Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [ważne] Horn of the Abyss
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 71 - 72 - 73 ... 95 - 96 - 97

galo11 PW
25 kwietnia 2015, 15:48
Dostępna jest nowa wersja HotA (gra powinna zaktualizować się automatycznie)

Kammer PW
25 kwietnia 2015, 15:49
Małe literki w tagu.

Już ślicznie wstawiłeś.

Morglin PW
25 kwietnia 2015, 15:52
Kolejna wersja 1.3.x? :( Nowy Mistyczny Ogród mi się nie podoba, głównie przez to pomarańczowe coś pod kapeluszem leprechauna (to chyba miała być broda?).

Górski PW
25 kwietnia 2015, 15:52
A co nowego?

Morglin PW
25 kwietnia 2015, 15:54
Cytat:
Version 1.3.8

HotA bugs
[-] Fixed a bug where Cove creatures were spawning rarely on random maps
[-] Fixed road generation algorythm on random maps has been improved, now more like
seen in original game; no more lack of road through main guarded tile
on 2sm4d(3) template
[-] Fixed a bug where generating mandatory roads on random maps caused freezing
[-] Fixed a bug where one of the skull decorations was invisible
[-] Fixed a bug where header text of a meeting heroes window wouldn't fit

Gameplay
[-] Upg. Goblin Barracks return as a requirement to construct the Upg. Wolf Pen
in Citadel towns
[-] Red Tower guard and reward has been altered: now player has to fight
35-70-105-140 Fire Elementals for 1-2-3-4 Firebirds; density of Red Towers in RMG
went down to 20
[-] Starting army for Cove heroes now has 15-25 Nymphs instead of 20-30
[-] RMG: roads between villages inside zones now not mandatory (e.g. Diamond template);
if a castle is present, roads stay mandatory (e.g. Jebus Cross template)

SoD bugs
[+] Fixed a bug where a hero could create path from land over water

Graphics
[+] New sand obstacle set, the Barchan Dunes, has been introduced,
along with matching mine set
[+] New Dirt Hills set has been introduced
[+] Fixed the layout of trees on Rock Sawmill sprite
[+] New rough Shrub have been introduced
[+] New single standing dead trees have been introduced
[-] Fixed the layout of a certain Sand Mountain obstacle
[-] Fixed some Cove hero portraits
[+] Fixed Valeska and Caitlin portraits
[+] Hit by a missile animation has been updated for Monks and Zealots

Map Editor
[+] Now more than 144 mines allowed per map
[+] Now more than 48 Seer Huts allowed per map; excess Seers will have recycled names

Miscellaneous
[+] Three new maps, A Cold Day in Hell, Mysterious Ways and From the Depths of Hell,
have been introduced
[+] When Artillery skill guarantees increased Ballista and Cannon damage, it will now
be displayed when checking potential damage and in AI calculations
[+] Added shadows rendering for terrain part objects
[+] Rocks and Reefs now displayed on minimap
[-] Fixed frequency and speed of the Satyrs' random animation cycles
[-] Map fixes

TopFunny525 PW
29 kwietnia 2015, 00:04
Mam pytanie, bo wiem że była próba odtworzenia jednej z jednostek cathedral, a mianowicie tego czerwonego crusadera. Wiem że mitlandy próbował go odtworzyć ale średni był końcowy efekt. Kastore i Withking mu podsyłali gify z innymi animacjami tego co pamiętam. Związku z czym mam pytanie, czy ktoś posiada na swoim dysku ten def? Chciałem sie z nim troche pobawić ale na nieszczęście link dany przez mitlandiego w temacie nasze wogowe jednostki nie działa, pytam się tutaj gdyż to troszeczke dotyczy HoTy, ale jak strażnik komnaty bedzie uważał ze post tutaj nie pasuje to proszę o przeniesienie. Pozdrawiam

Kastore PW
30 kwietnia 2015, 15:40
Czy ja mam zwidy, czy w nowej wersji do ulepszenia rusałek potrzeba Magicznego uniwersytetu? o_O

AmiDaDeer PW
30 kwietnia 2015, 15:48
Ta zmiana została wprowadzona już wcześniej.

Morglin PW
13 maja 2015, 19:04
Na fejsbukowym fanpejdżu Hoty, twórcy Rożka ujawnili, że w wersji 1.4 na pewno możemy spodziewać się nowej kampanii.

Hociarze:
The only certain thing is a new campaign to version 1.4.

Tego, co jeszcze przyniosą kolejne wersje Hoty, nie możemy być pewni ani my, ani nawet twórcy Rożka. :P

Hociarze:
About all the rest we are not sure ourselves. If there will be any news about new content those will appear here or on HC.

Nephretes PW
13 maja 2015, 19:13
Kampania to już coś ciekawszego niż kolejne pierdółki-dekoracje i cieszę się na tę wiadomość. W kwestii nowych miast natomiast widziałem taki komentarz:

Cytat:
There will be no new castle in 1.4 for sure. Most probably not in 1.5 or 1.6 either. The new castle is a very low priority thing

Cóż, mogli mi nie mydlić oczu od początku w tej kwestii :p

Kuririn PW
14 maja 2015, 22:16
ulalala, nieciekawie, albo straszą :D

Saki PW
15 maja 2015, 15:02
Wnioskując po wypowiedziach nika z HC można stwierdzić, że w wersji 1.4 najprawdopodobniej pojawi się nowa jednostka neutralna - leprekaun.

AmiDaDeer PW
15 maja 2015, 15:45
Czyli idą w branie jednostek z Heroes 4... Może to nawet dobry pomysł... aczkolwiek chętnie bym zobaczył demilisza albo lobstrosity.

Saki PW
15 maja 2015, 16:35
Wydaje mi się, że nie tyle idą w jednostki z HoMM4, co po prostu próbują sklecić dla gawiedzi to, co im zostało ze starych planów;P Mam nadzieję, że jednostek neutralnych w 1.4 pojawi się więcej, niż jedna - sama kampania i jeden neutral, to dość mało, a inspiracji na tworzenie nowych mają mnóstwo (wykonane przez nich alternatywy prezentują się nierzadko bardzo ładnie, wilkołak czy koszmar spokojnie mogłyby się znaleźć w grze jako neutrale, jeśli alex-androwi zachowały się ich modele) - zresztą, wersja z satyrem nie zasłużyła w ich oczach na tylko dwie cyfry. Byłoby miło zobaczyć ich więcej - choć nie mają one tak dużego wpływu na samą rozgrywkę, zawsze są doskonałym urozmaiceniem na mapach. Miło byłoby zobaczyć również jakieś ludzkie warianty jednostek - może jakiś zbuntowany rycerz, myśliwy, czy coś w tym stylu? Zawsze irytowało mnie to, że nie ma jednostek, które można by dopasować do bandytów - strzelcy są za silni, a łucznicy i kusznicy kompletnie nie pasują wyglądem. Szkoda, bo z większą ilością ludzkich jednostek neutralnych można by jeszcze bardziej urozmaicać rozgrywkę.

Morglin PW
15 maja 2015, 16:45
Ja mam tylko nadzieję, że leprechaun dostanie zupełnie nowy model, niewzorowany na tym starym, bo coś nieszczególnie mi się podobał (podobnie jak obecny satyr...).

Górski PW
15 maja 2015, 17:03
Czyli może jednak pojawi się opcja wyboru jednostek...

Saki PW
15 maja 2015, 17:10
Sądzę, że gdyby miały pojawić się alternatywne jednostki, to nie wykorzystywaliby tych, które były już wytypowane do tej roli, jako jednostek neutralnych;P

Górski PW
15 maja 2015, 18:05
Cóż nie chcę się kłócić ale... sam napisałeś że teraz prawdopodobnie nową jednostką będzie leprekaun. Choć wiem że po dopiero dwóch jednostkach nie można wiele przypuszczać, ale dlaczego robią ciągle jednostki o tematyce Bastionu? Przypadek? Nie sądze. :p.

Saki PW
15 maja 2015, 19:18
No jasne, że nie przypadek. Na przykład: te dwie jednostki były już uprzednio wykonane i mają modele. Ponadto, nie wiemy, czy coś OPRÓCZ leprekauna nie zostanie wydane w nowej wersji. Być może pula jednostek neutralnych (w tym tych, które miały być alternatywne) dodanych w nowej wersji, będzie większa? Ponadto, bardzo nierozsądną decyzją byłoby wykorzystywanie jednostek, które w zamierzeniu mają i tak występować w przyszłości jako alternatywne jednostki Bastionu, jako jednostki neutralne. To tak, jakby nagle wrzucili jako neutrale wszystkie jednostki z Katedry dlatego, że mają zamiar wydać ją w następnym patchu... To się nie ma ni ładu, ni składu. Projekt jest wyraźnie porzucony.

radex115544 PW
17 maja 2015, 01:58
Nowe jednostki na pewno urozmaicą rozgrywkę. Kolejna kampania też brzmi zadowalająco do nowych dekoracji już się przyzwyczaiłem chyba co wersje zostają dodane, ale zachowują klimat i cieszą oko podczas rozgrywki. Orkowie i uruki, natomiast moim zdaniem powinny powrócić do wcześniejszej formy jakoś zdecydowanie bardziej mi się podobały, kto wie może otrzymamy również jakieś nowe obiekty lub kolejne banki stworzeń. Pozostaje czekać :) znając życie kolejna wersja zostanie wydana w sylwestra :D
strona: 1 - 2 - 3 ... 71 - 72 - 73 ... 95 - 96 - 97
temat: [ważne] Horn of the Abyss

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel