Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 84 - 85 - 86 ... 135 - 136 - 137

Aayren PW
31 marca 2015, 21:00
Zgadzam się z Warmongerem. 1 i 6 lvl z kotami, z tym że 1lvl to wojownika-zabijaka czy co tam jeszcze, a 6lvl to taka bardziej bestia, stwór nie zaś humanoid.

Eggyslav PW
31 marca 2015, 21:35
Ja również zgadzam się z Warmongerem, Jeśli na pierwszym poziomie będzie mały kotek jak ze szkicu który zapodałem, a na szóstym napakowana Rakszasa z epicką grzywą, myślę że jeden drugiemu nie będzie przeszkadzać. Pozostaje tylko kwestia uzbrojenia, bo jak na 1. i 6. poziomie będzie kot z mieczem, to rzeczywiście nuda i kserokopia. Proponowałbym by Kotołak był niekonwencjonalnie jednostką dystansową, uzbrojony w procę, albo noże do rzucania, albo nawet krótki łuk.....O ile mnie pamięć nie myli, kotołaki w Diablo II właśnie uzbrojone były w proce, byłaby to też ciekawa alternatywa dla ulepszonych Gremlinów, które są chyba jedyną jednostką dystansową na pierwszym poziomie, tylko czy nie ucierpi na tym balans gry....

Nephretes PW
31 marca 2015, 21:37
Szkic na tyle dobry, że zrobiłem wstępny projekt, koło kotka wcześniejszy model



Nie przewiduję dwóch istot kotopodobnych w line upie.

Eggyslav PW
31 marca 2015, 21:41
Całkiem nieźle Neph, tylko może zmniejsz odrobinę głowę, i zrób mu trochę węższe barki, zdecydowanie za dużo mięśni... I lepiej żeby aż tak bardzo się nie garbił (Wiem że na szkicu się garbił, ale tutaj postawa Homo Habilis raczej słabo wygląda)...

Saki PW
31 marca 2015, 21:43
To ja, bedac wielkim fanem Rakszasy jako potwora, zaproponowalbym na pierwszy poziom stwora, ktory pojawial sie juz w propozycjach odosnie Vori (wieki temu): Kenku. Naprawde dobrze pasowalyby one na dosc watlego, ale zwinnego i sprawnego zabojce. W D&D paraja sie zreszta podobnym fachem. Nie wygladaja za poteznie (ba, daleko im do tego), a sa dosc ciekawe - tym bardziej, ze do tej pory w grze ptasi humanoid nie wystapil.

Eggyslav PW
31 marca 2015, 21:47
@Saki: Ekhm, nie pojawił się Ptasi Humanoid? A Harpie to co? Poza tym, ludzie-Kruki średnio mi pasują do klimatu oazy....

Saki PW
31 marca 2015, 21:52
Harpie... Nie sa czystymi ptasimi humanoidami. W wykonaniu NWC to bardziej stwor na podobienstwo centaura, z polowa ciala ptasia i polowa ludzka. Kenku jest ptasim humanoidem w pelnym sensie. Nie do konca w zasadzie widze problem w kwestii ich dostosowania do klimatu - rownie dobrze moglliby byc wedrownym ludem, zatrudnionym przez magow jako zwiadowcy, zabojcy i, w razie czego, miecho armatnie. Zamilowanie do blyskotek mogloby ich przekonac, tym bardziej, ze, jak mniemam, frakcja ta, jako wprawni handlarze, dysponuje pojemna sakwa.

Matheo PW
31 marca 2015, 21:54
Cytat:
I lepiej żeby aż tak bardzo się nie garbił
Dlaczego? Tak wygląda bardzo dobrze. To przynajmniej oryginalne.

Wyszło bardzo dobrze, tylko oczy wyglądają na demonie, mi się podoba.

Podczas biegu mógłby się podpierać jedną ręką albo nawet dwoma.

Nephretes PW
1 kwietnia 2015, 03:01
Nie wiem nad czym się zastanawiacie skoro na pierwszym poziomie będą koty.


Drwal PW
1 kwietnia 2015, 10:03
Model świetny, aczkolwiek przyczepiłbym się minimalnie animacji: kot trochę zbyt wysoko skacze - nawet latające jednostki nie znajdują się w żadnym momencie w tak dużej odległości od podłoża...chociaż im dłużej patrze, tym mam większe wątpliwości.

mr_R PW
1 kwietnia 2015, 12:25
Postura kota wygląda trochę dziwnie, można by było go bardziej wyprostować, zmienić by w pierwotnej pozycji siedział na czterech łapach lub trochę nogi przesunąć do przodu. Ogólnie przydałoby się cokolwiek zrobić by wyglądał bardziej naturalnie.

Kuririn PW
1 kwietnia 2015, 13:10
Blizzard tworząc dodatek do diablo 2 pomyślał o wilkołaku. Myślę ze Neph się trochę tym wzorował. I słusznie!

Nephretes PW
13 kwietnia 2015, 03:47
Kotał.

Jak wam się podoba taka animacja chodzenia? Co poprawić?

mr_R PW
13 kwietnia 2015, 10:10
jeżeli chodzi o ruch myślałem, że będzie biegał...

AmiDaDeer PW
13 kwietnia 2015, 11:19
Ruch wygląda jakby kotek miał uniesione przednie łapy nieco powyżej ziemi i tylko nimi machał, łażąc tak naprawdę jedynie tylnymi...

Kuririn PW
13 kwietnia 2015, 12:13
Kolego, co do kicia to może tak. Wydłuż mu przednie łapki, ew. skoryguj przód z tyłem, bo to gołym okiem widach że nie naturalnie to wygląda.

Warmonger PW
13 kwietnia 2015, 12:17
W tej pozycji powinien opierać przednie łapy na ziemi, jak małpa.
Wygląd bardzo fajny.

Nephretes PW
14 kwietnia 2015, 20:55
Poprawiony chód:

Oraz atak:

Tak będzie prawdopodobnie wyglądać ulepszenie

AmiDaDeer PW
14 kwietnia 2015, 20:59
Dobra robota, widać dokładnie jego "kociość" bez żadnych problemów. Rozwijasz się w dodawaniu szczegółów.

Górski PW
14 kwietnia 2015, 22:12
Dobra robota! :) Teraz wygląda to znacznie lepiej niż ostatnio :).
strona: 1 - 2 - 3 ... 84 - 85 - 86 ... 135 - 136 - 137
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel