają czar uleczenia do rzucenia w każdym ruchu

BACK:bohater Oldsoul : ulepsza szkielety i zombie w duchy oraz kradnie 5% armii wroga aby walczyła po naszej stronie jako duchy

co wy na to?

Acid Dragon PW
14 kwietnia 2005, 16:42
Na razie nie ma to zbyt dużego sensu - jeszcze nie mamy możliwości dodania do programu gry nowych bohaterów - ani 'pustych', ani żadnych innych - może się to zmieni za jakiś czas, ale oczywiście przeczytać mogę.

Trang Oul PW
14 kwietnia 2005, 17:32
Jesteś pewien, że nie przesadziłeś z tym Regisem?

gen_maczek PW
15 kwietnia 2005, 12:27
>>>Jesteś pewien, że nie przesadziłeś z tym Regisem?

jestem pewien - mógłby walczyc po słabszej skądinnąd stronie w kampanii...
najlepiej po naszej ;) a kampania wtedy powinna byc trudna skądinnąd

Haregar PW
15 kwietnia 2005, 14:51
Skoro mówimy o klasach i bohaterach to mamy problem. Skoro nie da się dodawać bohaterów, a szczególnie takich dodatkowych to jak ma przetrwać "bastion" ?

Acid Dragon PW
15 kwietnia 2005, 15:45
BYĆ MOŻE Slavie uda się jednak przełamać tę barierę, ale teraz sam widzisz, że twórcy nowego miasta na razie trochę zbyt dużo sobie obiecują. W *obecnej* chwili nie można nawet mówić o przetrwaniu tego miasta, bo nie ma nawet technicznej możliwości, żeby się wogle narodziło ;), ale jeszcze nic straconego. Slava nie wyrażał się do końca jasno, ale wywnioskować można, że choć jeszcze nie wie, jak dodać te wszystkie nowe elementy do gry, to jednak wie, gdzie szukać odpowiedzi ;).

Haregar PW
15 kwietnia 2005, 16:22
Czyżby Ubisoft? Dobra. Ale w takim razie dla czego robią te nowe miasto? Ubisoft jak udostępni cząstkę kodu (co w % jest ponizej 30 wg. mnie) to trudno będzie to programowac (chyba) .

Trang Oul PW
15 kwietnia 2005, 18:19
Co odpisuje ta chciwa firma na prośby o udostępnienie kodu?

Haregar PW
15 kwietnia 2005, 18:38
Trang, oczywiście odpisuje! Tutaj mam cytat:
"(...) postaramy się zrobić co możemy..."
I tutaj każda odpowiedź taka jest. Niestety, ale chyba żeby mieć kod to będą musieli cały dobytek sprzedać, bo Ubisoft pewnie cene przeciągnie do 10 milionow dolcow :/ .

Trang Oul PW
15 kwietnia 2005, 19:23
Skoro ta ********** firma jest tak chciwa, że nie chce udostępnić kodu do DARMOWEGO wykorzystania, to chyba nic z tego nie będzie.

Acid Dragon PW
15 kwietnia 2005, 20:39
Ubisoft od miesięcy już się do nas nie odzywa, ale ostatni mail był po prostu dyplomatyczną, acz stanowczą odmową.

Co do Slavy i tego, że wie, gdzie szukać, to chodziło mi o to, że wie mniej-więcej jaki fragment kodu odpowiada za bohaterów, ale nie wie (miejmy nadzieję że JESZCZE nie wie) jak go zmienić.

Haregar PW
15 kwietnia 2005, 20:57
Stanowczą odpowiedzią: NIE. Chciałeś powiedzeć :P . Poza tym istnieje jeszcze jakby rozejm, byłby cool WoG itp. ale trzeba by było kupić SoD. Jednak skoro WoG to najnowszy dodatek, to tylko kolekcjonerzy i ci co chcą poznać dokładnie fabułę by kupowali AB i RoE. Ehh, "na razie musimy czekać" ...

Trang Oul PW
15 kwietnia 2005, 21:21
RoE to podstawowa wersja, więc każdy musi ją kupić albo Złotą Edycję, czyli RoE, AB i SoD razem.

Haregar PW
15 kwietnia 2005, 22:18
A tu cie mam! Trzeba tylko SoD, które nei wymaga podstawówki. Oczywiste, że kupią za 20 zł(czy po ile teraz chodzi) SoD, niż droższą. :)

Trang Oul PW
16 kwietnia 2005, 05:58
W takim razie to jest SoD i podstawowa wersja. Sam mam podstawową i AB razem na dwóch płytach, ale ze względu na WoGa kupiłem Złotą Edycję też na dwóch płytach. Wszystko się instaluje razem, tak jakby to była jedna gra, więc na pewno wszyscy kupią RoE i SoD razem, choć mogą tego nie zauważyć.

Acid Dragon PW
16 kwietnia 2005, 10:57
Niezupełnie.

SoD NIE wymaga podstawowej wersji. Jest samodzielnym dodatkiem. (Inaczej niż AB, które wymagało RoE.) Aby zainstalować WoG potrzeba tylko i wyłącznie SoD, bez RoE. Takie przynajmniej jest minimum.

Haregar PW
16 kwietnia 2005, 11:14
Tak. Tylko zawsze mnie ciekawiło, czemu SoD nie wymaga podstawówki (może, że fabuła przed RoE? :P) .
@TrangOul
Yyy, ty nei wiedziałeś, że SoD nie wymaga żadnej części? ;]

Acid Dragon PW
16 kwietnia 2005, 13:12
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze.

Dodatek, który nie wymaga wersji podstawowej po prostu lepiej się sprzedaje. Gdyby wymagał dwóch poprzednich wersji, to mało kto by go kupił (chyba, że już posiadał te wersje wcześniej).
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7
temat: Co by tu dodać, aby WoG był jeszcze fajniejszy

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel