Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/projekt] Świt Wojny
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8

Shin0bi PW
8 lutego 2015, 16:00
100% zgoda z Hobbitem. Topfunny, proponuję żebyś zagrał ze mną w multi jak będę inferno - z tego co mówisz jestem pewien, że wygram 100 na 100 razy. Akurat impy to jednostka, której NIGDY się nie ulepsza z jednego prostego powodu. Impy to Demony, a upgrade Impa nie dostaje buffa do HP. Wniosek -> ulepszony imp, gog i piekielny ogar - są zbędne. Co do demonów - co z tego, że nie mają zdolności? Idąc twoim tokiem rozumowania Upiorny Smok jest lepszy od Starożytnego Behemota, bo ma więcej zdolności...

Nie ma innej rasy która jest tak potężna od 3 tygodnia gry jak Inferno. 80 demonów w 3 tygodniu to standard, do tego Ifryty i Czarty. Nawet na 160%. Nie wspominając już o tym, że Demoniac to rewelacyjny bohater z logistyką, atakiem, płatnerzem, taktyką i magią powietrza prawie na 100% gwarantowanymi.

zmudziak22 PW
8 lutego 2015, 19:18
Co do inferno, jest duża szansa że dostaniemy albo armageddon albo berserk w gildii. Używając ifrytów możemy czyścić mapę armageddonem(podobnie jak lochy z czarnym smokiem), a mając diabła użyć berserka aby osłabić wroga.

krasnolud99 PW
14 lutego 2015, 19:18
Ja nie lubie grać inferno i nowe jednostki może sprawią że pociągnie mnie do tego miasta, może i jest mocne ale ja i tak czuje do niego niechęć, więc rzeknę. Nie trać zapału i brnij dalej.

TopFunny525 PW
14 kwietnia 2015, 16:24
Ok, przyznam szczerze bez bicia, że prace nad modem posuwają się wolniej niż przed feriami, Marzec ogólnie był dla mnie niesamowity, sytuację miałem porównywalną do sytuacji drwali w Tatrzańskim Parku Narodowym (czyli w skrócie, beznadziejną), miałem mało czasu na prace nad modem ale starałem się zrobić trochę rzeczy i udało się. Oto link do mojego profilu na photobuckecie, tam dodałem kilka screenów pokazujących obecny stan moda : Click


Prace nad modyfikacją posuwają się całkiem nieźle, jest oczywiście jeszcze trochę do zrobienia, ale sporo też już zostało zrobione. Oto lista rzeczy które muszę zrobić i które są priorytetowe :

- Poprawić Balans jednostek (!)
- Zrobić wszystkie portrety małe i duże dla jednostek (Część portretów została już zrobiona, chociaż i tak pozostało i ich jeszcze trochę)
- Kampania
- Poprawić część skryptów (to zrobię przy okazji balansu)
- Zrobić defy jednostek na mapie (to jest już drugorzędne ale i tak przydałoby się to zrobić)
- Poprawić Abyss (Brakuje mi puzzli i muszę poprawić wir magii i lokalizację budynków hordy na ekranie miasta)

Te i kilka innych rzeczy zamierzam poprawić, siedzę nad tym modem non stop teraz i staram się zrobić tyle rzeczy ile zdołam, zwłaszcza że przy tym modzie jestem sam jak palec... Ale mniejsza, nie będę się wyżalał na forum, pora na Q&A dot. moda :

Q&A

Czy dalej pracujesz na VCMI?

Nie nie pracuję już na VCMI. VCMI porzuciłem dlatego że na obecną chwilę modowanie na tej platformie jest dla mnie dosyć trudne, poza tym VCMI wciąż nie jest jeszcze stabilna i mogą się pojawiać crashe. Dlatego zmieniłem platformę na Wog/Erę i na nich obecnie pracuję.

Co takiego doda twój mod?

Mój mod całkowicie zmieni lineup zamków, pojawią się różnej maści jednostki które powinny wpasować się, zarówno w klimat miast jak i graficznie. Postaram się również poprawić balans między miastami. W dodatku mod doda miasto Abyss, którego grafiki zostały udostępnione przez Axolotla już jakichś czas temu, a z racji tego że Mitlandy zrezygnował z prac nad tym modem, to postanowiłem przejąć pałeczkę i lecieć dalej.

Jaka będzie fabuła moda?

Fabuła jest dosyć specyficzna, akcja toczy się rok po zwycięstwie Emilii nad Gavinem Magnusem w HIV. Emilia usłyszała plotki na temat tajemniczych portali które pojawiły się na północnych terenach wielkich arkan. Istnieją pogłoski, że portale te prowadzą do starego świata. Aby sprawdzić te pogłoski Emilia wysyła kilku bohaterów aby się dowiedzieć czy te pogłoski są prawdziwe czy nie.

Akcja opowie o tym co się stało w starym świecie wiele miesięcy po Rozliczeniu. Fabuła w gruncie rzeczy jest już gotowa, jedyne czego brakuje to... map :P.

Jakie miasto zastąpi Abyss?

Abyss zastąpi dungeon, tak jak było to pokazane na screenach od samego początku

Co z bohaterami?

Ich specjalizacje i biografie są napisane od nowa. Specjalizacje są podobne do tych z wersji na VCMI, ale biografie są już napisane od nowa.

A co z Factory, tym steampunkowym miastem?

Pojawi się ono spokojnie, spora część rzeczy jest już gotowa, ale muszę jeszcze popracować nad balansem i przede wszystkim nad grafikami. Możliwe jest że Factory pojawi się w późniejszych wersjach moda, ale wtedy zastapi ona któreś z miast (bardzo prawdopodobne, że może zastąpić conflux/inferno).

Ile ci zajmą jeszcze prace nad modem?

Nie będę ukrywał że prace posuwają się wolno i niewiadomo kiedy prace się skończą, chociaż wstępuje już powoli w fazę "kończącą" moda, to i tak zajmie mi to jeszcze sporo czasu nim będę mógł wypuścić wersję beta moda. Jeżeli prace będą szły przy dobrych wiatrach (czyt. nie będzie żadnych problemów), to mod może (podkreślam może) wyjdzie w połowie maja/na początku czerwca. Jednakże wszystko stoi pod wielkim znakiem zapytania i dnia premiery nie mogę jeszcze podać, gdyż sam nie wiem ile prace mi jeszcze zajmą.

Jedyne o co proszę na obecną chwilę od użytkowników kwasowej groty, to wsparcie jak i solidną krytyką, co poprawić co zrobić aby mod wyszedł najlepiej. Gdyż nie chcę wydać na świat byle badziewia.

Pozdrawiam i życze miłego dnia.

krasnolud99 PW
14 kwietnia 2015, 17:06
TopFunny525:
przy tym modzie jestem sam jak palec...
Co!!! Proponowałem ci współprace(czyt. pomoc) Gdy nie mam pomysłu na swoje miasto. Co do Moda to tak: Fajnie że go robisz ale: Jestem związany z lineupami orginalnych heroesów i nie wiem czy jest jakiś większy sens je zmieniać, Nie lubie jak są zamki zastępujące inne podobnie jak wcześniej jestem z nimi związany. I to chyba tyle. Następną sprawą jest to, czy byś mógł udostępnić same miasta do ściągnięcia, miasta nowe akurat zawsze są ciekawe dla mnie, a tak jak wcześniej pisałem nie chce by coś było zamieniane, spróbowałbym wtedy przepisać miasto by to było nowe miasto, a nie zamiennik. Krytyka to nie jest, ale to jest to czego chciałem oczekiwać po tym modzie kiedy przeczytałem pierwszy post.

orodreth PW
14 kwietnia 2015, 17:45
Dałoby się znaleźć gdzieś na necie fabułę tego dodatku?
Bo bym dołożył do swojej.

Kammer PW
15 kwietnia 2015, 12:36
Topik:
Nie nie pracuję już na VCMI (...) zmieniłem platformę na Wog/Erę
No tak trochę przykro. Mam nadzieję, że chociaż dałeś sobie spokój z WoGiem i piszesz na ERA II.

k99:
Proponowałem ci współprace(czyt. pomoc) Gdy nie mam pomysłu na swoje miasto.
Hm? Kolejna osoba odrzuca możliwość współpracy z Tobą? O.o
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8
temat: [H3/projekt] Świt Wojny

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel